Obisk v Europarku še vedno raste

Letos v mariborskem trgovskem središču računajo na 7,1 milijona obiskovalcev.

Objavljeno
19. avgust 2014 15.04
Europark, 19.8.2014, Maribor
Miha Rubin, Maribor
Miha Rubin, Maribor
Maribor – V mariborskem Europarku oziroma v prodajalnah tega največjega nakupovalnega središča v severovzhodni Sloveniji so imeli v prvi polovici leta 3,5-odstotno rast prihodkov. Povečuje se tudi število obiskovalcev, za katere to soboto pripravljajo bogat program ob 14-letnici delovanja.

»Rast se je julija še nekoliko dvignila na 3,7 odstotka,« je na današnji predstavitvi poslovanja Europarka Maribor povedala Simona Mandl, center menedžerka. Kot je pojasnila, se je število obiskovalcev lani ustavilo pri nekaj več kot sedmih milijonih, v letošnjem letu pa v Europarku računajo na 7,1 milijona obiskovalcev.

Europark prvi v rasti

Mariborski Europark je sicer v lasti podjetja SES (podjetje skupine Spar Avstrija), ki ima v Sloveniji veliki nakupovalni središči tudi v Ljubljani (Citypark) in Celju (Citycenter). Po besedah Boštjana Brantuše, odgovornega za poslovanje teh nakupovalnih središč v Sloveniji, ima mariborsko »že tretje ali četrto leto zapored najlepšo rast« v primerjavi z ostalima centroma. Odstopanja pri tem so sicer zelo majhna, je dejal Brantuša, glede strukture obiskovalcev Europarka pa je povedal, da so med njimi kupci iz Maribora in širše okolice, nenazadnje pa tudi iz sosednje Avstrije.

Več kot tisoč zaposlenih

Po besedah Simone Mandl so v mariborskem Europarku, ki trenutno zaposluje več kot tisoč ljudi, letos odprli tri nove prodajalne (vseh trgovin in lokalov je več kot 120), nekaj pa so jih prenovili, med njimi tudi poslovalnico NKBM. Ob tem je omenila, da bodo konec avgusta začeli pripravljalna dela za sanacijo strehe, na kateri je tudi del parkirišča Europarka. Ta naložba je ocenjena na okoli 1,5 milijona evrov, sanacijo pa naj bi opravili v dveh mesecih.

Že to soboto pa bo Europark praznoval 14. obletnico delovanja; v prodajalnah in lokalih bodo kupci ta dan deležni 14-odstotnega rojstnodnevnega popusta, je povedala Petra Romih, vodja marketinga v Europarku.