Mladi imajo ideje, potrebujejo pa priložnosti

Po izkušnjah programa BTC Campus kar 80 odstotkov udeležencev stopi na lastno podjetniško pot.

Objavljeno
09. junij 2017 16.40
Mojca Finc
Mojca Finc

Pri družbi BTC so pred štirimi leti v sodelovanju z zavodom za zaposlovanje in Centrom poslovne odličnosti na ljubljanski ekonomski fakulteti začeli program BTC Campus, ki je namenjen brezposelnim mladim diplomantom naravoslovnih in družboslovnih smeri za krepitev podjetniških veščin. Odtlej je v programu, ki ga izvajajo v Ljubljani in Murski Soboti (v projekt je vpeta tudi tamkajšnja občina), sodelovalo 210 udeležencev, starih do 30 let – izbirajo jih pri zavodu za zaposlovanje.

»Opažamo, da imajo mladi veliko znanja in idej, potrebujejo le priložnosti, da se lahko izkažejo in dokažejo. Prav tako ugotavljamo, da imajo podjetniški potencial, nekateri se namreč zaposlijo ali samozaposlijo že med obiskovanjem programa. Prednost programa je v tem, da mladi poleg novih znanj pridobijo tudi samozavest, spoznajo ljudi iz poslovnega sveta, si razširijo mrežo poznanstev, s čimer se bolje pripravijo na spopadanje z zaposlitvenimi in življenjskimi izzivi. Gre za zadeve, ki jih morda prej niso imeli priložnosti izkusiti,« je projekt, ki povezuje akademsko in gospodarsko sfero, opisala direktorica sektorja za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi pri BTC Maja Oven.

Kako nagovoriti stranke

Program BTC Campus obsega 36 ur, v Ljubljani ga izvajajo v treh mesecih na 12 srečanjih, v Murski Soboti pa ga predstavijo v bolj zgoščenem urniku na šestih srečanjih v mesecu dni. Udeleženci skozi program izpopolnjujejo svoje podjetniške veščine na konkretnih poslovnih primerih in prek obravnave dobrih praks. Generacija letošnjih izvedb se je poglobila v razumevanje oziroma profile obiskovalcev ljubljanskega BTC Cityja. Razmišljala je, kako nagovoriti stranke prek tradicionalnih komunikacijskih kanalov in z uporabo sodobnih digitalnih rešitev. Predloge so nato razkrili predstavnikom uprave družbe BTC.

Je morda kdo od udeležencev pustil tako dober vtis, da ga je vodstvo BTC povabilo k sodelovanju oziroma mu ponudilo zaposlitev? »Pri vsakem programu opazimo posameznike ali projekte, ki izstopajo, kar nas vedno znova navdušuje. Zato nekatere povabimo k sodelovanju. Veseli smo, da nekateri projekti oživijo z našo pomočjo. Izbrane rešitve namreč izpeljemo tudi v našem podjetju,« je odgovorila Ovnova in razkrila, da je letos program končala peta generacija BTC Campusa.

Da so na dobri poti s tovrstnim projektom, s katerim mladim diplomantom pomagajo izboljšati zaposlitvene možnosti na trgu dela, potrjuje tudi statistika: po preteklih štirih izvedbah se je namreč zaposlilo ali začelo samostojno podjetniško pot več kot 80 odstotkov udeležencev.