Radi imamo Triglav in NLB

Po raziskavi GfK Slovenija po priljubljenosti izstopa Zavarovalnica Triglav z 39 odstotki in NLB s 26

pet, 24.07.2015, 20:00

Bančno zavarovalniške ljubezni

NLB                 26-odstotna priljubljenost

Z. Triglav         39-odstotna priljublejnost

Ljubljana - Zadnji podatki kažejo, da med bankami po priljubljenosti še vedno izstopa NLB (26 odstotkov), ki ji je všečnost po letu 2010 sicer precej upadla, a kljub temu ostaja daleč pred ostalimi. Sledi Nova KBM (12 odstotkov), katere upad po letu 2008 se je v letošnjem letu končal. Med bolj všečnimi bankami so še SKB, Banka Koper in Delavska hranilnica (vse devet odstotkov). Slednji je všečnost izrazito narasla po letu 2012, medtem ko se je pred tem le redko pojavljala med bolj všečnimi bankami, zdaj pa je z 9 odstotki v družbi Abanke in SKB banke. Zanimivo je tudi opazovati, kakšne vrhove priljubljenosti so imele naše banke. NLB je bila denimo na vrhu všečnosti v globokem kriznem letu 2010 in to s kar 39 odstotki, NKBM smo imeli najraje leta 2005 in 2008, ko je po priljubljenosti dosegla 17 odstotkov.

Zavarovalniški Parnas je na Triglavu

Raziskava GfK Zavarovalniški monitor pa v ospredje postavlja Zavarovalnico Triglav, ki je od leta 2007 naprej beležila postopen upad priljubljenosti, a se v zadnjih dveh letih njena všečnost ponovno dviguje. Z 39 odstotki tako močno izstopa med vsemi slovenskimi zavarovalnicami. Tudi letos se ji je po priljubljenosti še najbolj približala Zavarovalnica Maribor (18 odstotkov), sledijo Generali (15 odstotkov), Adriatic Slovenica (14 odstotkov) in Vzajemna (13 odstotkov).

Vzponi in padci

Vsaj pri nekaterih zavarovalnicah so skozi 15 let vzponi in padci precej izraziti. Vzajemna je zdaj res na 13 odstotkih, a je, denimo, leta 2009 dosegla svoj vrh s 25 odstotki priljubljenosti. To leto je bilo tudi izjemno leto za Generali, ki je dosegel kar 28 odstotkov, potem ko je, tako kot Vzajemna leta 2001 štartal z zgolj 4 odstotki priljubljenosti. Zavarovalnica Maribor je svoj vrh dosegla s 24 odstotki leta 2012 (v letu, ko je bila na dnevnem redu njena prodaja Pozavarovalnici Sava). Poseben odnos pa imamo Slovenci do Zavarovalnice Triglav, ki je očitno še vedno pojem zavarovalništva, saj je že na začetku leta 2001 bila po priljubljenosti na vrhu s 47 odstotki, naslednje leto, torej 2002, je dosegla svoj absolutni vrh s 57 odstotki, leta 2007 pristala na 51 odstotkih in potem dala nekaj prostora za zavarovalniško ljubezen tudi drugim zavarovalnicam. A, kakor rečeno, po raziskavi GfK, je še vedno naša prva izbira, saj se po letu 2013, ko je z še vedno visokimi 36 odstotki priljubljenosti dosegla svoje dno, zdaj spet dviguje in ostaja z 39 odstotki všečnosti naša najbolj priljubljena zavarovalnica.

GfK Slovenija že več kot 15 let opravljajo raziskavi GfK Bančni monitor in GfK Zavarovalniški monitor. Kljub dopolnitvam raziskave ostajajo osnovni kazalci skozi leta nespremenjeni, kar omogoča dolgoletne primerjave podatkov. O raziskavi: V GfK Slovenija raziskavo izvajajo na vzorcu 1000 anketirancev, ki predstavljajo reprezentativni vzorec slovenske populacije glede na spol (v starostnem razredu od 15 do 75 let), starost, regijo in tip naselja.

Prijavi sovražni govor