Trinajst najslabše ocenjenih letalskih družb na svetu

Med njimi je kar šest evropskih letalskih družb, tudi med Slovenci priljubljen nizkocenovnik Ryanair.
Objavljeno
12. junij 2018 10.28
Posodobljeno
12. junij 2018 12.44
Med 13 najslabše ocenjenimi letalskimi družbami je kar šest evropskih, tudi med Slovenci priljubljen nizkocenovnik Ryanair. FOTO: Paul Faith/AFP
A. S. H.
A. S. H.
Družba za pomoč letalskim potnikom AirHelp je preverila 72 letalskih družb po vsem svetu in naredila seznam najboljših, pa tudi tistih najslabših. Osredotočili so se na točnost letov, kakovost postrežbe na letu, ustrežljivost družbe pri reševanju morebitnih težav.

Letalskih družb, ki so imele nepopolne podatke, na seznam niso uvrstili, na njem ni slovenskega letalskega prevoznika Adria Airways. Najbolje ocenjena je bila letalska družba Qatar Airways, drugo mesto je zasedla nemška Lufthansa, na tretjem mestu pa se je znašla letalska družba Etihad Airways. Med 13 najslabše ocenjenimi je kar šest evropskih.
 
13. Tap Portugal (6,40/10) je portugalska letalska družba z najlepšim osebjem, ki pa po mnenju Airhelp ne deluje optimalno, prav tako točnost ni njihova vrlina.

12. Jet2.com (6,37/10) je britanska letalska družba, ki jo odlikuje švicarska točnost, prav tako je bilo zadovoljstvo s kakovostjo storitve veliko, medtem ko je bilo reševanje težav precej slabo.

11. Thai Aiways (6,36/10) je tajska družba z zelo ustrežljivim osebjem, vendar ni niti točna niti ne rešuje težav učinkovito.

10. Jet Airways (6,20/10) je indijska družba, ki se ni najbolje odrezala v nobeni od kategorij.

9. Aerolineas Argentinas (6,20/10) je argentinska letalska družba, ki se hitro odziva na želje potnikov, kakovost postrežbe je prav tako zadovoljiva, najslabše ocenjena je bila odzivnost pri reševanju težav.

8. Iberia (6,13/10), španska vodilna letalska družba se je znašla šele na 65. mestu zaradi slabe odzivnosti pri reševanju težav. Njihovi leti pa so precej točni, kakovost storitve je prav tako precej visoka.

7. Korean Air (6,13/10) je južnokorejska družba, ki so jo dobro ocenili po kakovosti, a se ne držijo urnikov in slabše rešujejo morebitne težave.

6. Ryanair (6,03/10), irski nizkocenovnik, je pristal šele na 67. mestu po lestvici podjetja AirHelp. Osebje se hitro odziva na želje potnikov, slabše pa rešuje zagate. Točnost je prav tako nekaj, s čimer se lahko pohvalijo.

5. Air Mauritius (5,99/10) je med slabšimi letalskimi družbami zaradi slabe kakovosti na splošno.

4. Easyjet (5,66/10) je britanska nizkocenovna letalska družba, ki potuje točno, vendar osebje slabše poskrbi za potnike in njihove želje.

3. Pakistan International Airlines (5,43/10) je pakistanska letalska družba, ki se je predvsem zaradi slabšega reševanja problemov znašla skoraj na repu lestvice.

2. Royal Jordanian Airlines (5,13/10) je le mesto nad najslabšo letalsko družbo po oceni AirHelp.

1. Wow Air (5,04/10) je islandski nizkocenovnik, ki se je znašel na dnu lestvice najslabše ocenjenih letalskih družb po mnenju AirHelp. Po vseh merilih so se odrezali najslabše.