Restavracija za ljubitelje lutk: »Dober tek, Barbie.«

Na Tajvanu so odprli prvo restavracijo, kjer je vse urejeno v stilu priljubljene lutke.

Objavljeno
01. februar 2013 12.25
Posodobljeno
01. februar 2013 17.00
H. P. P., Panorama/Reuters
H. P. P., Panorama/Reuters

Barbika je navdahnila Tajvance, kjer so tematske restavracije izredno priljubljene. Rožnati fotelji, mize in seveda natakarice so zaščitni znak na novo odprte restavracije. Zlasti priljubljene so za praznovanje rojstnih dnevov, sicer pa vanje zahajajo tudi samo na malico ali pa na kakšno iz široke palete sladic, okrašenih z Barbie logotipom.

Slike slavne punčke krasijo stene, v meniju pa se ob jedeh pojavlja nasmejana lutka, ki že dolgo ne velja več le za igračo, temveč je postala simbol. Njeno rojstvo sega v leto 1959, ko se je pojavila na sejmu igrač.

»Vsaka deklica se spomni svoje Barbie iz otroštva,« je prepričan Henry Chiu, predsednik verige Sinlaku in lastnik nove tajvanske kavarne, »vsaj ena Barbie punčka so sanje vsake deklice. Želimo, da bi iz teh dekliških sanj zrastel fantazijski svet za vse.« Več let so se pripravljali na odprtje te restavracije, vanjo vložili 50 milijonov tajvanskih dolarjev kapitala, konec januarja, pa so se sanje uresničile.

»Počutim se kot Barbie lutka v svetu pravljic, kot princesa,« je dejala 30-letna gospodinja Shiao Yu, ko je prvič obiskala kavarno, »Sanjsko je!« Če se boste pri njih oglasili na kosilo, popoldanski čaj ali večerjo, vas bo to stalo 300 tajvanskih dolarjev (10 ameriških).

Kljub temu, da je v ponudbi veliko slaščic, zagotavljajo, da zelo skrbijo za zdravo prehrano. »Meni je zasnovan tako, da prikaže količino kalorij za vsako jed posebej. Tudi gospe iz pisaren lahko pridejo k nam na kakšen obrok, saj jim zagotavljamo, da bodo ostale čile in zdrave, kot Barbie,« zatrjuje 28-letni He Chia-ling, ki skrbi za trženje.

Poleg barbik bodo v novi restavraciji na voljo še pohištvo, oblačila in drugi izbrani dodatki, s katerimi lahko popestrite življenje. Ameriški proizvajalec Mattel je tajvanski restavracijski verigi Sinlaku podelil licenco za upravljanje restavracije, s čimer želi promovirati svoj legendarni izdelek. »Tajvan smo izbrali, ker so tu pač tematske restavracije izredno priljubljene in uspešne. Prepričani smo v poslanstvo nove restavracije, da bo uspešno promovirala našo znamko,« so sporočili iz podjetja Mattel.