Polet: »Ena najboljših oglaševalskih kampanj v zgodovini ZDA.«

Obe strani njegove blazine sta hladni in ko se vas dotakne, to dodate v vaš CV.

Objavljeno
21. december 2011 08.48
Posodobljeno
22. december 2011 08.00
Uredništvo, Polet
Uredništvo, Polet

»To je ena najboljših oglaševalskih kampanj v zgodovini ZDA,« je za agencijo Bloomberg v zvezi z inovativnimi oglaševalskimi prijemi mehiške znamke piva Dos Equis povedal analitik iz banke Banco Santander.

Kampanja znamke piva v lasti belgijskega giganta Heineken z angleškim naslovom The Most Interesting Man in the World ali Najbolj zanimiv človek na svetu prikazuje najrazličnejše bizarne avanture glavnega junaka, medtem ko napovedovalec komentira v slogu neuničljivega in neverjetnega Chucka Norrisa.

Kakšni so komentarji in oglasi si preberite in oglejte v fotogaleriji na Polet.si ali kliknite TUKAJ!

Pridružite se nam tudi na Facebook strani Polet!