Zavarovalnica Triglav na krilih dobička

Skupina je v tričetrtletju ustvarila 77 milijonov evrov čistega dobička, matična družba pa dobrih 56 milijonov.

Objavljeno
21. november 2014 12.08
Silva Čeh, gospodarstvo
Silva Čeh, gospodarstvo

Ljubljana − Skupina Triglav v letu 2014 na slovenskem trgu utrjuje svoj vodilni položaj, saj je njen tržni delež med klasičnimi slovenskimi zavarovalnicami največji in znaša dobrih 36 odstotkov in se je glede na isto obdobje povečal za 0,4 odstotne točke. Še vedno zahtevnim razmeram na slovenskem trgu pripisujejo letošnji 2,8-odstotni padec skupaj zbrane zavarovalne premije vseh klasičnih zavarovalnic na tem trgu, padec zbrane premije Skupine Triglav na slovenskem zavarovalnem trgu je bil manjši od padca celotnega trga in je znašal 1,9 odstotka.

Skupina Triglav je sicer na vseh svojih osmih trgih obračunala 688,6 milijona evrov kosmate zavarovalne in sozavarovalne premije (dva odstotka manj kot v istem obdobju lani), matična družba pa 463,7 milijona evrov (tri odstotke manj kot v istem lanskem obdobju), so sporočili iz Zavarovalnice Triglav.

Na poslovni rezultat tako matične družbe kot Skupine imajo relativno močnejši vpliv določeni množični škodni dogodki, v prvih devetih mesecih letos je predvsem treba omeniti neurje s snegom in žledom na območju celotne Slovenije s škodo v višini deset milijonov. Skupina je v prvih devetih mesecih leta 2014 primerjalno z istim obdobjem lani evidentirala za šest odstotkov manj kosmatih zneskov škod (440,8 milijona evrov), v matični družbi pa za pet odstotkov manj (296,3 milijona evrov).

Bruto obratovalni stroški zavarovalne dejavnosti so se pri Skupini Triglav v primerjavi z istim lanskim obdobjem povečali za tri odstotke in znašali 170,7 milijona evrov. V Zavarovalnici Triglav so se povečali za dva odstotka in so znašali 119,1 milijona evrov. Povečanje navedenih stroškov je predvsem posledica izvedenih prodajnih akcij.

Predsednik uprave Zavarovalnice Triglav Andrej Slapar je o poslovanju v devetih mesecih leta 2014 povedal: »Poslovanje Skupine Triglav in matične družbe je bilo dobro in usmerjeno v doseganje strateških ciljev. Skupina skladno s sprejeto strategijo do leta 2017 izvaja vse potrebne aktivnosti za krepitev že zdaj močnega položaja tako na slovenskem kot drugih ciljnih trgih, ob hkratnem ohranjanju čvrste kapitalske ustreznosti, finančne stabilnosti in visoke dobičkonosnosti. Stabilnost skupine in pravilno usmerjenost potrjujejo tudi prejete visoke bonitetne ocene priznanih bonitetnih agencij.«