Atlantic Grupa povečala dobiček

Prihodke od prodaje so v prvem trimesečju glede na enako obdobje lani povečali za 4,1 odstotka, čisti dobiček pa za 5,2 odstotka.

Objavljeno
30. april 2014 14.43
Ba. Pa., gospodarstvo, STA
Ba. Pa., gospodarstvo, STA

Zagreb - Hrvaška skupina Atlantic Grupa je v prvih treh letošnjih mesecih ustvarila 1,1 milijarde kun (148 milijonov evrov) prihodkov od prodaje, kar je 4,1 odstotka več kot v enakem obdobju lani. Čisti dobiček se je povečal za 5,2 odstotka 32 milijonov kun (4,5 milijonov evrov), poroča STA.

Dobiček pred obresti in davki (EBIT) je v prvem četrtletju znašal 85,7 milijona kun (11,2 milijonov evrov), kar je 13,4 odstotka več kot v enakem obdobju lani.

Predsednik uprave Atlantic Grupe Emil Tedeschi je ob tem poudaril, da je bilo gonilo rasti v prvem trimesečju krepitev distribucije v regiji in večja prodaja zunaj regije ter izboljšanje profitnih marž na vseh ravneh.

Prodaja Unileverjevih znamk

Poslovanje skupine v prvem četrtletju je zaznamoval začetek distribucije Unileverjevega blaga na hrvaškem in slovenskem trgu. Gre za izdelke znanih blagovnih znamk v živilski in kozmetični industriji, kot so Knorr, Hellman's, Axe, Rexona, Signal in Domestos.

Letna pogodba med Atlanticom in Unileverjem je vredna 240 milijonov kun (31,5 milijonov evrov). Ob tem je 51 odstotkov namenjenih hrvaškemu trgu, 49 pa slovenskemu.

Zrasla tudi prodaja v Sloveniji

Prodaja na slovenskem trgu, ki predstavlja okoli 15 odstotkov celotne prodaje, je porasla za 23 odstotkov. Največji trg je še vedno Hrvaška, kjer skupina ustvari 23,8 odstotka prodaje. Prodaja na domačem trgu je v četrtletju porasla za 9,7 odstotka.

Prodajo v Rusiji in v ostalih državah nekdanje Sovjetske zveze so zvišali za 25,2 odstotka in so dosegli 6,1 odstotka celotnih prihodkov od prodaje. Na ključnih evropskih trgih skupine, v Nemčiji, Združenem kraljestvu, Italiji, Švici, Avstriji, Španiji in na Švedskem, kjer skupina ustvari 13,9-odstotni delež celotne prodaje, so prodajni prihodki porasli za 1,2 odstotka.

Največ prodali kave

Pri izdelkih so največje zvišanje prodaje dosegli s programoma zdravje in nega (7,1 odstotka) ter šport in aktivna prehrana (5,9 odstotka). Največ je bilo prodane kave, ki z 211,8 milijona kun (27,8 milijona evrov) predstavlja slabo petino deleža celotnih prihodkov od prodaje.