Pozor(!)ni za okolje: več ozaveščanja mladih o okolju

V kampanji bodo letos že tretjič ozaveščali mlade o odgovornem ravnanju z okoljem.

Objavljeno
12. november 2012 20.01
Ba. Pa., gospodarstvo
Ba. Pa., gospodarstvo
Ljubljana - Vsi partnerji v kampanji Pozor(!)ni za okolje, katere pobudnik je Goodyear Dunlop Sava Tires, so podpisali pismo o nameri. V kampanji bodo letos že tretjič ozaveščali mlade o odgovornem ravnanju z okoljem. Prvo leto so začeli s trinajstimi partnerji, letos pa se je število povečalo na že 35. Po dobrem odzivu srednješolcev na Gorenjskem so odločili v projekt povabiti tudi druge srednje šole po Sloveniji ter ministrstvo za kmetijstvo in okolje.

Vsak Evropejec porabi 16 ton različnih snovi na leto, šest ton odpadnihsnovi, polovica jih gre na odlagališče. »Tega ne smemo več početi, zatoje učenje, da bi razumeli, znali delovati v dobro okolja, čedalje bolj pomembna sestavina splošnega in strokovnega izobraževanja. Vsak korak v tej smeri šteje,« je dejal minister za kmetijstvo in okolje Franc Bogovič.