Odkrili tri planete, podobne Zemlji

Gre za prvi primer, da so v enem odkritju našli toliko super Zemelj.

25. junij 2013 18.13
SPACE-GLIESE-667C-SYSTEM
Ni. Č., Delo.si, STA
Pariz - Astronomi so odkrili tri planete, podobne Zemlji, ki krožijo okoli zvezde v relativni bližini Osončja na takšni razdalji, da bi teoretično na njih lahko bilo mogoče življenje, so danes sporočili iz Evropskega južnega observatorija (ESO).

Ti trije planeti so sicer del skupine planetov, ki krožijo okoli Gliese 667C, ene od treh zvezd, ki so od Zemlje oddaljene približno 22 svetlobnih let in se nahajajo v ozvezdju škorpijona.

Planeti okoli zvezde krožijo v tako imenovani »coni Zlatolaske«, se pravi na razdalji od zvezde, na kateri so temperature ravno pravšnje, da lahko obstaja voda v tekoči obliki in posledično življenje, poroča francoska tiskovna agencija AFP.

»Presenetljivo je, da smo našli bližnjo zvezdo, okoli katere na za življenje ugodni razdalji kroži toliko planetov,« je dejal astronom z Univerze Washington Rory Barnes.

Te tri planete so astronomi poimenovali »super Zemlje«, saj so relativno majhni v primerjavi z velikani oziroma planeti, ki ležijo izven Osončja.

A znanstveniki še niso uspeli potrditi, ali gre za kamnite planete ali plinaste, na katerih načeloma zaradi strupenih plinov življenje ne more obstajati.

»Pri teh treh planetih so velike možnosti, da imajo trdno površino in morebiti atmosfero, podobno Zemljini,« je še dejal Barnes.