NLB Skupina z 69,5 milijona evrov dobička po davkih

V prvem polletju s 30 odstotki več dobička kot v enakem obdobju lani

Objavljeno
26. avgust 2016 18.55
mpi/BANKA
M. F. K.
M. F. K.
Ljubljana - NLB Skupina je v prvem polletju ustvarila 69,5 milijona evrov dobička po davkih, kar je 30 odstotkov več kot v prvi polovici lanskega leta. V prvih šest mesecih leta so z dobičkom poslovale vse banke iz skupine. Banka NLB je dobiček po davkih na letni ravni okrepila za 78 odstotkov na 71,2 milijona evrov.

S poslovnimi rezultati za prvo polletje se je danes seznanil nadzorni svet NLB, ki je potrdil tudi strategijo skupine do leta 2020.

Čiste obresti so v prvi polovici leta predstavljale 64 odstotkov vseh čistih prihodkov skupine in so znašale 156,7 milijona evrov. V primerjavi z enakim obdobjem lani so se znižale za osem odstotkov, predvsem zaradi enkratnega negativnega učinka iz naslova prodaje paketa slabih posojil. Čisti neobrestni prihodki so na letni ravni narasli za 17 odstotkov na 86,4 milijona evrov.

Dobiček skupine pred davki se je na področju ključnih aktivnosti poslovanja - poslovanje s prebivalstvom, s ključnimi, srednje velikimi in malimi podjetji v Sloveniji ter poslovanje strateških družb na tujih trgih - povečal za 10,5 milijona evrov oz. 18 odstotkov glede na enako obdobje lani.

Obseg slabih posojil se je v prvi polovici leta znižal za 146,3 milijona evrov in je konec junija znašal 1,75 milijarde evrov. Delež slabih posojil je padel za 1,4 odstotne točke na 17,9 odstotka.

S prenovo strategije do 20 odstotkov manj zaposlenih v petih letih

Nadzorniki NLB, ki jih vodi Primož Karpe, so danes potrdili tudi prenovljeno strategijo NLB Skupine do leta 2020. V zvezi s strateškimi načrti banke je predsednik uprave NLB Blaž Brodnjak že v julijskem intervjuju za Delo napovedal, da so pred NLB, ki se zdaj pripravlja na privatizacijo, »zahtevni cilji, za dosego katerih bomo morali vsi skupaj z manj resursi narediti več. To je preprosto dejstvo. Še naprej bomo povečevali učinkovitost, kar pomeni, da bo čez pet let zaposlenih v banki bistveno, približno 20 odstotkov manj, a bodo zelo usposobljeni in predani.«

Prenovljena strategija je po zagotovilih iz NLB usmerjena v izboljšanje uporabniške izkušnje, optimizacijo ponudbe produktov, poenostavitev bančnih sistemov in poslovanja ter krepitev distribucijskih poti in zmogljivosti. Vključuje pa tudi celostno posodobitev in nadgradnjo informacijskih sistemov, s katero se v banki želijo pripraviti na digitalizacijo in druge izzive v bančni panogi.