V tehnično-tehnološkem smislu je razpis naravnan predvsem na funkcionalnost in učinkovitost bodočega novega cestninskega sistema, pri čemer je izbor najprimernejše tehnologije cestninjenja prepuščen ponudnikom v okviru, ki ga dopušča direktiva Evropskega parlamenta in Sveta o interoperabilnosti elektronskih cestninskih sistemov, so pojasnili na Darsu.
Pri pripravi razpisne dokumentacije so poleg načelnih usmeritev vlade upoštevali tudi napotila državne revizijske komisije, ki je istovrstno javno naročilo leta 2013 razveljavila, so sporočili in dodali, da z uvedbo novega sistema cestninjenja na Darsu sledijo dvema ciljema: finančno vzdržnemu sistemu in izpolnjevanju zahteve, ki jih glede tega postavlja evropska direktiva o interoperabilnosti cestninskih sistemov: »Pri tem je potrebno jasno izpostaviti odnos do okolja, zaposlenih in uporabnikov avtocestnega sistema (časovni prihranki uporabnikov, manjša poraba goriva (ni ustavljanja na CP), boljša prometna varnost, manjše onesnaževanje okolja (ni speljevanja na CP), precejšnji ekonomski prihranki uporabnikov v obravnavanem obdobju,« so še zapisali.