Novi audi A3 vozi na slovenski trg

A3 je navzven blago drugačen, več novega je pod pločevino.

Objavljeno
12. september 2012 19.20
J. K., Na kolesih
J. K., Na kolesih

Audi A3 že precej časa ni najmanjši audi, je pa že vse od leta 1996, ko se je prvič pojavil na cestah, tržno in sicer dovolj pomemben predstavnik prestižnejše ponudbe v nižjem srednjem razredu.

Nova generacija, za sedaj le v trivratni izvedbi, se že vozi na slovenski trg, pri čemer je treba pridevnik novi razumeti vsaj na dva načina: navzven so spremembe komaj opazne, več novega in tudi bistvenega je pod pločevino.

Tako ali drugače, 424 centimetrov dolgi audi je dimenzijsko ostal bolj ali manj enak, je pa večja medosna razdalja, deloma je narejen tudi iz aluminija in to je prineslo v najboljšem primeru do 80-kilogramski prihranek pri skupni masi. Posledično se je s tem zmanjšala povprečna poraba (do 12 odstotkov) in seveda tudi izpust C02.

A3 znotraj je dokaz nove Audijeve filozifije, saj so bistveno zmanjšali število različnih stikal oziroma gumbov, kar omogoča lažje upravljanje in seveda večjo osredotočenost voznika na cesto.

Z motorji ne bo zadreg, vendar so sedaj na začetku na voljo trije povsem na novo razviti štirivaljniki-dva bencinska TFSi in dizelski TDI z močmi od 90 do 132 kW. Sledijo seveda še druge motorne in siceršnje različice (štirikolesni pogon quattro, pa petvratni sportrback ipd.).

Letos računajo na približno 50 kupcev, prvih trideset bodo nagradili tudi s popustom 1500 evrov pri nakupu 1,4-litrskega TFSi in 2000 evrov pri odločitvi za 2,0-litrski dizelski TDI. Izhodiščna bencinska varianta 1,4 TFSI bo tako stala 22.170, izhodiščna dizelska izvedenka 1,6 TDI pa 22.270 evrov.