Zadnja sprememba: tor, 9.02.2010 14:49
 
Pahor: Oblikovanje nove vlade še ni končano
Bodoči koalicijski partnerji so parafirali koalicijsko pogodbo brez dela, ki določa kadrovsko zasedbo vladnih resorjev. Izvršni odbor DeSUS pa je sprejel sklep, da bo stranka podprla mandatarstvo Boruta Pahorja. Videoprispevek.
Ma.B./Ma.K./STA, čet, 06.11.2008 21:23
A A
   
   

Borut Pahor: S parafiranjem koalicijske pogodbe oblikovanje nove vlade še ni končano

foto: Jože Suhadolnik/Delo
  • Borut Pahor: S parafiranjem koalicijske pogodbe oblikovanje nove vlade še ni končano
  • Bodoči koalicijski partnerji
  • Borut Pahor, Gregor Golobič, Karl Erjavec in Katarina Kresal so danes parafirali koalicijsko pogodbo brez dela, ki določa kadrovsko zasedbo vladnih resorjev.


   
   

Ljubljana - Predsednik SD in kandidat za mandatarja Borut Pahor ter predsednika in predsednica Zares, DeSUS in LDS, Gregor Golobič, Karl Erjavec in Katarina Kresal, so danes parafirali koalicijsko pogodbo brez dela, ki določa kadrovsko zasedbo vladnih resorjev. Ob tem je Pahor dejal, da s parafiranjem koalicijske pogodbe oblikovanje nove vlade še ni končano.

Pahor: Razmere, v katere gre Slovenija, so zahtevne, a se jih da premagati

Pahor je po podpisu pogodbe tudi povedal, da s parafiranjem programskega dela koalicijske pogodbe oblikovanje nove vlade še ni končano. "Vendar je konec začetka," je zatrdil in dodal, da je doseženi dogovor pogoj za odločanje v DZ. Po njegovih besedah je parafirani programski del koalicijske pogodbe za prihodnost Slovenije enako pomemben kot izbira bodočih ministrov in ministric.

"Moja namera je, da - v kolikor dobim jutri zaupnico v DZ - čez vikend in v začetku prihodnjega tedna nadaljujem pogovore o zasedbi ministrskih mest, ki ga bom takoj poslal v DZ, tako da bi se opravila zaslišanja in glasovalo o zaupnici," je poudaril. Ob tem je napovedal, da opozicije, v primeru zaupnice in izvolitve vlade, ne bo prosil za običajnih 100 dni premora, "ampak le prosil, da se vlada konsolidira do božiča in da od 1. januarja naprej ravnamo tako, kot nam pritiče po naši politični vlogi".

Pahor je dejal, da se bodo z opozicijo pogovorili o tem, ali so posamezne rešitve dobre. "Rad bi dal mojo zavezo, ki je stališče mojih kolegov in prijateljev, da bomo vse, kar je dobrega in boljšega od tistega, kar utegne predlagati vlada, tudi sprejeli," je napovedal in dodal, da že danes vabi tudi poslance opozicije, naj mu izrečejo zaupanje. "Rad bi rekel, da njihovega zaupanja ne bom jemal kot neko bianco menico, ampak kot kredit, ki bi ga bom s svojim delom poskušal povrniti," je dodal.

Po Pahorjevih besedah so razmere, v katere gre Slovenija, zahtevne, "vendar ne take, da jih ne bi mogli premagati in težave spremeniti v priložnosti". Zatrdil je, da se zavedajo odgovornosti za vodenje vlade in pravih politik. Ob tem je napovedal, da se ne bodo usklajevali samo z opozicijo, ampak tudi s civilno družbo in stroko.

 

Golobič: Pogodba ne bo ostala mrtva črka na papirju

 

Golobič je poudaril, da so vsebinskemu delu pogodbe, v skladu z njegovo pomembnostjo, posvetili večji del časa, "ki ga bo ta koalicija porabila za to, da se sestavi in izvoli vlado". Po njegovih besedah je pomembno, da parafirani dokument ni enodimenzionalen, ampak da je bogat kljub skopim časom, ki prihajajo. "Bilo bi slabo, če bi jih tokrat reševali na drugačen način, samo s krčenjem in zategovanjem," je opozoril in dodal, da je v dokumentu tudi skrb za kvaliteto življenja vseh na različnih področjih.

"Prepričan sem, da pogodba ne bo ostala mrtva črka na papirju," je poudaril in pojasnil, da gre za najmanjši skupni imenovalec, "saj nihče ni uspel zapisati v ta dokument, kar si je želel". Po besedah predsednika Zaresa so vsi zadovoljni z najmanjšim skupnim imenovalcem, "kar je pogoj, da bodo temu dokumentu ostali zvesti". "Veseli nas, da bomo čim prej začeli uresničevati stvari, zapisane v programu," je še dejal.

 

Erjavec: Potrebna popuščanja z vseh strani

 

"Kar se tiče DeSUS, so bila pogajanja glede vsebinskega dela zelo trda," je dejal Erjavec in zatrdil, da se v njegovi stranki zavedajo, da je tudi gospodarski položaj zelo trd. Po besedah predsednika DeSUS so potrebna popuščanja z vseh strani. Prepričan je tudi, da koalicijski sporazum daje dovolj prostora, da bodo v skladu s finančno vzdržnostjo našli tiste rešitve, da bodo tudi tisti, ki so ogroženi, kot so upokojenci in drugi, imeli znosno življenje.

 

"Prepričan sem, da je bil danes storjen pomemben korak danes in da bomo z mandatarjem naredili drugi trd korak, v zvezi s kadrovskimi rešitvami," je zatrdil. Prav tako je prepričan, da bodo našli ustrezno rešitev s popuščanjem obeh strani. S tem bodo, tako Erjavec, dani vsi pogoji, da bo Slovenija čim prej dobila novo vlado. "Ker so časi taki, da zahtevajo močno vlado, močne ministre in močnega predsednika vlade," je sklenil.

 

Kresalova: Timsko delo in kompetenca

 

Kresalova je povedala, da so pred nami težki časi. "Vendar verjamem, da se jih bo bodoča koalicija lotila z vso resnostjo in uspešnostjo," je zatrdila in poudarila, da so v koalicijsko pogodbo in njen vsebinski del vložili ogromno energije in znanja. "Verjamem, da smo lahko danes vsi zadovoljni s tem, kar je v pogodbi," je dejala.

 

Kot je pojasnila, so v LDS še posebej veseli, da je v pogodbo prišel "poseben ščepec konkretnosti" in da "govorimo o konkretnih ukrepih in zavezah". Po njenih besedah v LDS prisegajo na timsko delo in kompetenco. "Vem, da bomo na koncu zgradili dober tim, ki bo kompetenten in bo znal dobro delati," je zatrdila in dejala, da imajo vse štiri stranke bodoče koalicije skupno točko: "Vsi si želimo Slovenijo kot solidarno in uspešno družbo".


Erjavec: V igri so tri ministrstva

Izvršni odbor DeSUS (IO) pa je na seji sprejel sklep, da bo stranka podprla mandatarstvo Pahorja. Stranka podpira vsebinski del koalicijske pogodbe, predsednik stranke pa je na odboru tudi dobil mandat, da nadaljuje pogajanja o ministrskih mestih v vladi, je po seji IO povedal Karl Erjavec. Sam se še ni odločil, če bo prevzel kateri resor.

Kot je povedal predsednik DeSUS, so na današnji seji IO rešili vse zaplete glede kadrovskih rešitev v novi vladi. Sam ima tako s strani IO DeSUS mandat, da nadaljuje pogajanja glede posameznih položajev v vladi. Kot je povedal, so v "igri tri ministrstva", kar v stranki štejejo kot ustrezno ponudbo, katera bodo ta ministrstva in katera imena bodo predlagali, da jih zasedejo, pa je po njegovem "še odprto".

Ob tem je povedal, da na vprašanje, ali bo v vladi prevzel katerega od ministrstev in katerega, danes še ne bo odgovarjal. "Bodo pa pogovori o tem s Pahorjem še tekli," je dejal.

Predsednik DeSUS je ob tem še povedal, da se v DeSUS zavedajo odgovornosti, ki so mu jo naložili volivci. Slovenija se po njegovem nahaja v hudem položaju, saj se ji približuje ekonomska kriza, zato potrebuje vlado, ki bo imela večino, s katero bo lahko kos izzivom. V DeSUS, kot je dejal, ne želijo, da bi bili razlog za zamudo pri oblikovanju nove vlade, zato bo stranka po Erjavčevih besedah naredila vse, da Slovenija čim prej dobi vlado s polnimi pooblastili.

Vodja poslanske skupine Franc Žnidaršič je po seji IO povedal, da so na seji sprejeli sklep, s katerim dajejo Erjavcu popolno svobodo glede tega, katerega izmed ministrstev si bo izbral, če se bo odločil, da bo minister. Po njegovem so bili vsi poslanci pri tem enotni, v stranki pa glede tega tudi sicer vlada veliko soglasje.

Žnidaršič: DeSUS dobil, kar mu pripada


Ponudba za tri ministrska mesta, ki jim jih je ponudil Pahor - po besedah predsednika sveta DeSUS Valentina Pohorca so to ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve, ministrstvo za okolje in prostor ter ministrstvo za lokalno samoupravo - pa je po njegovem tisto, kar stranki dejansko pripada glede na volilni izid.

Valentin Pohorec je povedal, da so se na seji IO "zelo poenotili glede vstopa stranke v koalicijo". Tako je bil po njegovem velike podpore deležen tudi predlog IO svetu stranke, naj stranka vstopi v koalicijo. Seja sveta, na kateri bi lahko svet sprejel dokončno odločitev o vstopu stranke v koalicijo, pa bo po njegovih besedah sklicana v najkrajšem možnem času, pri čemer je sklic nekoliko odvisen tudi od pogajanj s Pahorjem.

Predsednika sveta DeSUS je ob tem pokomentiral tudi nekatere nesporazume, do katerih je v stranki prišlo v zadnjem času in jih ocenil kot nepotrebne.
ocena 1ocena 2ocena 3ocena 4ocena 5
povprečna ocena: 4,1
 


Prijava
Uporabnik *


Geslo *
Še nimate uporabniškega imena in gesla? Registrirajte se!

Za komentiranje morate biti prijavljeni.
|1| komentarjev: 174
na strani: [osveži] [starejši prej]
državljan 
| 07.11.2008 | 23:53:56
Ce bi Karel tako rad delal na obrambnem ministrstvu, naj se javi med prostovljce.
Vojakov bojda primanjkuje.
bik 
| 07.11.2008 | 09:22:53
Ko ¨prebiram desne komentarje vidim zakaj je SDS zgubila volitve. Najprej v šolo potem na pranje možganov ne pa prat na prazno glavo!
Bin Laden-novi Bine 
| 07.11.2008 | 08:54:30
bbs | 07.11.2008 | 08:45:17
erjavec = JJ podturica
. . .
Vas dečko nateguje, ali ne ? Dobre živce ima. vam pa že totalka popuščajo.
Vam je itak theba mau ohenge naphaut.
bbs 
| 07.11.2008 | 08:45:17
erjavec = JJ podturica
Bin Laden-novi Bine 
| 07.11.2008 | 08:44:39
Andrej | 07.11.2008 | 02:08:28
Zakaj je nad clankom fotografija Borisa Kidrica?
. . . .
Ni je več. So se samo malo heeeecali !!
horuk 
| 07.11.2008 | 08:29:40
Se je SAMO(ZA) UPRAVLJANJE že začelo ?
cvajer 
| 07.11.2008 | 08:14:24
odgovor na komentar uporabnika neznan :

> Je Karl Erjavec v službi ljudstva ali gleda kot razvajen otrok le lastni interes? Brco v rit in naj gre!


Po tvoji logiki, bi dali lahko tudi PAHORJU BRCO V RIT IN NAJ GRE.
neznan 
| 07.11.2008 | 07:53:04
Je Karl Erjavec v službi ljudstva ali gleda kot razvajen otrok le lastni interes? Brco v rit in naj gre!
lastnina je tatvina 1793 
| 07.11.2008 | 07:34:09
.


ampak tale pahor je pa tak blefer, da večga še nisem videl. no pa saj ni edini.



.
ursarobi 
| 07.11.2008 | 06:20:55
Stranke DeSUS na naslednjih volitvah ne bo več v parlament in to le za ta ker so sprejeli taka ministrstva katera so zelo težka.Še nihče ni zdržal 4 leta na MDD-ju.
Andrej 
| 07.11.2008 | 02:08:28
Zakaj je nad clankom fotografija Borisa Kidrica?
Bin Laden-novi Bine 
| 06.11.2008 | 23:47:44
Psihopat | 06.11.2008 | 23:23:43
Naj živi Delo!
Delo je naš,črn, desničarski časnik !
Komentarje pišemo samo mi SDS-bolniki.
Vsak SDS-ov črn,opozicijski poslanec namreč laja za 2 poslanca.
. . .
Živčki, ne? Bo še, nič bat, psihopat.
Hov, hov, bev, bev...

P.S.
Zakaj so pa črni ?
A so dimnikarji ? V coklah smo videvali samo Aleša Gulikožo.
Bine 
| 06.11.2008 | 23:23:43
Naj živi Delo!
Delo je naš,črn, desničarski časnik !
Komentarje pišemo samo mi SDS-bolniki.

Objavljamo dejstvo :

Komunajzarjem ne bomo nikoli oprostili ker so nas spičkali...brez večine.Imajo samo 52 sedežev v parlamentu,mi pa 28 ,( 56 poslancev) .Vsak SDS-ov črn,opozicijski poslanec namreč laja za 2 poslanca.

SDS-ovci
Bin Laden-novi Bine 
| 06.11.2008 | 22:39:57
Za lahko noč:
Ko bo svet izvedel, kaj imamo, bo foušija gorela.
Bin Laden-novi Bine 
| 06.11.2008 | 22:38:02
Ravnokar smo pri Slavcu v Odmevih (po parafiranju) slišali izjavo gos. Katarine, da je nebeško srečna, ker so se pričeli ko,ko,konkretno pogovarjati (ga,ga,garantira).

P.S.
Predvidevamo, da se bo do martinovanja umaknila v ilegalo.
schutz 
| 06.11.2008 | 22:18:14
neznan | 06.11.2008 | 18:07:58
"Gospod Erjavec je ostal načelen, pokončen mož. Stranka mu je potrdila vsa pooblastila.
To pomeni, da so oba izdajalca osmešili. To si tudi zaslužita puckista.
Sedaj pa bomo videli katero ministerstvo bo dobil."

Ha, ha, ha ... dobil je vsa pooblastila, da sprejme tisto kar zavrača. Kakšen klovn.
Bin Laden-novi Bine 
| 06.11.2008 | 21:11:24
Kot stvari drvijo, pripravlja Pahor ODLIKOVANJE nove vlade namesto oblikovanja.
horuk 
| 06.11.2008 | 20:48:02
ko, ko, ko, da............ pa ku, ku, ru, ku ! Kenede ?
Bin Laden-novi Bine 
| 06.11.2008 | 20:37:39
Ravnokar poslušam Katrco NA TV SLO 3:
Pred nami so težki časi. Storili bomo vse, kar je v naši moči. Se bomo dogovotili, vse bo transparentno, ko, ko , da, ko bo prišel čas....
mojstrovka 
| 06.11.2008 | 20:11:04
ja pahor bog se vas usmili.pred volitvami ste kao imeli že vlado ,sedaj pa še ne.vam manjka še kakšno kosilo na račun davkoplačevalcev.gg in kk te bota pa nategnila,zapomni se teh stavkov....
Bin Laden-novi Bine 
| 06.11.2008 | 19:58:38
No mal je pa treba pokazat da sploh kaj delajo
. . .
Kaj delajo, garajo !!!
Za tole so porabili samo 46 dni. Sedaj bodo rabili 46 dni za špetir za stolčke. Tako mo minilo 92 dni.
Potem bodo hoteli 100 dni miru, da si uštimajo in predelajo pisarne, potem bodo malo povprašali na CK ali je vse v redu in se lahko začnejo delati da že delajo.
Bin Laden-novi Bine 
| 06.11.2008 | 19:49:04
neznan | 06.11.2008 | 18:38:30
O'mama Bin Gladen | 06.11.2008 | 18:17:19
Kolikor jaz poznam "črnega F." in pajdaša, ne bosta prenesla poraza v stranki.
. . .
Kaj pa če ga premalo poznaš ? Si videl, kako se je smehljal in prikimaval Korelnu.
ursarobi 
| 06.11.2008 | 19:34:37
Predsednik SD in kandidat za mandatarja Borut Pahor ter predsednika in predsednica Zares, DeSUS in LDS, Gregor Golobič, Karl Erjavec in Katarina Kresal, so danes parafirali koalicijsko pogodbo brez dela, ki določa kadrovsko zasedbo vladnih resorjev.


No mal je pa treba pokazat da sploh kaj delajo.
horuk 
| 06.11.2008 | 19:22:47
In potem vse tiho je bilo ! "+" !
horuk 
| 06.11.2008 | 19:17:21
Kaj ni Baldrecka, da mi namala eno plahto ?*
horuk 
| 06.11.2008 | 19:13:39
A zdej se bo še ta šrot v hlače podelal ?
horuk 
| 06.11.2008 | 19:11:07
Le vkup, le vkup uboga gmaajna !
horuk 
| 06.11.2008 | 18:56:08
Armani je preveć bral Julesa Verna, kenede ?
horuk 
| 06.11.2008 | 18:54:20
To je Korlovo* I.dejanje !*
Nadaljevanka sledi............................!
neznan 
| 06.11.2008 | 18:49:15
Karl je Gorenc tako kot se šika. Nobenemu ne leze v rit, biksa ga z veliko žlico, in zagrabi vsako priložnost, da se okoristi.
horuk 
| 06.11.2008 | 18:48:53
neznan______dobro kužiš !!!
neznan 
| 06.11.2008 | 18:46:21
ursarobi | 06.11.2008 | 18:39:15
Sramota za levake saj so imeli koalicijo že pol leta nazaj sklenjeno pa se še sedaj ne morejo zmeniti. Verjetno je kriva svetovna recesija tako kot bo za vse naprej seveda do predčasnih volitev.

Ne, ne, problem je, ker se oni izza, ne morejo vskladiti. Zanimivo je gledati, kako se predsednik države časovno prilagaja CKju.
horuk 
| 06.11.2008 | 18:44:50
kenede_________pazi, da te ne likvidiramo, će boš kradel nicke !
horuk 
| 06.11.2008 | 18:39:37
Kukurukuku Palomaaaaa !
ursarobi 
| 06.11.2008 | 18:39:15
Sramota za levake saj so imeli koalicijo že pol leta nazaj sklenjeno pa se še sedaj ne morejo zmeniti. Verjetno je kriva svetovna recesija tako kot bo za vse naprej seveda do predčasnih volitev.
neznan 
| 06.11.2008 | 18:38:30
O'mama Bin Gladen | 06.11.2008 | 18:17:19
Kolikor jaz poznam "črnega F." in pajdaša, ne bosta prenesla poraza v stranki. Zato je tvoje razmišljanje o prebegu v SD povsem realno. Mislim, da bosta prestopila, ker sta oba prevelika hohštaplerja, da bi prenesla poraz.
horuk 
| 06.11.2008 | 18:38:07
Kaj bo Pahor danes skuhal ? Mineštro ?
horuk 
| 06.11.2008 | 18:36:21
Ima i kod nas Joca Amsterdama, kenede ?
horuk 
| 06.11.2008 | 18:34:55
Gremo vsi____________na ušče Save in Donave ?
horuk 
| 06.11.2008 | 18:33:16
Hojladrija, hojladro !
horuk 
| 06.11.2008 | 18:32:20
JA sam Slovenac ? Aksentijević !
horuk 
| 06.11.2008 | 18:30:13
A so se v Sloveniji tudi začeli streljati meni niĆ, tebi niĆ !
NEZNAN 
| 06.11.2008 | 18:27:03
KORLEK....ne daj se !!! Pahorja ščegetaj po podplatih do konca.....lahko še malo Kresalovo,boš videl in slišal,če bo kaj rezgetala !!!
horuk 
| 06.11.2008 | 18:25:05
INTREZANTNO !
Bin Laden-novi Bine 
| 06.11.2008 | 18:17:19
neznan | 06.11.2008 | 18:07:58
Tako, gospodje!
Sedaj pa bomo videli katero ministerstvo bo dobil.
. . .
Kaj pa Pahor, "katera" dva poslanca bo dobil? Pri njem je itak znano pribežališče grešnikov. No, ni nujno, mogoče bosta tista dva le rekla, kot včasih na TV Poper:
"Smo se samo malo hecali!"
Bin Laden-novi Bine 
| 06.11.2008 | 18:10:19
Kakor vse kaže, Korl stoji za rezultati volitev, Frenk in Rezman pa za rezultati minulega dela in izdatno moralno-politično podporo ta zdravih in preizkušenih.
Ne bi bilo prvič, da bi glasove ene stranke kdo odnesel k drugi, Korlna pa proglasil za neubogljivega omladinca. Bo še zanimivo. Škoda, da Korl ni bil izvoljen za poslanca.
neznan 
| 06.11.2008 | 18:07:58
Tako, gospodje!
Gospod Erjavec je ostal načelen, pokončen mož. Stranka mu je potrdila vsa pooblastila.
To pomeni, da so oba izdajalca osmešili. To si tudi zaslužita puckista.
Sedaj pa bomo videli katero ministerstvo bo dobil.
jani63 
| 06.11.2008 | 18:00:09
eh,demi,pozdrav na daljno jutrovo:)
poznam tipa ki je sedel 4 leta za uboj in služil s pijanim lovcom....pijani lovec je baje skoz ponavljal da on tega ni storil...
ampak ni modela na slovenskem ki bi šel v to drezat...
Demidzen 
| 06.11.2008 | 17:54:24
Mislim da bo moral murgelski pocasi spet zadevo prepustit kaksnemu pijanemu lovcu...
jani63 
| 06.11.2008 | 17:52:40
ma lih vi boste učil demokracijo...ne bomo pozabil solznih oči barbike ko so ga discipliniral leta 2004! ok,muki se je uklonil,njegov problem...
če pa mi navržeš jasne dokaze,šulc,da so volilci dal mandat sedmim palčkom da brezpogojno lezejo v rit SD in uničujejo strankin rezultat,ga pa lepo prosim plasiraj...kokr me spomin ne baše ni bilo nikjer v programu z janšo mikakor ne,niti z boruzom za vsako ceno...niti oglaševal niso kaj v tej smeri..
šef pa mora bit...tak tamenljiv..samoupravljanje se ni izšlo,če ti še ni jasn
Bin Laden-novi Bine 
| 06.11.2008 | 17:47:30
neznan | 06.11.2008 | 17:34:02
Pahorček nima vsega pošlihtan v svoji glavi
. . .
Langsam aber sicher !
Ko smo komentirali menda bledin, da se je Pahor malo zredil s pripombo, da imajo mogoče že delno nagačenega (mišljeno je bilo v prispodobi), so nam pobrisali. Toda on ni nikoli odločal sam, ne odloča sam in ne bo odločal sam. Njegovi mentorji so obdržali še kako velik vpliv in ga izrabljajo za obstanek na "tajnih lokacijah" kjer imajo izjemno moč.

Upam, da bo komentar ostal, ker nisem nikogar žalil s primitivnimi vzdevki, ki tudi pogosto ostanejo.
schutz 
| 06.11.2008 | 17:41:06
jani63 | 06.11.2008 | 17:33:18
"in ja,predesnik je kot general,če pa komu kaj ne paše pa na kongres,al pa ven!"

V demokraciji stranka ni armada in tudi nad generalom čepi vrhovni komandant. Torej, takšne absolutistični samovolje demokratična ureditev sploh ne pozna. Politična stranka je DOLŽNA peljati politiko s katero je bila izvoljena in je DeSUS dobil podporo za svoj program do upokojencev, ne pa za Karlove državotvorne ambicije, še najmanj pa za obrambo dobrega imena odgovornega za Patrio. Zato so njegova stališča povsem nelegitimna, čeprav gre za zakonitega predsednika stranke. Gre za politično nelegitimnost.
Bin Laden-novi Bine 
| 06.11.2008 | 17:36:34
neznan | 06.11.2008 | 17:32:13
O'mama Bin Gladen | 06.11.2008 | 17:17:23
Ti, bimbo, pa boš lahko njegov adjutant, bebo!
. . .
Si ti dragi gospod Un-be-kante (neznan) sploh kaj razumel ?
neznan 
| 06.11.2008 | 17:34:02
Ena desetina aktivnih slovenceljnev ima rada Korla, če Pahorček snubi njegovo stranko, bo moral tudi kaj ponuditi Korlu. To bi bilo moralno etično dejanje s strani Pahorčka! Ampak ker Pahorček nima vsega pošlihtan v svoji glavi, pač tega ne stori.

Upam pa, da slovenceljni vidite, da Pahorček nima niti kančka spoštovanja (ali pa samo nič ne razume) do Slovenske ustave!!!
jani63 
| 06.11.2008 | 17:33:18
boldrik,če teb thc ugaja,to še ne pomen da mormo bit tud drugi zadeti:;)

kokr je znano ga stranikin odbor podpira, med poslanci sta pa samo dva člana...torej?

in ja,predesnik je kot general,če pa komu kaj ne paše pa na kongres,al pa ven!
neznan 
| 06.11.2008 | 17:32:13
O'mama Bin Gladen | 06.11.2008 | 17:17:23
Ti, bimbo, pa boš lahko njegov adjutant, bebo!
Bin Laden-novi Bine 
| 06.11.2008 | 17:17:23
»Ne bom minister za delo!«
. . .
Ja Korl. Ti sploh ne boš minister, išči si delo.

Za odhodnico ti bodo s plehmusko zašpilal:
"Kot žrtve ste padli v borbi za nas" (našo oblast...)
Temu pravijo "kolateralna škoda", ali kot bi rekli brača:
"Život je takav, čupav i dlakav, kao ženske gačice,
krvav, prljav i kratak.

Korl, krut je ta svet. Tudi na fronti krogla nikoli ne zadena "ta pravega".
baldrick         
| 06.11.2008 | 17:15:39
jani63, kakšen persen pojej...

očitno ima predsednik stranke težave s svojimi strankarskimi kolegi ne? ima njihovo podporo? nima njihove podpore?

predsednik ni general, ki ima absolutno oblast dokler ga ne razrešijo veš...
baldrick         
| 06.11.2008 | 17:13:01
omama, imam občutek, da se nekatere akterje hudo podcenjuje. priznam, da tudi sam včasih podležem takim občutkom predvsem na podlagi javnih izjav in nastopov, pa me je Drobnič s svojimi prispevki v Financah prepričal, da ne smem biti površen....

politika je tudi in predvsem igra za množice, ki jo politiki tudi zelo dobro igrajo. vedeti pa je treba, da to niso oni v resnici.

In tudi zato, ker vem, da Erjavec nikakor ni butl, mi celotna zgodba z vztrajanjem na MZO oz s postavljanjem res čudnih in včasih kontradiktornih, predvsem pa nekonsistentnih zahtev, še posebej smrdi.

Tako delujejo tisti, ki ali blefirajo in gredo na vse ali nič, ali pa tisti, ki si končanja v resnici niti ne želijo.
jani63 
| 06.11.2008 | 17:09:47
tistih 1000ojrov ni tolk nemogoča zadeva:)sam kaj ko bo naše borčevsko intelektualno plemstvo pomerl od togote če se to uvede

v ponedeljek na nacionalki je bilo lepo povedano....v kanadi imajo vsi upokojenci 1000$,cca 666 €,največ pa 1500$,cca 1000ojrov...pa ni pomembno al si minister al pa tazadn smetar........in tako se naši vrli prefarbani komunisti skrijejo pred kanadskim socializmom....
pa da ne bi slučajno btal kok je kanada bogata dežela,ker od kmečke penzije do maximalne penzije je pa taka razlika da se še hudiču gravža!!!!
baldrick         
| 06.11.2008 | 17:05:30
jani63

legitimni predsednik je nekdo, ki ima podporo v lastnih vrstah. drugače je papirnati. sicer pa so stranke demokratična združenja in vsak lahko pove svoje in konec koncev tudi izstopi...

pravila pa so za vse enaka, kakorkoli že obračaš. ker ima vsak zakaj svoj zato, čeprav ga morda ne poznaš ali nočeš razumeti.
baldrick         
| 06.11.2008 | 17:00:09
jose?

%, ki jih je Desus dobil z Erjavcem in ne njegovo?! četico?

torej: glasove je dobila stranka in posredno izvoljeni poslanci. predsednik stranke ni bil izvoljen.

neizvoljeni predsednik stranke se sedaj v imenu stranke in izvoljenih pogaja za pozicije tako, da nima pri tem podpore svojih izvoljenih poslancev, ki edini kaj štejejo v pogajanjih?

kakšen predsednik pa je to?

sicer se ti zahvaljujem za pokroviteljsko prijazne poskuse, ampak tebi nekaj v elementarni logiki fali...
neznan 
| 06.11.2008 | 16:44:22
O'mama Bin Gladen | 06.11.2008 | 16:07:17
Bine hvala, bok!
jose 
| 06.11.2008 | 16:37:48
baldrick, falil si 5 krat

Če pri meni kdo 5 krat tako sfali, dobi cvek.

Ampak naj ti bo: lahko še šestič poskušaš. Je v povezavi s % ,ki jih je stranka dobila in to z Erjavcem (in ne njegovo četico)
Bin Laden-novi Bine 
| 06.11.2008 | 16:33:01
horuk | 06.11.2008 | 16:30:14
Aja, O"mama Bin Gladen !
Frdacano, kaj vse počnete, kenede ?
. . .
Andrej Šifrer:
"Za prijatelje, si je treba č's uzet,
se poveselit in znat tud potrpet"
(približno)
horuk 
| 06.11.2008 | 16:30:14
Aja, O"mama Bin Gladen !
Frdacano, kaj vse počnete, kenede ?
jani63 
| 06.11.2008 | 16:29:35
dejmo se neki razumet...boldrik,maca in podobni...korl je legitini predsednik stranke...drži?bil je tretji po številu glasov in naj še kdo reče da je za vse enako,pa mu v obraz zabrišem da je idiot!
če se gospoda,pardon tovarišija poslanci desus ne strinjajo z vodenjem stranke(beri,uvelajavitev glasov dobljenih na volitvah ) naj predlagajo kongres in zamenjavo korla ....v drugem primeru se pa morajo pokoriti ali odstopiti...druge ni...
horuk 
| 06.11.2008 | 16:22:11
Kaj novga_________nič ! Adijo !
Bin Laden-novi Bine 
| 06.11.2008 | 16:20:46
baldrick | 06.11.2008 | 15:46:18
omama, veliki interpret želja volilcev? si z janšo in grimsom poročen? tudi onadva vesta, kaj so volilci v resnici hoteli...
. . .
1. Mi trije smo najlepši par (kot zmagoviti trojček brez Korelna v odhajanju)
2. Tisto s kmetijskim ministrstvom za Kresalovo sem ravno zato mislil smrtno resno. Saj bi ji bilo prvič, ali ne (ministrovanje, da ne bo kdo obrnil na "namigovanje")
In še en "zgodovinski spomin" me je spomnil na takšno primernost.
Veš, tista baraba Adolf v tretjem reichu je imel nek zakon, ki je vsakemu meščanu, ne glede na doseženo šolsko izobrazbo, po končanem šolanju nalagal eno leto obvezne nekakšne delovne prakse (obveznosti, službe) na kmetih (Arbeitsdienst), kjer so se naučili reda in spoznali, kje in kako kruh raste. Zakon je veljal za vse, tudi za hči veleindustrialca Kruppa, ki mu je delal kanone in pancezje.
baldrick         
| 06.11.2008 | 16:10:42
international

ja res je načeloma tako, kot ti praviš. je pa tudi tako, da bi nekako moral predsednik stranke znati najti skupni jezik tudi s svojimi izvoljenimi poslanci, čeprav glasujejo po svoji vesti.

moji ugovori gredo predvsem na račun tistih, ki stalno trdijo, da je Erjavec tisti, ki je stranko pripeljal do sedanjega uspeha, čeprav ravno njemu to nikakor ne kaže sodeč po izidih volitev. Da se je pa namenoma žrtvoval v težkem okraju, pa tudi ne verjamem, saj je kandidiral okrog svojega doma...

Torej - sestavljanje vlade je v intersu stranke, ki za to pooblasti svojega predstavnika - predsednika stranke. Ta pa mora potem upravičiti zaupanje stranke.

Zgodilo se je pa naslednje: prepričal očitno ni lastnih poslancev v DZ, ki bi morali vlado podpreti z glasovanjem, če naj njegova beseda ima neko težo. Drugače je brezzobi tiger.

1. možnost - da ne zna dobro komunicirati s svojimi strankarskimi kolegi
2. možnost - da je Desus razdeljen in da neizvoljena garnitura fura drugačno politiko od tistih, ki so dobili zaupanje volilcev
3. možnost - da sta vsaj dva Desusova poslanca zbolela za virusom pucko
4. možnost - da Korlu še vedno ni potegnilo, da ni več predvolilni ampak je že povolilni čas
5. možnost - da je Korl Janšev petokolonaš
6. možnost - da je v zadevi patrija nekaj res narobe, da se Korl tako krčevito bori za to mesto

Kakorkoli že, Erjavčeva taktika je čudna, saj pogajanja ves čas prenaša v javnost in se omejuje z zahtevami, od katerih ni mogoče odstopiti.

Takšno taktiko ponavadi uporabijo tisti, ki si zaključka pogajanj niti ne želijo - hrvaška s svojimi idejamo o naši morski meji na primer...
Bin Laden-novi Bine 
| 06.11.2008 | 16:07:17
neznan | 06.11.2008 | 15:46:03
O'mama Bin Gladen | 06.11.2008 | 14:27:56
neznan | 06.11.2008 | 13:34:30
Albin Gladen | 06.11.2008 | 13:31:09
Ne deluje! Nisi dovolj brihten za ta nick!

Se pravi, da sem ga hitro pofrcigo.
. . .
Toliko spremeniš, da ločiš zrno od plevela in ostaneš prepoznaven !

Si ti to "pofrcigo" ?
Brihtna glauca. Sedi, pet !
neznan 
| 06.11.2008 | 15:48:01
internazionale | 06.11.2008 | 14:45:02
Veš, ima probleme z razumevanjem!!
Damjan Novak 
| 06.11.2008 | 15:46:42
DeSUS bo tako ali drugače na naslednjih volitvah zgodovina. Še enkrat poudarjam, da je Kahel obljubil penzionistom po najmanj 1.000 € penzije. To je 7 miljard evrov letno namesto 4,2 oz. 2,8 miljarde več. Ja kje jih bojo pa dobili??? Tega mu penzionisti ne bojo odpustili, Kahelček išči si službo, ap n se izgovarjat kot Tonči A. da po mandatu ali dveh ne zna nič več delati.
baldrick         
| 06.11.2008 | 15:46:18
omama, veliki interpret želja volilcev? si z janšo in grimsom poročen? tudi onadva vesta, kaj so volilci v resnici hoteli...

886? po drugi interpretaciji je bilo 904.... nebistveno. kdor jo je volil, ji je dal pač svoj glas in polnomočje za praktično karkoli...tudi za MZZ, če slučajno tako nanese...

bodočo vlado in sestavo bomo sicer ocenjevali takrat, ko bo znana.

drDR je na položaj ministra MZZ prišel z natnčno: 0 izkušenj.
JJ je na položaj ministra za obrambo prišel z natančno: 0 izkušenj, pisal je nekaj v Mladino...

In?
neznan 
| 06.11.2008 | 15:46:03
O'mama Bin Gladen | 06.11.2008 | 14:27:56
neznan | 06.11.2008 | 13:34:30
Albin Gladen | 06.11.2008 | 13:31:09
Ne deluje! Nisi dovolj brihten za ta nick!

Se pravi, da sem ga hitro pofrcigo.
Bin Laden-novi Bine 
| 06.11.2008 | 15:37:27
To pomeni, da so se volilci zmotili?
. . .
Kot tistih 886 volivcev, ki so volili Kresalovo. Niti sanjalo se jim ni, da volijo ministrico za zunanje zadeve. Bodi prepričan.
baldrick         
| 06.11.2008 | 15:34:15
?? neznan
| 06.11.2008 | 15:05:35

še eden, ki trdi, da je predsednik stranke, ki niti v parlament ni bil izbran (okrog 1700 glavos vsega skupaj), ključen za uspeh stranke in izvolitev poslancev, ki so bili izvoljeni? To pomeni, da so se volilci zmotili? So volili erjavca in izvolili Rezmana?

tudi v vsakdanjem življenju uporabljate takšno logiko?
Bin Laden-novi Bine 
| 06.11.2008 | 15:34:08
Maca | 06.11.2008 | 15:33:08
Ja, in vsi drugi ministri se pa na mednarodnem parketu tako zelo obnesejo, a ne?
. . .
Kot oni zadnji stavek v mojem komentarju.
Bin Laden-novi Bine 
| 06.11.2008 | 15:33:13
»Ne bom minister za delo!«
. . .
Žal je tako, toda orl, ti sploh ne boš minister, najdi si delo.
Carpediem 
| 06.11.2008 | 15:33:08
Ja, in vsi drugi ministri se pa na mednarodnem parketu tako zelo obnesejo, a ne?
Bin Laden-novi Bine 
| 06.11.2008 | 15:31:27
Maca | 06.11.2008 | 15:27:09
Vsak minister je to enkrat prvič.
. . .
Zato bi kazalo Krasalovo dati za kmetijsko ministrico, da se ne bi morebitni začetniški spodrsljaji poznali na mednarodnem diplomatskem parketu. Kravjeki pa v hlevu ne motijo.
Carpediem 
| 06.11.2008 | 15:27:09
Vsak minister je to enkrat prvič, torej ko začne, je ravno tako brez izkušenj, kot Kresalova. In tudi z Erjavcem ni bilo nič drugače. Ne gre in ne gre mi pa v glavo, kako bo Erjavec opravičil pred svojimi upokojenci, ko bo spet začel kupovati takšno in drugačno orožje (če bo postal minister za obrambo) in bo ugotovil, da ravno zaradi tega v žaklju ne bo dovolj denarja za višje pokojnine. Ali so bo drznil zahtevati, da se manjkajoči denar vzame pri zdravstvu, šolstvu, kmetijstvu.....
neznan 
| 06.11.2008 | 15:05:35
Karel Erjavec je ključna oseba stranke Desus. Naj se Žnidaršič, Rezman in ostali bradati poslanci tega zavedajo.Če njega ne bi bilo, potem bi bili oni nekje na 36-temu mestu liste SD, saj drugam itak
ne sodijo. Potem pa adijo poslanska plača in še enoletni podaljšek. Zato naj bodo lepo tiho, sploh pa Rezman. Tega naj se zaveda sveta trojica, predvsem pa mandatar Pahor. Če hoče biti pošten, potem naj upošteva odstotek glasov posamezne stranke. Erjavec ima tudio prav ko vztraja na zahtevi za obrambno ministrstvo, zakaj bi skakali sem in tja ter izgubljali čas z uvajanjem, kar velja tudi za Jelušičevo; je prfoksla na obrambi, nima pa še ministrskih izkušenj. Korel za ministra, ali pa naj se Desus sesuje, kaj bo z upokojenci smo pa že slišali in noben bog jim ne more več pomagati.
Tole je napisal en upokojenec.
zmagovalec 
| 06.11.2008 | 15:02:15
kAJ SE PO TEM SPLETU PREVRAČATE IN MODRUJETE: desus- STRANKA STARAJOČIH NEKDANJIH GLAVNIH SLOVENSKIH EX KOMUNISTOV , BO DANES ZARADI NEPOSLUŠNOSTI KARLA ERJAVCA ENOSTAVNO NAGNAALA IN ZA MINISTRA POSTAVILA PREIZKUŠENEGA TREBANJSKEGA KOMSOMOLCA IN KOMUNISTA žNIDARŠIČA IN RUŠKEGA RDEČUHA , KI SO MU VSA PODJETJA V ZADNJIH LETIH ŠLA V CUGRUND. TO JE RESNICA O KOMUNISTIČNI STRANČICI, POIMENOVANI TUDI DESUS.PRAVILOMA BI SE MORALA IMENOVATASTRANKA TITOVE POTI>
Bin Laden-novi Bine 
| 06.11.2008 | 15:01:05
Kaj pa lahko od goloba pričakuješ drugega kot drek za vrat ?
jose 
| 06.11.2008 | 14:59:48
Kako je lahko človek, ki po štiridesetem naredi komaj komaj en lev faks, minister za znanost?

Nemogoče, razen, če si Gregor Golobič.
Bin Laden-novi Bine 
| 06.11.2008 | 14:59:33
Albin Gladen | 06.11.2008 | 14:43:55
ERJAVČEVEGA KORELNA ZA MANDATARJA, PA BO MIR PRI HIŠI !
. . .
Ti BIMBO BLAZEN !

Zmanjšaj črke, podaljšaj stavke, vpiši se v kakšno večerno šolo. Mogoče bo še kdaj kaj iz tebe, kot smo rekli v starih časih, vsaj "kup dreka", če te volk požre.
jose 
| 06.11.2008 | 14:52:02
Erjavec naj bo za znanost, vsebrihtni in pravkar diplomirani faliranec GGGolobič pa za delo.
MENS SANA 
| 06.11.2008 | 14:51:14
obelix complicus | 06.11.2008 | 12:57:20
MENS SANA
| 06.11.2008 | 11:57:54

Velespoštovani 'potvarjalec' rezultatov (Karel 0 glasov)


1)
Tudi dvakratnik (1800 : 900) je 'mnogokratnik', vsaj tako so nas učili včasih pri matematiki, mar ne, mens sana :-)

2)
Kar pa se Janše tiče, res ne bi o tem. Ko je JJ prevzel stranko, je bila to ena strančica, ki je s cca 4% komaj prelezla parlamentarni prag.
3)
Bojim se, da gospodična Kresalova, ob vsej reklami, ki jo je na vsakem koraku deležna njena 'najlepša oh in sploh' pojava, ni niti približno takšen potencial.
Ali pa se mogoče motim?
4)
No po naslednjih volitvah sem vsekakor pripravljen priznati tudi to, če bo treba.

Pa lep dan mens

Spoštovani g.obelix complicus, velespoštovani 'potvarjalec' rezultatov (1800 : 900) ni isto kot (1746 : 904)

1)
(1746 : 904) ni mnogokratnik vsaj tako so nas učili včasih pri matematiki, mar ne, complicus:-)

2)
Za vse stranke in strančice veljajo enaki kriterji ne glede na njih velikost! Tudi Janša je enkrat v parlament prišel samo zaradi našega "veleumnega" volilnega sistema. tako pač je, a ne? za vse enako."

3)
Tudi sam sem zapisal da je gospodična Kresalova simpatično in sexepilno dekle, ki pa nikakor ne more biti (glede na izkušnje) zunanja ministrica!

4)
No po naslednjih volitvah sem vsekakor pripravljen priznati svojo zmoto, če bo treba.


Pa lep dan spoštovani g. simplicus!
jose 
| 06.11.2008 | 14:48:21
Bravo Karel!
internazionale 
| 06.11.2008 | 14:45:02
Bladrick, sej poslancem Desusa nihče ne jemlje nobene pravice. Kot poslanci niso vezani na nobena navodila in lahko z lahkim srcem podprejo katerokoli vlado.

Kar pa se tiče sestave vladem je ta v domeni mandatarja in strank, ki so povabljene k sklenitvi koalicijske pogodbe. Tu pa izvoljeni nimajo nobenih pristojnosti per se, ampak je na potezi stranka s svojimi organi, torej predsednik in izvršiln odbor.

Tu je Erjavec na svojem terenu, dokler se pogaja v okvirih, ki si dogovorjeni v stranki. Zato so izvajanja Žnideršiča in Rezmana nož v hrbet tako Erjavcu kot pogajalskim izhodiščem stranke. Če menijo, da se Erjavec pogaja v imenu stranke naj se. če menijo, da se pogaja v svojo korist naj ga po pravilih stranke skinejo od korita.

Tako pa gredo po principu, jeb...., a da ne uđe, ha? Dober je bil pred volitvam, ker je bil dober PR, sedaj pa ga je potrebno pohoditi ali preveslati, ker PR še tir leta ne bo v ospredju.

Ko vidim Žnideršiča, plunem čez ramo.
tonči originale 
| 06.11.2008 | 14:41:11
ERJAVČEVEGA KORELNA ZA MANDATARJA !!!!!!!!!!!!
baldrick         
| 06.11.2008 | 14:29:13
no pa smo spet tam...

v isti sapi eni razlagajo, kako je Erjavec, ki sploh ni bil izvoljen v parlament, tisti, ki je najbolj zaslužen za uspeh Desus, hkrati pa DVEMA POSLANCEMA, ki sta BILA IZVOLJENA v parlament v stranki Desus, jemljejo moralno pravico?

Po kakšni izprijeni logiki pa gre tole? Je bil Erjavec izvoljen v parlament? So bili ostali izvoljeni?

In nikar mi ne mečite naprej Kresalove - ona je pač bila izvoljena tako, kot pred leti Janša. Z malo glasovi. Ampak je poslanka. Erjavec pa ni. In itak ni dobil kakšne blazne cifre...

Če bi pa šli na to, koga predstavljajo poslanci v državnem zboru in komu so odgovorni in po čigavi vesti glasujejo - imajo poslanci Desus vso pravico reagirati tako, kot so.

Erjavec več kot očitno ne zna niti znotraj svoje lastne stranke voditi dialoga in ne zna lastnim poslancem razložiti svojih pogledov in zahtev.
Bin Laden-novi Bine 
| 06.11.2008 | 14:27:56
neznan | 06.11.2008 | 13:34:30
Albin Gladen | 06.11.2008 | 13:31:09
Ne deluje! Nisi dovolj brihten za ta nick!
. . .
Fantje živijo!
Kot tule prebiram, se me je ob 13:31:09 hotel "sposoditi" in sposoditi nek kompanjon, katerega je že Veso ocenil, da mi ne sme čevljev čistiti in ga je pospravil.
Ta je moral biti pa res butec. Še jaz pri Vesotu delam "na spolovino" (nič o spolnosti --dolenjski izraz za obdelavo tujega zemljišča za pol pridelka. Pol mi Veso pusti, pol mi pobere.

So bili graščaki pravo socialno skrbstvo, ker so pobirali le eno desetino.Tako malo nikoli kasneje nobena oblast več. Folk pa nehvaležen:
"Zažgali grofu smo graščino, pa vino iz kevdrov, pa grof beži..."

Sedaj nam pustijo desetino, pa noben hudič se nikamor ne pobere.

Aja, tema ?

če Korl ne bo minister (kje se pa moreš na »omladince« zanest, bomo pa Frenka žrtvovali. Sej smo nekako tako že ves predvidevali v »rezervnem« scenariju.
Menda, kaj pa vem ? Pa sej je že včasih malo treniral tam okoli.
Ach jo! 
| 06.11.2008 | 14:27:34
Se pa strinjam glede profila Erjavca in naivnosti upokojencev...
Ach jo! 
| 06.11.2008 | 14:26:07
Jaki - DESUS je stranka z jasno formulirano nišo. So stranka UPOKOJENCEV. Trdijo, da se borijo za njihove pokojnine itd. S tem namenom so šli v politiko in parlament. Kako bo Erjavec skrbel za dobrobit upokojencev, brezposelnih itd, če pa se bo ukvarjal z NATOM in Patrijami???
jaki 
| 06.11.2008 | 14:03:08
Jurist ministrstvo za pravosodje ni državotvorni resor. Državotvorna ministrstva so za obrambo, notranje zadeve in zunanje zadeve.

Ach jo kaj ima pa MORS zveze s Socialno demokracijo?? Minstrstvo mora pač nekdo vodt. Kaj je važno iz katere stranke je.
Neznan jasno da je borba za oblast saj so politiki. Zakaj pa Kresalova ne pusti da je Erjavec minister za obrambo?

To kater položaj bo sprejel je čist njegova odločitev. Jaz osebno mislim, da je večina upokojencev volila prav zaradi Erjavca. Človek je izjemen populist in si zna prikuputi (precej naivne) upokojence. Ne smemo pa pozabit da ima trojček samo 43 glasov od 90.
Ne vem kakšna stranka je to Desus da v pogajanjih (pozor v pogajanjih) ruši lastna pogajalska izhodišča. Me prav zanima kolk ljudi bi volila Žnidaršiča. Sicer pa je to notranja zadeva stranke.
neznan 
| 06.11.2008 | 13:34:30
Albin Gladen | 06.11.2008 | 13:31:09
Ne deluje! Nisi dovolj brihten za ta nick!
neznan 
| 06.11.2008 | 13:29:26
BRAVO KAREL! NE SE PUSTITI!

MINISTRSTVO ZA SOCIALO JE V TEM MANDATU VODILA ŽENSKA GA. COTMANOVA - IN naj ga še naprej vodi ženska roka in zakaj nihče ne predlaga na to ministrstvo KRESALOVE. Umirjena, skoraj ne poviša tona ... vse se bo odlično vodilo in zasedla je sedmo mesto ... torej Socialo Kresalovi, Erjavcu pa abrambo.
neznan 
| 06.11.2008 | 13:28:09
Ubogi otrok. Saj da bi bil minister za obrambo bi bilo zelo nehigienično - zadeva preveč smrdi. Kje pa piše da bi moral biti predsednik stranke minister. To je ena sma borba za oblast in denar ne pa izpolnjevanje predvolilnih obljub in zastopanje volivcev, ki so ga izvolili. Sramota. Preberite si intervju z Bučarju v eni od prejšnjih prilog dela, ko js skritiziral takšno obnašanje politikov.
Ach jo! 
| 06.11.2008 | 13:25:24
Meni se zdi, da so volilci DESUS volili DESUS večinoma zaradi ohranitve standarda upokojencev itd., ne pa zato, da g. Erjavec fura svoj ego. Kaj ima MORS v zvezi z upokojenci??? Vsaj jaz jih nekaj poznam, ki tako razmišljajo. Tako kot bi si morebitni Zeleni verjetno želeli okoljsko ministrstvo, SLS kmetijsko ministrstvo, tako naj bi si DESUS želel Ministrstvo za delo. S tem položajem bi še najbolj vplivali na svoje poslanstvo. Po mojem mnenju bo to zadnji Karlov mandat v vladi. Naj raje pogleda med svoje volilce, kot da fura užaljenčka.
franček 
| 06.11.2008 | 13:17:46
»Ne bom minister za delo!«

Zdaj pa cela Slovenija v jok.
neznan 
| 06.11.2008 | 13:17:09
obelix complicus | 06.11.2008 | 12:57:20
A si spregledal, da sanatorja muči računanje?
obelix simplex 
| 06.11.2008 | 12:57:20
MENS SANA
| 06.11.2008 | 11:57:54

Velespoštovani 'potvarjalec' rezultatov (Karel 0 glasov)

Tudi dvakratnik (1800 : 900) je 'mnogokratnik', vsaj tako so nas učili včasih pri matematiki, mar ne, mens sana :-)

Kar pa se Janše tiče, res ne bi o tem. Ko je JJ prevzel stranko, je bila to ena strančica, ki je s cca 4% komaj prelezla parlamentarni prag.

Bojim se, da gospodična Kresalova, ob vsej reklami, ki jo je na vsakem koraku deležna njena 'najlepša oh in sploh' pojava, ni niti približno takšen potencial.
Ali pa se mogoče motim?

No po naslednjih volitvah sem vsekakor pripravljen priznati tudi to, če bo treba.

Pa lep dan mens
lovor 
| 06.11.2008 | 12:32:29
A ni ocitno, da ima Karl Erjavec v dveh temeljnih stvareh po vseh standardih demokracije prav:

1. da gospoda Znidarsic in Rezman nimata nobenega demokraticnega mandata in pooblastil za vodenje in odlocanje v imenu stranke Desus. Onadna sta poslanca, stranke pa v demokracijah vodijo izvoljeni organi kot so predsednik, izvrsilni odbor, kongres itd.

Odkod, kritiki Erjavca, mandat Znidarsicu in Rezmanu za vodenje Desus?

2. Erjavec ima povsem prav, ko ne pristane na neenakopravno obravnavo svoje stranke, ko bi Desus dobival le ostanke. Rezultat Desusa je med Zares in LDS. Kje je logika, da bi Desus dobil manj pomembne resorje od LDS in nobenega drzavotvornega? No, kje?

Karl Erjavec, ne daj se jim, ce imas kaj ponosa.
jurist 
| 06.11.2008 | 12:29:59
Zdi se mi, da ima Karel kar prav. Če pogledamo (po medijih navajano) razdelitev ministrstev, ni eno teh državotvorno.

Predlagam enostavno rešitev: Karel prevzame Ministrstvo za pravosodje in ima državnotvorni resor, na njem je že delal in ga pozna.

s tem bi se nova koalicija izognila nesporazumom s sodniki, ki Zalarja nimajo preveč v čislih...
neznan 
| 06.11.2008 | 12:10:27
breathe | 06.11.2008 | 11:52:36

Bravo!
Takoj bi skrajšal delovni teden na 20ur. Sam pa bi se takoj upokojil. No, to, zadnje, bi bilo najbolje, če bi storil takoj.
baldrick         
| 06.11.2008 | 12:03:34
odgovor na komentar uporabnika breathe :

> mislim, da bi bil idealen minister za delo g. golobič..
>
> ;-)))))

uh, vsa čast za tale predlog!
neznan 
| 06.11.2008 | 12:02:09
Na katero ministrstvo bi umestili Katarino Kresal?
Nobeno.
377 54.2%

Katerokoli, samo ne v Sloveniji.
232 33.4%

Zunanje zadeve.
45 6.5%

Pravosodje.
26 3.7%

Notranje zadeve.
15 2.2%


Št. glasov : 695
Prvo glasovanje : 29.10.2008 ob 13:23
Zadnje glasovanje : 06.11.2008 ob 12:01
Carpediem 
| 06.11.2008 | 11:58:29
Demokrat, kakšno dostojno življenje je upokojencem omogočil Erjavec? Navedi primere, pa prosim ne tistega enkratnega zneska v višini največ 150 evrov.
MENS SANA 
| 06.11.2008 | 11:57:54
internazionale | 06.11.2008 | 11:31:53
Mens sana, v skupni seštevek se štejejo vsi.

Desus je dobil več galsov kot LDS, kot si pravilno odgovoril,

sedaj pa to:
Karel Viktro Erjavec .... 1.746
Katarina Kresal .... 904

Spoštovani g. internazionale!

1)
Ok! Recimo da vaši podatki držijo, vendar jaz še vedno ne vidim da je Karel na volitvah dobil mnogokratnik števila glasov gospodične Kresalove, kot to trdi spoštovani g.obelix complicus! Ga vidite vi?

2)
Volilni sistem ki je legitimen in ki velja za vse enako, je povedal da Korlnovih 1746 glasov ne pomeni tolikšen procent doseženih glasov v njegovem volilnem okrožju ki bi zadostoval za njegov poslanski mandat!

3)
Volilni sistem ki je legitimen in ki velja za vse enako, je povedal da Katarininih 904 glasov pač pomeni tolikšen procent doseženih glasov v njenem volilnem okrožju ki zadostuje za njen poslanski mandat!

4)
In še enkrat citiram spoštovanega g. baldricka:

"obelix, tudi Janša je enkrat v parlament prišel samo zaradi našega "veleumnega" volilnega sistema. tako pač je, a ne? za vse enako."
breathe 
| 06.11.2008 | 11:52:36
mislim, da bi bil idealen minister za delo g. golobič..

;-)))))
neznan 
| 06.11.2008 | 11:50:19
Ampak nekateri ste pa res izgubili kompas. DeSUS je dobil 7+% izključno zaradi Erjavca, če bi jih zastopal Žnidaršič bi ostali zunaj parlamenta. To vedo vsi. Torej?! Erjavec ima vso pravico zahtevati enakopraven položaj v vladi, Žnidaršič in rezman pa sta lahko samo hvaležna, da bosta še štiri leta grela poslanski stol in tega se upravičeno zaveda tudi Erjavec. V resnici sta ravno Rezman in Žnidaršič tista, ki povzročata zdrahe in škodita svoji stranki.Če bi bili enotni, bi lahko dosegli ravno karkoli bi hoteli, tako pa Erjavca šikanirajo od znotraj, kar je najbolj sprevržena in podla poteza, ki si jo lahko privoščita. Torej vso podporo Erjavcu pri trdnih stališčih, čeprav nisem volivec DeSUS ga podpiram, saboterje bi pa vrgel iz stranke!
razlog 
| 06.11.2008 | 11:43:07
Danes je prišel čas, ko bo treba Karla disciplinirati ali se enostavno rešiti.

Je pa zanimivo kako sta pogumna ona dva Ž. in R. Očitno imata močno zaledje. Čeprav je za volilni rezultat te stranke izključno zaslužen Erjavec in tega se v Desusu tudi zavedajo.

Koga ali kaj sedaj žrtvovati?
horuk 
| 06.11.2008 | 11:33:57
_________grem einkaufat ! Ćao !
internazionale 
| 06.11.2008 | 11:31:53
Mens sana, v skupni seštevek se štejejo vsi.

Desus je dobil več galsov kot LDS, kot si pravilno odgovoril,

sedaj pa to:
Karel Viktro Erjavec .... 1.746
Katarina Kresal .... 904
MENS SANA 
| 06.11.2008 | 11:24:20
RE:obelix complicus | 06.11.2008 | 10:20:51
albin, Karel je na volitvah dobil mnogokratnik števila glasov gospodične Kresalove. Omenjena je v parlament prišla samo zaradi našega 'vele umnega' volilnega sistema.

Spoštovani g.obelix complicus!

ZGOLJ ZARADI RESNICE
--------------------------------------------------------------------
Kandidatna lista Število mandatov Število glasov Odstotek


DeSUS 7 78.353 7,45 %
LDS 5 54.771 5,21 %

Katarina Kresal 870
Karel Erjavec 0
---------------------------------------------------------------------

KORLNOVI MNOGOKRATNIKI: 78.353 proti 54.771 in 870 proti 0 ???
Želje? Prividi?

VELE UMNI VOLILNI SISTEM:

Tega vam je pojasnil že spoštovani g. baldrick:

06.11.2008 | 10:25:22
"obelix, tudi Janša je enkrat v parlament prišel samo zaradi našega "veleumnega" volilnega sistema. tako pač je, a ne? za vse enako.
neznan 
| 06.11.2008 | 11:07:05
G. K.Erjavec je po volitvenih mečkanjih izpadel poštenjak in ne barabin.
Zato lahko pogleda v oči vsakomur, a gospoda Žnidaršič in Rezman sta izgleda po pomoti v Desusu.
Zakaj? Ker podpirata Zares in LDS, da po mili volji izbirata ministrstva, medtem ko je stranki Desus glede tega zaukazano, to ali nič in "proti temu se bori samo g. K.E".
Če je gospod Erjavec DŽENTLMAN, naj vse skupaj zapusti, ker ga zato podpira cca 300 (tristo) tisoč upokojencev in samo štirje poslanci.

Kje je tu objektivnost vladanja v korist vseh državljank in državljanov?
ermojsa 
| 06.11.2008 | 11:03:32
...................Erjavec je edini, ki je dojel realne namere te vlade in realni domet bodoce vladne politike, kdor se ne bo upognil bo pogubljen, kdor ne bo ubogal bo izvrzen. Ce zlomijo Erjavca bo zlomljena demokracija na slovenskem....................
neznan 
| 06.11.2008 | 10:55:24
..saj bodo! In to kmalu!
bob 
| 06.11.2008 | 10:52:59
Korl ne daj se, naj bodo ponovne volitve.
anti 
| 06.11.2008 | 10:43:38
demokrat | 06.11.2008 | 10:29:34
Karel je skoraj iz odpada pripeljal stranko do 4 največje v Sloveniji;

Točno tako je, vendar je potrebno povedati tudi to, da Pahorju svetuje znana mularija ljubljanskih turbo ekonmistov, z ideali ameriškega gnilega kapitalizma, ki je pripeljal na rob godpodarske katastrofe celoten planet. Pahorju so to podtaknili v LDS-u, ki ima na slovenskem od l. 91 naprej samo en cilj, bogateti ne glede na ceno.
demokrat 
| 06.11.2008 | 10:29:34
Karel je skoraj iz odpada pripeljal stranko do 4 največje v Sloveniji. Upokojencem je omogočil dostojno življenje. Ne daj se Karel! Ne pusti se ljudjem, ki jih pred volitvami sploh ni bilo nikjer za videt!
baldrick         
| 06.11.2008 | 10:25:22
odgovor na komentar uporabnika obelix complicus :

> albin, Karel je na volitvah dobil mnogokratnik števila glasov gospodične Kresalove. Omenjena je v parlament prišla samo zaradi našega 'vele umnega' volilnega sistema.
>
> Sicer pa, baldrick, oblikovaje vlade je v vsakem primeru delitev volilnega izplena. Povsod in v vsakem sistemu.
>
> Sicer je Pahor napovedoval, da tokrat ne bo tako, da bo 'geslo' kompetentnost...
>
> Žal ga imena, ki se pojavljajo v javnosti postavljajo na laž.

obelix, tudi Janša je enkrat v parlament prišel samo zaradi našega "veleumnega" volilnega sistema. tako pač je, a ne? za vse enako.
obelix simplex 
| 06.11.2008 | 10:20:51
albin, Karel je na volitvah dobil mnogokratnik števila glasov gospodične Kresalove. Omenjena je v parlament prišla samo zaradi našega 'vele umnega' volilnega sistema.

Sicer pa, baldrick, oblikovaje vlade je v vsakem primeru delitev volilnega izplena. Povsod in v vsakem sistemu.

Sicer je Pahor napovedoval, da tokrat ne bo tako, da bo 'geslo' kompetentnost...

Žal ga imena, ki se pojavljajo v javnosti postavljajo na laž.
tonči originale 
| 06.11.2008 | 10:11:10
obelix complicus | 06.11.2008 | 09:56:02
Baldrick, v čem Erjavec nima prav?

Simptomatično je, da se poslanka z najmanjšo podporo volivcev med vsemi poslanci (870 glasov) iz stranke z najmanjšim procentom glasov, prodaja kot nekakšna zmagovalka volitev. Zmagovalka je SD, takoj za njo pa Desus.


Kaj se pa potem gre Erjavec, ki pa sploh v parlament ni prišel ? Pa še to : Desus je na tretjem mestu !
baldrick         
| 06.11.2008 | 10:10:18
odgovor na komentar uporabnika obelix complicus :

> Baldrick, v čem Erjavec nima prav?
>
> Desus si že zaradi volilnega rezultata zasluži ministrsko mesto več od poraženke volitev (LDS).
> Kje je tu kakšna napaka?
> Če naj bi bile vse stranke obravnavane enakopravno, glede na volilni rezultat, potem Desusu nedvomno pripada tudi eno od 'državotvornih' ministrstev. LDS-u pač ne.
> Simptomatično je, da se poslanka z najmanjšo podporo volivcev med vsemi poslanci (870 glasov) iz stranke z najmanjšim procentom glasov, prodaja kot nekakšna zmagovalka volitev. Zmagovalka je SD, takoj za njo pa Desus.
>
> Seveda pa se trojčku kolca po času, ko so imeli Desus v vladi brez enega samega ministrskega položaja.
>
> Da ne govorimo, kako veselo je Žnidaršič dvigoval rokico pri glasovanjih, kjer so precej skubili njegovo glasovalno bazo.

obelix - najprej postavimo izhodišče v - državotvornost. ne v razdelitev plena.

Erjavec je edini, ki je na glas vpil, koliko plena mu po njegovem pripada, da bo težak "pogajalec" itd...
Nihče od nas ne ve, kako je Pahor razdelil ministrska mesta, zaradi trmarjenja Erjavca pa so tudi pustili večino ministrstev še nerazporejenih.

Erjavec vztraja na obrambnem miistrstvu enostavno zato, ker po njegovem on ne vidi ni kančka problematike okrog Patrij in bi po njegovem z odstopom priznal, da ni bilo vse v redu. Svojo linijo bo očitno peljal do bridkega konca, ki bo ali njegova glava v Desusu ali pa kar cel Desus.

Da ni bilo vse v redu, verjetno vemo čisto vsi, še najbolj zagrizeni zagovorniki ne morejo zanikati temeljno spornih postopkov pri izbiri (dokumentacija, zahteve, izpogajana dobava) ki bi jih verjetno bilo dovolj tudi v primeru izbire druge strani, ampak če se pa v vse skupaj vplete še Finska s preiskavo o podkupovanju (ki ni zastala ali se končala, le v ospredju ni v tem trenutku)?

On kot eden od akterjev, ki niti v enem trenutku ni dopustil nikakršne možnosti nepravilnosti, nima na obrambnem več kaj iskati. Vsa njegova dejanja s tem v zvezi pa nakazujejo utišanje in skrivanje, česar od ministra ne pričakujem. Da o detajlih, kjer smo dobili orožje manjšega kalibra od zahtevanega, pa čeprav naj bi bilo dražje....
Da o tem, da je lagal, da se je za pošiljanje naših instruktorjev v Irak dogovoril že Rop, sploh ne govorim!

Zato Erjavec nikakor ni kredibilen kandidat za to ministrstvo.

O tem, koliko ministrstev bo kdo dobil, pa itak vsi samo ugibajo. Pahor je ravno v tem zelo spreten, Erjavec pa kot tele, ki v javnosti klati oslarije in si zapira pogajalske poti.
horuk 
| 06.11.2008 | 10:09:39
Yes *AG*, to mi delej !
tonči originale 
| 06.11.2008 | 10:08:20
horuk | 06.11.2008 | 10:03:05

Veš, meni se pa zdi, da je ravno obratno. Pahor se verjetno boji, da bi Erjavec uničil dokaze in zataušal to afero.
obelix simplex 
| 06.11.2008 | 09:56:02
Baldrick, v čem Erjavec nima prav?

Desus si že zaradi volilnega rezultata zasluži ministrsko mesto več od poraženke volitev (LDS).
Kje je tu kakšna napaka?
Če naj bi bile vse stranke obravnavane enakopravno, glede na volilni rezultat, potem Desusu nedvomno pripada tudi eno od 'državotvornih' ministrstev. LDS-u pač ne.
Simptomatično je, da se poslanka z najmanjšo podporo volivcev med vsemi poslanci (870 glasov) iz stranke z najmanjšim procentom glasov, prodaja kot nekakšna zmagovalka volitev. Zmagovalka je SD, takoj za njo pa Desus.

Seveda pa se trojčku kolca po času, ko so imeli Desus v vladi brez enega samega ministrskega položaja.

Da ne govorimo, kako veselo je Žnidaršič dvigoval rokico pri glasovanjih, kjer so precej skubili njegovo glasovalno bazo.
baldrick         
| 06.11.2008 | 09:55:58
aja - ministrstvo za delo je bomba?

ah dajte no... vsa ministrstva so potencijalna bomba....če jih slabo vodiš.

čudežev pač nihče pri zdravi pameti ne pričakuje, pričakuje se le več dialoga in usklajevanja.

je pa res, da Karel s svojim sedanjim nastopom gotovo ne bi pridobil simpatij sogovornikov v socijalnem dialogu. Previsoko se nosi.
horuk 
| 06.11.2008 | 09:54:32
demokrat_dobro vprašanje !
baldrick         
| 06.11.2008 | 09:52:59
internazionale - dobro razmišljanje...
horuk 
| 06.11.2008 | 09:51:28
Danes ste pa HIPER-produktivni komentatorji, kenede ?
neznan 
| 06.11.2008 | 09:50:24
Nedvomno gre za to, kar smo nekateri trdili že dalj časa.
Pahorja imajo rdeči baroni v šrauštoku. Prilepila sta se mu dva nesposobna člana trojčaka in Pahorjeva "načelna " drža je šla po vodi.
Tako je bilo vedno, partija ne pozna demokracije, pozna načelo demokratičnega centralizma. Kar je sprejeto v ozadju, mora Pahor brezpogojno izvajati. Golobić pa je rojen intrigant.
Zgodovina se ponavlja??!!

p.s.: tisti, ki hočete Erjavca prikazati kot tepčka, ste večji tepci od njega. Mož je načelen in "čist". Patrija je bila namenjena Janši, nehote je zadela tudi njega in na tem gradite neumnosti...
baldrick         
| 06.11.2008 | 09:47:19
odgovor na komentar uporabnika obelix complicus :

> baldrick
> | 06.11.2008 | 09:28:10
>
> Baldi, če je res, kar se šušlja (da bo blondika prevzela MZZ) ima Karel prav.
>
> Skratka, od napovedane kompetentne vlade na koncu zbor 'zaslužnih' dvornih norčkov.
> Bi bilo smešno, če ne bi bilo tako prekleto žalostno.
> Skratka, Pahor si je zbil vso verodostojnost že samo z imeni ministrov. Pogreb.

tudi tebi: ne podcenjuj Pahorja....

Karel pa nima prav. če je bilo njegovo klovnovstvo morda še simpatično v prejšnjem času in ni bilo preveč škodljivo, pa je sedanje tupenje smrt za stranko. Osebne ambicije je postavil nad ambicije stranke, ogledala pa ne zmore pogledati.

Na koncu bo Pahor, če bo Erjavec in Desus nadaljeval s takšnim trmarjenjem, prisiljen sestaviti koalicijo po svoji želji, za kar pa bo očitno vseeno dobil dovolj glasov v parlamentu. Le pri vladanju bo morda včasih bolj na tesno - bomo pa zato imeli manj cehovstva kar sploh ni slabo.

Morda pa bo Karel postal po vsem skupaj minister za Slovence v diaspori...če bo priden.
demokrat 
| 06.11.2008 | 09:47:04
Ministrstvo za delo je bomba, ki jo hoćejo podtaknit Erjavcu v času ki prihajajo, da bi si trojček opral čiste roke!
Pa še to: Zakaj je edino ministrstvo, ki je bilo naprej znano ministerstvo za obramo? Kaj mora trojček obvarovat tiste, ki so jim financirali kampanijo in afere?
ateist 
| 06.11.2008 | 09:46:30
Obelix...

In kaj imajo Črnovojniki s Patrijo?

???
internazionale 
| 06.11.2008 | 09:45:50
Kdaj sem že rekel, da se Pucko sedaj napiše Žnideršič in Rezman.

Desus je stranka interesne skupnosti. Njena značilnost je, da njeni člani a priori spadajo tudi med NOB, ki si jo je nekak prisvojila KP za svoje potrebe in so tendence levice sicer jasne. Ni pa za zanemariti delež tistih volilcev, ki so upokojenci in ki so v namigih o 1000 EUR penzije videli čisto zlato in njihova politična profilacija ni povsem čista. Logično je tako, da so v Desusu jasne dve struje: NOB, i jo poosebljaljo Žnideršič in Stanovnik, ter upokojenci, ki jih predstavlja Erjavec (čeprav še sploh ni upokojenec - nima pogojev, kar je š en paradoks te stranke.

Glede na to, je težko reči, da bo z a priori obračanjem v levo stranka kaj pridobila, tu lahko pridobi kvečjemu sedanja (nova) opozicija. Erjavec je precej brihten poba, ve, da bo minister za delo prvo žrtveno jagnje (domnevam, da bodo sindikati sedaj igrali enko pošteno, kot do prejšnje vlade), sem pa dobil kurjo kožo, ko sem bral, da je drug kandidat Desusu Hvalica- Sindkalist na mestu ministra za delo in socialo lahko pomen samo eno - še bolj obremenjeno gospodarsko in še bolj sovražno okolje za nove (domače in tuje) investicije v slovensko gospodarstvo.

Mene bolj skrbijo ministri, ki niso v prvem planu, so pa v tem trenutku izrednega pomena. Nihče noče sprejeti min. za gospodarstvo (se človek vpraša, kje so sedaj ti strokovni kadri, ali se nam bo še kolcalo po Vizjakovi ekipi - on je bil samo tam in odločal, kot so mu svetovali bolj usposobljeni?!), filozof pa bo min. za znanost (tole lahko pelje samo v smer Ultra ministerstva).

Katarina Kresal kot zunanja - mogoče ne bo slabo, ko se je Rupel postavil ob Kolindo, smo bili ponižani in pomilovani.
anti 
| 06.11.2008 | 09:44:58
Dragi Karel,
ne pusti se speljati na led, glavna mešetarka od vsega začetka je Kresalova s svojo LDS, pa tudi Golobič ji sledi, tu je Pahor že nekaj časa v matu.
Če želimo v Desusu ostati skupaj, se takoj znebi Rezmana in Žnidaršiča, poetokolonaša in izdajalca, ki z Desusom nimata nič skupnega. Sama nimam prav nič proti Pahorju, a če meni da lahko Desusu podtika in ga obravnava neenakopravno, potlej je nujno, da Desus premisli o vstopu v vlado.
obelix simplex 
| 06.11.2008 | 09:43:05
In kdo pravi, da stranke kot je Desus ne bi smel zanimati resor obrambe?

A veste, kdo je sestavljal prve enote AO monarhije na soški fronti? Črnovojniki (enote sestavljene iz letnikov, ki niso bili več vojaški obvezniki) namreč.
horuk 
| 06.11.2008 | 09:41:23
MINISTRICA za delo mora biti Kresalka !
Poglejte, kaj je ona v teh rosnih letih vse ustvarila_za sebe !

A mislite da ne more tudi za druge ?
Pa kako da ne ?
Saj ima vse atribute za orng kšeft, kenede ?
baldrick         
| 06.11.2008 | 09:41:02
odgovor na komentar uporabnika krnekino :

> Albin Gladen
> | 06.11.2008 | 08:48:48
> tako zanič minister pa Bajuk spet ni bil. Nastavil je Simiča na davčno, ki je vsaj ta avgijev hlev malo počistil in nekoliko porihtal davke in že zato si zasluži kako prijazno besedo, pa še stranko je spravil iz Parlamenta ven, kar pa tudi ni slabo na narod.
> Sicer pa Pahorjevi vladi ne bi prerokoval prav dolgega življenja, preveč barab je nagnetenih skupaj, s premalo znanja in v preveč zajebanem času, da bi lahko po starih vzorcih obvladovale državico.

Pahor ima pa tako srečo... prerokov, ki mu napovedujejo prihodnost (pa popolnoma sfalijo), ima že od trenutka, ko je postal predsednik SD, na tone....

Še čisto vse doslej je dematiral. S preroki se pa sploh ne ukvarja, še nasmeje se ne...
obelix simplex 
| 06.11.2008 | 09:40:55
baldrick
| 06.11.2008 | 09:28:10

Baldi, če je res, kar se šušlja (da bo blondika prevzela MZZ) ima Karel prav.

Skratka, od napovedane kompetentne vlade na koncu zbor 'zaslužnih' dvornih norčkov.
Bi bilo smešno, če ne bi bilo tako prekleto žalostno.
Skratka, Pahor si je zbil vso verodostojnost že samo z imeni ministrov. Pogreb.
neznan 
| 06.11.2008 | 09:39:49
Dajmo se že zavedati, da je Kahl prišel v desus iz ne vem koliko predhodnih strank, ,..njegovo vztrajanje pa ni njegovo ampak direktiva JJ...seveda mora vztrajat,..limonada se namreč še vleče,..trenutno sicer v zatišju,...a ni še popita,..seveda računam na Fince...kaj neki briga Kahla ponujen resor,..fučka se njemu,..a penzionistom prav , saj so se kot ovce zalepili na tistih 1000 euro...sedaj jih bodo pa imeli,..lahko lepo vidijo koliko mu je do izboljšanja standarda navadnega državljana,...
obelix simplex 
| 06.11.2008 | 09:37:35
Bravo Karel.
Kar se mene tiče si eno največjih pozitivnih presenečenj slovenske politike. Ob takšnem rezultatu Desueu res ni treba nikomur lesti v zadnjično odprtino. Še najmanj pa gospodični, ki je zelo glasna za svojih 870 glasov.
LDS je prišla v parlament kot stranka z najmanj podpore. Zakaj bi jim Desus popuščal in 'rit odnašal'?

Ne daj se Karel.
Soni 
| 06.11.2008 | 09:29:42
AG, Od kdaj si pa ti tak vedeževalec? (90% levih?). Upam, da bo Erjavec danes trden in ne bo popustil Žnidaršiču in Resmanu.
krnekino 
| 06.11.2008 | 09:29:20
Albin Gladen
| 06.11.2008 | 08:48:48
tako zanič minister pa Bajuk spet ni bil. Nastavil je Simiča na davčno, ki je vsaj ta avgijev hlev malo počistil in nekoliko porihtal davke in že zato si zasluži kako prijazno besedo, pa še stranko je spravil iz Parlamenta ven, kar pa tudi ni slabo na narod.
Sicer pa Pahorjevi vladi ne bi prerokoval prav dolgega življenja, preveč barab je nagnetenih skupaj, s premalo znanja in v preveč zajebanem času, da bi lahko po starih vzorcih obvladovale državico.
baldrick         
| 06.11.2008 | 09:28:10
Erjavec ne loči med svojo ambicijo in ambicijo stranke. "Zapletlo se je, pojasnjuje pred današnjim izvršilnim odborom, ker DeSUS v bodoči koaliciji po njegovem ne obravnavajo enakopravno."

Ne obravnavajo enakopravno?

Zato ker osebno predsedniku Desus-a karlu Erjavcu ne želijo in nočejo prepustiti vodenja obrambnega ministrstva?

Tole trmarjenje je precej prozorno. Vsakemu normalnemu bi bilo jasno, da je zaradi dogodkov okrog izbire Patrij ponovitev mandata Erjavca politično nehigienična in bi v samem fundamentu takoj zbila verodostojnost mandatarja, nove vlade in vseh akterjev v vladi. Da ne govorim o tem, da bomo o Patrijah še veliko pisali in da se bodo prave preiskave razmahnile šele naslednje leto. Erjavec pa je s svojimi dejanji nakazal, da bo vse skupaj samo zaviral, miniral in omalovažujoče zavračal.

Ne gre za enakopravnost, gre za osnovne principe politične higiene.

Zaradi trmarjenja je potem osebno Erjavec zavrnil še vsa ostala ministrstva in sedaj zahteva neko enakopravnost? Kakšno pa? Obnaša se kot primadona, ki se ji morajo vsi klanjati, ona pa se lahko zmišljuje po mili volji.

Kako pa bo mandatar razporedil ponderje moči med posamezne stranke, pa bomo še videli. Vsekakor je napovedal, da strankarska pripadnost ne bo prvi in najmočnejši kriterij pri izbiri ministrov. Če je bil Erjavec do sedaj navajen na prav takšno delitev plena, se bo moral pač navaditi drugače ali pa se ne bo šel več.
Carpediem 
| 06.11.2008 | 09:26:20
Zakaj Erjavec tako vztraja pri obrambnem ministrstvu? Zaradi nedokončanih poslov? Bull!! Zato, ker je na tem področju mogoče spraviti v žep največ provizij, saj čaka Slovenijo še veliko nakupov raznoraznega orožja, ne samo Patrij. In pri vsakem večjem nakupu so obvezno tudi provizije, pa naj se še tako posipajo s pepelom. Kakšne provizije pa bi iztržil kot minister za delo??? Morda bi nekaj kapnilo v žep, če bi vzel ministrstvo za notranje zadeva, saj tudi tam kupujejo kdaj pa kdaj kak revolver ali pištolo, pa kakšno opremo za specialce. Ampak to možnost si je že zapravil (ali pa tudi ne?).
KARDINAL 
| 06.11.2008 | 09:23:44
Skrajno presenečen berem izjave spoštovanega ministra za obrambo (kjer je svoje odslužil), da se brani tako odgovornega in zahtevnega delovnega mesta, kakor je ravno biti minister za delo in socialne zadeve.

Kajti, če noče sprejeti (iz različnih motivov), tega odgovornega in težkega resorja (kjer verjetno ne bo imel varnostnika), potem je skrajno neogovorno od mandatarja, da mu dodeli katerokoli drugo ministrstvo.

(Videli smo, da je z veseljem zapravljal denar na obrambnem ministrstvu in kupoval nekvalitetno robo.
To je v vsakem primeru stran vržen denar. Nekaj kil starega železja, za katero so šli sotine milijonov EUR).

Seveda spoštovanega ministra razumem, da se brani sprejeti Ministrstvo za delo in socialo, ko je pred vrati dolga in težka kriza (ki bo trajala vsaj 5-10 let. (Nekako tako kakor stabilizacija tovarišice Milke Planinc.)

Da je njegovo nelagodje do tega delovnega mesta veliko, je jasno tudi iz že požrte obljube o entisoč EUR pokojnine (ko vidimo, da so celo sedanje hudo in hudo ogrožene).

Vsekakor DESUS ne more imeti držatvornega resorja, ker to je stranka upokojencev, za katere je bistvena pokojnina, hrana, stanovanje, zdravstvo - se pravi stvari, ki jih človek rabi na starost življenja, da so urejene.

Obramba in notranje zadeve taki stranki res ne pritičejo.
Carpediem 
| 06.11.2008 | 09:20:30
Ateist, takoj podpišem...
neznan 
| 06.11.2008 | 09:19:17
Zakaj pa Karel ne bi mogel biti obrambni ministe.........

O AFERI PATRIJA JE PO VOLTVAH VSE POTIHNILO. OČITNO JE BILA TO PREDVOLILNA PASJA BOMBICA, KI JO JE FORSIRALA LEVICA POD TAKTIRKO KUČANA, JANKOVIČA, CVIKLA, KRESALOVE IN PRODANIH NOVINARJEV. KJE STE SEDAJ RAZISKOVALNI IN SVOBODOMISELNI NOVINARČKI ?
KDO JE SEDAJ TISTI "J", KI JE DOBIL PODKUPNINO. VSE TIHO JE BILO. OČITNO JE RES NOVINARSKI KRUH ZELO TEŽAK IN MORAJO NOVINARJI SLEDITI SVOJIM GOSPODARJEM, ČE ŽELIJO OHRANITI SVOJE SLUŽBICE IN KOŠČEK KRUHA.

DESUS oziroma njegovi poslanci se morajo zavedati, da jih brez Karla v naslednjem parlamentu ne bo.
Tu drži rek Jelinčiča: "IZDAJALEC JE IZDAJALEC IN GA NIHČE NE MARA".
Karel vstrajaj v svojih zahtevah.LDS s Kresalovo bo pač moral razumeti, da je najšibkejša stranka koalicije, matematika ne laže in tu histerija Kresalove ne more prevladati razuma. Kresalova naj prevzame ministrstvi za delo in družino, da bo vsaj enkrat v življenju občutila realnost tega sveta, do sedaj je bila kot "Jezušček v jaslicah"
ateist 
| 06.11.2008 | 09:17:06
Korl,

prav všeč si mi bil na momente, ko si obdožbe glede Patrije prikazoval kot smešne in humorja vredne. Ampak zadeva je šla pa malo predaleč. Brez okusa je to otročarjenje in odklanjanje kakršnegakoli kompromisa glede tvoje lastne pozicije.

2 milijona nas je v Sloveniji in velika večina se nas ne more izmišljevati kaj bi radi počeli in koliko bi radi zaslužili. V današnjem svetu, polnem negotovosti, ko ne vemo ali bomo čez 6 mesecev še imeli službo, v katero smo vložili dolga leta lastnih naporov, se mi zdi brezobrazno tako izmišljevanje in cincanje na tako visokih položajih. Kot da nam daješ v brk na znanje, da smo manjvredejši od tebe, da finančna kriza tebe ne zadeva, da naj se vsak sam znajde, da ti boš za svojo rit že poskrbel. Narod naj pa še naprej živi v negotovosti...

Sram te je lahko. Imel si vse in sedaj si užaljen, ker si s svojimi lastnimi napačnimi zahtevami zafurol KOMPLET vso prednost, ki si jo pridobil na volitvah...

Po pravici povedano, bi raje videl, da DESUS-a sploh ne bi bilo v vladi. Po mojem je to napaka, ki se bo vlekla kot stara čreva čez cel mandat...
tonči originale 
| 06.11.2008 | 09:13:08
Soni | 06.11.2008 | 09:03:58

Desus je v 90 % levo usmerjena stranka. Desno usmerjeni upokojenci so v večini volili SDS.

Upam, da bodo danes na IO stranke rešili zadevo z Erjavcem. Ker to, kaj si ta komediant privošči, je pa že višek.
Soni 
| 06.11.2008 | 09:03:58
AG, Desus ni leva stranka, ampak je stranka upokojencev. Upokojenci pa niso samo levi, ampak so tudi sredinski in desni. Zato naj zastopajo tako leve kot desne upokojence. Zato ima Erjavec prav, da vstraja pri svojih pogojih. Če ga bodo Pahorjevi povozili že zdaj na začetku mandata, kaj mu šele sledi v štirih leti, če bi jih sploh prživel v vladi.
štajer 
| 06.11.2008 | 09:03:23
Enaka obravnava ne pa vzeti ponujene ostanke.Tovariša ki pa tako navijata za Pahorja pa se naj kar tja preselita.
kmatias 
| 06.11.2008 | 09:00:53
Menim da bo iz tega konflikta prišel zmagovalec Erjavec samo v primeru, da res ne bo sprejel drugega resorja kot jih je navajal.
Za ministra za delo pa naj postavijo Žnidaršiča, ta pravega strokovnjaka. V ponedeljek ga je Šušteršič v oddaji Polemika tako povozil, da bi moral biti Žnidaršiča sram, da se sploh pojavlja v javnosti s svojimi neumnostmi.
tonči originale 
| 06.11.2008 | 08:54:10
ni- ko | 06.11.2008 | 08:49:16

Desus je levo usmerjena stranka, njen predsednik Erjavec pa na desno z Janšo vleče. Zato menim, da je prav, da se znebijo Erjavca in se pridružijo levemu trojčku.
srfac 
| 06.11.2008 | 08:53:18
ne bom ta hrudecga autocka, hocem hrumenga... dhrgac te pa naum nc mu hrd mami...

ok, mogoce ima prav, mogoce nima prav. ampak to njegovo otrocje obnasanje ni niti za v vrtec, ne pa za na odgovorno mesto v drzavi, kjer se njegovo delo tice in pozna pri vseh nas. zato ne sme dobiti nicesar!
ni- ko 
| 06.11.2008 | 08:49:16
To kar počne g. Erjavec je popolnoma pravilno! Njegova stranka je v podrejenem položaju, če tudi ima več poslancev kot LDS!

Je pa tudi res, da ima v stranki ljudi, ki so brez hrbtenice. V vlado za vsako ceno!

Osebno mislim, da bi moral g. Erjavec zahtevat obrambno ministrstvo ali pa DESUS ne gre v vlada.
Stranka ga mora pri tem podpreti!
horuk 
| 06.11.2008 | 08:34:07
Med drugimAG___ si gledal včeraj omizje ?( vida petrovčić)
Bluzijo in bluzijo, kenede ?
dr Bajuk je za njih profi, to pa slovenceljni ne marajo, kenede ?
horuk 
| 06.11.2008 | 08:23:15
Bravo Erjavec in AG !
volk 
| 06.11.2008 | 08:22:30
Delo in sociala je v sedanjem času najbolj zahteven resor v katerem že najmanjša napaka lahko odnese ministra.Zato tudi po mojem Korlu ne diši,kot tudi nobenemu od trojčka.In tu bi moral biti tiho kot miška.
Soni 
| 06.11.2008 | 08:09:42
Žnidaršič in Rezman sta bila podtaknjena v Desusu s strani Globiča in Pahorja. To se je videlo že Janšvi vladi. Sedaj je njuno soliranje postalo še bolj samozavestno. Zelo pametna poteza bi bila, če bi Erjavec vstrajal pri predlogu, da naj bo eden izmed niju minister za socialo, pa naj se izkažeta, ko že imata polna usta sociale.
tomo3 
| 06.11.2008 | 08:09:17
Vse bolj je jasno, da je program ni pomemben pomebni so resorji, ki bo pripadal posamezni stranki.
aresalkaj 
| 06.11.2008 | 08:08:56
Kdaj bo gospod Berglund pokazal dokaze? A je bilo rečeno, da januarja? Do takrat pa potrpežljivo čakamo...
aresalkaj 
| 06.11.2008 | 08:05:20
Se Žnidaršič in Rezman zavedata, da je stranka dobila vsaj polovico glasov zato, ker je Korli predsednik? Če bi bil kdo od njiju, bi se procent ustavil tam nekje pri 4... Korli, ne pustit, da te nategnejo v korist gospodične triumphatorke z 870 glasovi!
tonči originale 
| 06.11.2008 | 07:49:59
ERJAVČEVEGA KORLA ZA MANDATARJA !!!!!!!!!!!!!!!!
tonči originale 
| 06.11.2008 | 07:48:11
"Karl Erjavec napoveduje, da bo na današnjem IO stranke predlagal, naj DeSUS podpre Boruta Pahorja za mandatarja in naj sprejmejo vsebinski del koalicijskega sporazuma, ker meni, da je v tem sklopu dokument ustrezen"
---------------------------------------------------

Ne rabi Karlo nič predlagat, tako bo, tudi če tudi on ne bo tako predlagal !
neznan 
| 06.11.2008 | 07:46:20
Ja Korl imaš prav to ministrstvo ponudi zdraharIi Žnidariču pa naj dokaže če že sili v vlado - ne zna tujega jezika. S prašujem ga, kje pa je kupil šolo- mu je podarila partija. V mojem kraju vsi stari njegove generacije govorijo en ali dva tuja jezika in imajo samo končano osnovno šolo in niso zdravniki. Sramota,kakšni bedaki bi radi vodili slovensko državo neizobraženi povrh pa med ljudi vnašajo mržnjo nič jim ni prav,saj nič ne znajo možgani so se jim skisali v nezasluženo penzijo znjimi sinilni starci.
volk 
| 06.11.2008 | 07:28:39
ne,Otrok,s patrijami je bilo RES nekaj narobe in je takratna opozicija to potencirala.In če bi sedaj Korl dobil to ministrstvo,bi to pomenilo DA NI NIČ BILO narobe.Samo zaradi tega sem omenil avtogol.In nobena opozicija ne bi po prihodu na oblast postavila istega človeka na tako mesto.In če ti to ni jasno,potem...
Riky 
| 06.11.2008 | 07:27:18
Kaj čakaš Korl , kaj stojiš , to ministerstvo (za delo in socialno skrbstvo) vzeti se bojiš.
Če boš predolgo čakal , boš ostal bos.(ne Boss)
Izmir 
| 06.11.2008 | 06:46:09
Glede tega kar naj bi naredili za nas je bila dosti hitro urejeno. En vikend in še nekaj dni nategovanja, pa je bil program vsklajen. Ko pa pridejo na vrsto lastne ambicije je to čisto druga pesem kene Karl? Traja malo dlje. Jaz ne bi več tako tečnail okoli abrambnega ministrstva. Bo še kdo pomislil, da je treba tam kaj še pomesti.