Digitalni svet odpira nove možnosti poslovanja

Več izbire pomeni več pozornosti za pozitivno uporabniško izkušnjo, zato bodo banke še bolj usmerjene v posameznika.

ned, 18.06.2017, 21:10

Banke digitalizacijo razumejo kot poslovno priložnost, ki pa jo bo z znanjem in inovativnostjo treba znati izkoristiti. Menijo, da so na »spopad« s fintechi pripravljene, prepričane so, da bo bančništvo še naprej najpomembnejši del finančnega sistema – čeprav bo izkušnja strank že čez nekaj let zelo drugačna kot danes.

Na naša vprašanja so odgovorili Matjaž Mušič, vodja digitalizacije v Novi Ljubljanski banki, Anita Arnuš, vodja skupine za večkanalno marketinško strategijo in razvoj poslovanja v Unicredit Banki Slovenija, in Barbara Franko, vodja digitalnega bančništva v Sberbank.

Razvoj novih bančnih storitev je čedalje bolj povezan z digitalizacijo. Na katerih področjih je ta trend za vašo banko največji izziv?

NLB:
Digitalizacija prinaša spremembe na vseh področjih bančnega poslovanja. Prvi strateški premik smo naredili na področju rešitev za komitente, s ponudbo novih mobilnih storitev klikin – mobilna banka za fizične osebe, ter klikpro – mobilna banka za pravne osebe. S tem smo se odzvali na spremembe obnašanja potrošnikov, uvedli smo vrsto inovativnih storitev, kot je npr. prenos sredstev zgolj z uporabo številke GSM. Prejšnji mesec smo kot prva banka v Sloveniji ponudili storitev videoklic in spletni klepet, ki komitentom zelo preprosto omogočata dostop do bančnega uslužbenca. Tako smo združili napredno tehnologijo in osebni pristop. Naslednji korak pa posega na druga področja bančnega poslovanja, kjer smo se že lotili poenostavitve procesov, digitalizacije delovnih mest in avtomatizacije poslovanja z robotizacijo.

Unicredit: Na trg lahko vstopajo podjetja fintech s svojimi mobilnimi aplikacijami in rešitvami za takojšnje plačevanje, vodenje osebnih financ in podobno. Izziv je, kako učinkovito sodelovati v novih okoliščinah, ki so že realnost. Hitro razvijajoči se digitalni svet od bank terja učinkovito organiziranost in upravljanje časa. Biti hiter in agilen v okolju, ki je za banke izjemno regulirano.

Sberbank: Da si v današnjih razmerah konkurenčen, je treba izvajati digitalizacijo vseh procesov. Pred tem je treba spremeniti IT-arhitekturo iz silosne v API sprejemljivo. Prenovo IT-arhitekture smo že začeli, prav tako prenovo procesov. Zdaj so v ospredju vsebinski koncepti novih pristopov do uporabnikov, digitalizirani, brezpapirni …

Za plačilo s kartico, Paypalom ali preko UPN (plačilni nalog), obiščite stran www.delo.si/digitalno in izberite paket po vaši meri. Imamo tudi takega z izdatnim popustom za naročnike na našo tiskano izdajo! Nato sledite navodilom za registracijo, v sklopu katere boste sklenili tudi digitalni naročniški paket.


Želite brati več?
Cenik
NAROČI
NAROČI
NAROČI
NAROČI
NAROČI
NAROČI
NAROČI
* Naročnina po preteku prvega meseca naročnine se obračuna po veljavnem ceniku Delo d.o.o.
Preberite posebne pogoje, povezane z digitalnimi naročninami.
Prijavi sovražni govor