Iz nove številke revije Deloindom+: Jagodni izbor iz Milana

V aktualni številki revije Deloindom+, ki je izšla 14. maja, smo med drugim pripravili jagodni izbor oblikovalskih dosežkov z milanskega pohištvenega sejma.

Objavljeno
28. maj 2014 17.31
A. Z., Deloindom
A. Z., Deloindom

Španski temperament, Preprosto po japonsko in Nizozemsko doživetje smo poimenovali oblikovalske zgodbe, ki smo si jih aprila ogledali na največjem tednu oblikovanja v Milanu. Pod njih so se podpisali svetovno znani oblikovalci Patricia Urquiola, Oki Sato in Marcel Wanders.

Nekateri pravijo, da vlada v oblikovanju Pat­ricie Urquiole ženski princip, sama meni, da je marsikateri izdelek, pod katerega se je podpisal moški oblikovalec, veliko bolj feminilen in čuten, kot so njeni.

Nendo je eno najodmevnejših imen industrijskega oblikovanja, ki prihaja iz Japonske. Njegov ustanovitelj in gonilna sila je Oki Sato, sicer rojen v Kanadi, a je diplomiral v Tokiu in leta 2002 tam odprl biro ter tri leta pozneje še v Milanu. Zdaj je uveljavljeno ime, brez katerega ni večjih oblikovalskih dogodkov. V Milanu je letos nastopil z dvajsetimi novostmi.

Posebno doživetje so vsakoletne predstavit­ve izdelkov nizozemskega podjetja Moooi, za katerim stoji oblikovalec, umetniški direktor in soustanovitelj Marcel Wanders. Nepričakovana dobrodošlica so tokrat naslovili predstavitev na tednu oblikovanja v Milanu. V svetu, v katerem vlada novo, so želeli videti svoja dela v kontekstu večnosti. Tudi Wandersova dela so vedno znova nepričakovano doživetje, ki štrli iz povprečja.

V novi izdaji revije Deloindom+ smo pripravili jagodni izbor njihovih oblikovalskih dosežkov, ki ga ne gre spregledati.

Revija Deloindom+ v letu 2014 izide desetkrat. Nanjo se lahko naročite, če pokličete na brezplačno številko 080 11 99 ali pišite na elektronski naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..