Namen takšnih sporočil je isti kot pri preteklih poskusih phishinga: prepričati prejemnika sporočila, da izbere priloženo (ponarejeno) povezavo, ki je namenjena nelegalni pridobitvi uporabniških podatkov, ti pa goljufom omogočajo poskus zlorabe in odtujitve finančnih sredstev tistega, ki takemu sporočilu nasede.
Banka o pojavu lažnega elektronskega sporočila že obvešča uporabnike spletne banke in jim ponovno svetuje, naj ne odpirajo povezave oziroma se v nobenem primeru prek nje ne prijavljajo v ponarejeno spletno banko. Poudarjajo, da NKBM nikoli ne pošilja nobenih tovrstnih sporočil. Uporabniki so varni, če se v spletno banko Bank@Net prijavljajo izključno prek spletne strani Nove KBM www.nkbm.si.
Če so se uporabniki Bank@Neta kljub vsem opozorilom prijavili v tako ponarejeno spletno banko, naj o tem nemudoma obvestijo NKBM na elektronski naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled., so še zapisali.