BMW v letu 2012 podrl prodajni rekord

Skupina je lani prodala 1,845 milijona avtomobilov, kar je dobrih 10 odstotkov več kot lot prej.

Objavljeno
10. januar 2013 14.36
Je. G., Delo.si, STA
Je. G., Delo.si, STA
München - Nemški avtomobilski proizvajalec BMW ima za sabo rekordno leto 2012. Skupina je lani prodala 1,845 milijona avtomobilov, kar je 10,6 odstotka več kot v letu poprej. Vse tri znamke – BMW, Mini in Rolls-Royce – so dosegle rekordno prodajo, so iz družbe sporočili danes.

Skupina BMW je lansko leto zaključila z dobrimi rezultati, s 181.571 prodanimi avtomobili v decembru. To je 14,8 odstotka več kot v zadnjem mesecu leta 2011, so zapisali v sporočilu za javnost.

»Leto 2012 je bilo za nas zelo uspešno,« je poudaril član upravnega odbora družbe BMW Ian Robertson. »Kljub težavam na nekaterih trgih načrtujemo novo rekordno prodajno leto 2013,« je zatrdil in dodal, da bo to leto za skupino prelomno tudi zaradi napovedane predstavitve električnega BMW i3.

Znamka BMW je sicer lani prodala 1,54 milijona vozil, kar je 11,6 odstotka več kot leta 2011. Globalna prodaja minijev se je zvišala za 5,8 odstotka na 301.526 vozil, prodaja rolls-roycev pa je dosegla rekordno raven 3575 avtomobilov.

Skupina je sicer prodajo v problematični Evropi, kjer prodaja avtomobilov na splošno močno upada, zvišala za 0,8 odstotka. Najvišja rast, 31,6-odstotna, je bila zabeležena v Aziji, od tega je bilo na Kitajskem prodanih za 40,4 odstotka več vozil kot leta 2011.

V Amerikah je BMW prodajo lani zvišal za 11,9 odstotka, v Afriki pa za 14,5 odstotka. Število prodanih avtomobilov v Oceaniji je bilo višje za osem odstotkov, še navajajo v nemškem proizvajalcu.