Renault twin'z je dolg 3,62 metra, kar so mere mestnega avtomobila, njegova medosna razdalja znaša skoraj 2,5 metra.
Kot študija je pripravljen z dvema paroma vrat, ki se odpirata vsak v svojo smer, brez sredinskega karoserijskega stebrička, česar verjetno v proizvodnji ne bomo doživeli. Bolj verjetna pa je celotna silhueta ter bistvene poteze sprednjega in zadnjega dela študije.
Pri Renaultu navajajo, da so navdih za twin’z, ki so ga razkrili na razstavi pohištva v Milanu, našli v nekaterih najbolj značilnih Renaultovih modelih, kot sta renault 5 in renault twingo. Je pa z Renaultovimi oblikovalci pod vodsvoma Laurensa van den Ackerja tokrat sodeloval tudi Britanec Ross Lovegrove.
Študija ima električni pogon, s tem da je motor nameščen zadaj in da poganja zadnji par koles. Zadnji pogon in motor zadaj se obeta tudi pri serijskem štirisedežnem twingu, ki ga bodo v Revozu izdelovali vzporedno s štirisedežnim smartom, oboje v okviru partnerstva Renaulta in Daimlerja. Seveda uvodoma predvsem s konvencionalnimi motorji na notranje zgorevanje, električni pogon naj bi sledil kasneje.