Rinspeed micromax ali ideja o kombinaciji osebnega in javnega prevoza

Švicarska zamisel prevoznega sredstva, ki je nekje vmes med avtomobilom in avtobusom.

Objavljeno
23. februar 2013 11.28
G. B., Na kolesih
G. B., Na kolesih

Rinspeed je tisti švicarski proizvajalec, ki na avtomobilski  razstavi v Ženevi skoraj vsako leto poskrbi za kako nenavadno novost, ki se morda nikoli ne bo znašla v množični proivzodnji, a je vselej dovolj posebna, da pritegne pozornost.

Če je pred leti največ zanimanja požel z avanturističnim avtomobilom, ki se je hipoma sposoben spremeniti v plovilo, pa se letos  loteva bolj bolj realistične teme - pripravil je svoj pogled na to, kakšno vozilo bi bilo v urbanih okoljih primerno za skupno rabo večih  različnih uporabnikov.

Rinspeed micromax naj bil nekaj vmes med osebnim avtomobilom in sredstvom javnega prevoza, je študijsko vozilo na električni pogon, ki je dolgo komaj 3,7 metra , kar je mera avtomobila nižjega razreda, pa precej visoko (2,2 metra) in naj bi bilo sposobno sprejeti do šest oseb. Ti ni imajo vsi polnokrvnih sedežev, pač pa sedala, na katerih na pol sedijo, oziroma so bolj naslonjeni, a vseeno pripeti z varnostnimi pasovi. V vozilu naj bi bil tudi mali kavomat in hladilnik, pa stalna internetna povezava.

Po besedah šefa Rinspeeda Frank Riderknechta gre za zamisel v smeri izdelka za mestno izposojo vozil, ki temelji na uporabi spleta ter pametnih telefonov, da bi se lahko našli ljudje, ki gredo v isto smer, cilj in bi tako imeli manj stroškov in prispevali k manjši prometni gneči.