S tem nakupom preostalih delnic, ki se je vlekel zelo dolgo - Chryslerjev pokojninski sklad je želel delnice prodati v javni prodaji, kjer naj bi iztržil več denarja - bo po oceni Fiatovega prvega moža Sergia Marchionneja skupina Chrysler-Fiat postala pravo globalno avtomobilsko podjetjetje, po količini prodaje sedmo na svetu.
Z dokončno združitvijo naj bi lažje in bolj učinkovito izkoriščali skupne vire za razvoj in prodajo, videli pa bomo, če bo Fiat s popolno Chryslerjevo pomočjo zdaj le začel resneje oživljati svojo prestižno znamko Alfa Romeo, katere preporod naj bi bil v veliki meri odvisen od ponovne uveljavitve na ameriškem trgu.
Chryslerjeve bilance so v zadnjih letih že pomagala k boljšemu Fiatovemu poslovanju. Potem ko je Fiat leta 2009 to ameriško družbo prevzel skoraj v stečaju (kupili so nekaj manj kot 52 odstotkov podjetja), se je Chrylser podobno kot večina ameriške avtomobilske industrije hitro postavil na noge. V tretjem četrtletju lanskega leta je npr. ustvaril 464 milijonov dolarjev dobička, kar je bilo deveto zaporedno četrtletje pozitivnega poslovanja, medtem ko je imel Fiat v tem času v Evropi, kjer mu posel slabi, izgubo, skupaj z upoštevanjem Chryslerja pa je bilo poslovanje le pozitivno.