Hrvaške železnice z razpisom za nov slogan sprožile val norčevanja

Veliko pozornosti sta požela predvsem predloga »Počasneje ne gre« in »Pridemo, ko pridemo«.

Objavljeno
17. april 2014 16.52
cropix*vlak
Ma. Ja., Delo.si, STA
Ma. Ja., Delo.si, STA

Zagreb − Hrvaške železnice (HŽ) so objavile javni razpis za svoj novi slogan, na katerem lahko sodelujejo le študenti. Ti so svoje predloge, večinoma šaljive, že objavili na twitterju. Veliko pozornosti sta po pisanju Slovenske tiskovne agencije požela predvsem predloga »Počasneje ne gre« in »Pridemo, ko pridemo«.

Javno podjetje HŽ v razpisu za najbolj kreativen slogan za železniški promet, ki ga je objavilo na svoji spletni strani, poudarja, da mora biti kratek, jasen in da si ga je lahko zapomniti, z asociacijami na vlak, železnico, potovanja, potnike in podobno. Razpis so objavili le nekaj dni po tem, ko je v javnosti razburjenje povzročila njihova napoved, da bodo zaradi izgub skrčili število potniških vlakov in povezav. Potniki se pritožujejo tudi nad »evropskimi« cenami in slabimi storitvami v hrvaškem železniškem prometu, predvsem pa nad pregovornim zamujanjem vlakov, piše STA.

Mnenje o hrvaških železnicah so številni uporabniki twitterja pokazali z duhovitimi slogani, kot so: »Vam življenje prehitro mineva? Ni problema, potujte s HŽ«, »Čas je relativen«, »Ker si boljšega ne zaslužite«, »HŽ − vožnja življenja. Celotnega življenja«, »Connecting People − Eventually« (Povezujemo ljudi − enkrat že), »Ni vse v hitrosti«, »V 80 dneh okoli Hrvaške«, »Tako smo počasni, da se ne izplača metati pod vlak«, »Doživite vožnjo po zgodovinskih progah Franca Jožefa. Ista čarobnost že več kot sto let« in mnogimi drugimi.

Med predlogi verjetno ne bo enega od treh zmagovalcev razpisa, ki jim sicer ponujajo skromne nagrade, piše STA. Prva nagrada je železniška vozovnica za potovanje po Evropi v vrednosti slabih 450 evrov, druga je vozovnica za potovanje z vlakom po Hrvaški, ki stane 185 evrov, tretja pa so promocijski materiali podjetja.