Tradicionalno eleganten, premišljeno drzen

 Mercedes E v prenovljeni podobi naj bi pri nas pridobil sto kupcev

Objavljeno
25. april 2013 19.15
Andrej Brglez, Na kolesih
Andrej Brglez, Na kolesih

Temeljito prenovljen, z bolj razburljivo in atletsko postavo, pa nekaterimi naprednimi elektronskimi biseri ter s skoraj nespremenjeno ceno je mercedes razreda E pripravljen na sklepanje novih poslov.


Če bi se odločali o tem, kdo naj prevzame vodilno mesto v večjem podjetju, bi bil to E. Njegov življenjepis se bere kot roman, vsak mejnik v njegovi karieri pa bralca še bolj utrdi v prepričanju, da kandidat do izkušenj ni prišel po naključju in čez noč.

Če bi se o E-ju pozanimali v krogih, kjer bi ga utegnili poznati, bi lahko slišali, da je tradicionalist. Da preveč stavi na umirjen in trezen slog ter da lastniku daje premalo emocionalnega naboja. Čas, v katerem smo se znašli, pa zahteva nekaj več drznosti, tiste zdrave in premišljene, take, ki sloni na izkušnjah. Temeljita prenova naj bi E-ju prinesla prav to.

Na tradicionalno obleko so mu dali več sproščenih detajlov, sneli kravato in odpeli gumb. Enega, dva bi bilo preveč. Novih je več kot 2000 delov, kar pomeni, da ne gre le za lepotne korekcije. Kar najprej in najbolj opazimo, so spremenjeni žarometi, maska hladilnika in drugače oblikovan motorni pokrov.

Na boku so novi pragovi, zadnje luči pa so dobile tanko tehnicistično obliko svetečih diod. V notranjosti so na voljo štiri nove barve, spremenjena je oblika armaturne plošče, na sredini je mesto našla analogna ura, glavni ekran je oblikovan trapezno, novo obliko pa so dobile tudi prezračevalne šobe.

Vse našteto ni dovolj za revolucijo, je pa dovolj, da se bo E veliko bolj suvereno kosal s športnimi in agresivnimi tekmeci, ki mu radi odpeljejo nekoliko mlajše kupce.

Ob limuzinskem E-ju je tu še karavanski T, ponujajo dvo- ali štirikolesni pogon (4matic) in ročni ali samodejnim menjalnik (7G-tronic). Izbirati je mogoče med kar šestimi bencinskimi in šestimi dizelskimi motorji. Vmes je tudi hibrid (E300 blueTEC hybrid), pri katerem so elektromotor (20 kW) sparili z dizlom (150 kW).

Po moči si dizelski motorji sledijo takole: 100 kW, 125 kW, 150 kW, 150 kW + 20 kW (elektromotor) in 185 kW, pri bencinskih pa moč narašča takole: 135 kW, 155 kW, 185 kW, 245 kW, 300 kW in AMG V8 s 410 ali 430 kW v različici S.

Ceno za vstopni dizelski model E 200 CDI so nastavili na 41.140 evrov, za vstopnega bencinskega pa na 43.380 evrov. Letos slovenski zastopnik upa na prodajo sto primerkov. Več kot prej, predvsem zaradi bolj dinamično športne oblike, bi utegnilo biti kupcev, ki bodo izbrali karavanski model T.