Nova KBM je s 1. oktobrom prešla na novo organiziranost. Stranke lahko svoje posle opravljajo na enak način kot doslej, spremenila pa se je notranja organiziranost, ki bo omogočila učinkovitejše in bolj k strankam usmerjeno poslovanje, so sporčili z mariborske banke.
Za približno tretjino manj je delavcev z individualnimi pogodbami. Vodilni in vodstveni delavci imajo manj ugodnosti, njihove odgovornosti so bolj natančno definirane. Cilj nove organiziranosti ni zmanjševanje števila zaposlenih, kar poteka v okviru drugega programa. V okviru tega se predvideva, da bo v primerjavi z začetkom letošnjega leta v banki zaposlenih približno 100 ljudi manj, kar se v največji meri dosega z mehkimi in drugimi sporazumnimi metodami, so pojasnili v NKBM.
Nova KBM ohranja regijsko prisotnost s skoraj 70 poslovalnicami za prebivalstvo ter 15 lokacijami za pravne osebe. Zaradi učinkovitejšega odločanja in manjšega obsega administracije pa so namesto dosedanjih 14 podružnic v večjih krajih v okviru novega Področja poslovne mreže, ki celovito pokriva poslovanje s prebivalstvom, ostale tri regijske: Podružnica vzhodna Slovenija, Podružnica osrednja Slovenija in Podružnica zahodna Slovenija.
Poslovanje s pravnimi osebami je urejeno v okviru Področja poslovanja z gospodarskimi družbami in razdeljeno na dva dela. V prvem delu poteka poslovanje za velike gospodarske družbe in je odslej krovno vodeno iz ene organizacijske enote na sedežu banke, pri čemer je predvideno tesno in učinkovito sodelovanje s pristojnimi sodelavci v vseh regijah. V drugem delu je urejeno poslovanje za srednje, male in mikro gospodarske družbe, kar vključuje tudi poslovanje s podjetniki. Ta del poslovanja je tudi voden s sedeža banke, poteka pa po regionalnem načelu v Poslovnem centru vzhodna Slovenija, Poslovnem centru osrednja Slovenija in Poslovnem centru zahodna Slovenija.