Začetek gradnje druge predorske cevi je predviden konec leta 2017.
Na avstrijski strani bi lahko prvo lopato zasadili že letošnjo jesen, je poročala avstrijska tiskovna agencija APA. Pred začetkom gradnje druge predorske cevi bo namreč treba na avtocesti pri kraju St. Jakob postaviti 350 metrov dolg most. Stroški del so ocenjeni na 312 milijonov evrov, od tega bo Dars prevzel 150 milijonov evrov, Asfinag pa 162 milijonov evrov. Karavanški predor je dolg 7864 metrov: po avstrijskem državnem ozemlju ga teče 4414 metrov, po slovenskem pa 3449 metrov, piše STA.
Karavanški predor predstavlja pomembno čezmejno cestnoprometno povezavo med državami članicami EU in povezavo med državami Zahodnega Balkana in Turčije. Predor je treba ustrezno posodobiti oziroma nagraditi za povečanje in izboljšanje varnosti cestnega prometa, predvsem v predorih na območju Alp, so še zapisali in dodali, da bo zato druga cev zagotovila preprostejšo sanacijo obstoječe cevi in lažje izvajanje rednih vzdrževalnih del.