Umanotera bo ozaveščala s podjetniškimi eko zajtrki

Pričakujejo, da bodo s projektom ustvarili močno blagovno znamko.

Objavljeno
26. junij 2014 18.36
Borut Tavčar, gospodarstvo
Borut Tavčar, gospodarstvo

Ljubljana – Umanotera je že vrsto let dejavna v krepitvi razvoja družbe v ekološko in trajnostno smer. Nov projekt se osredotoča na organizacijo podjetniških eko zajtrkov, kjer bodo s predstavitvijo aktualnih tem in realnih primerov naslavljali naravovarstveni vidik varstva okolja in spodbujali podjetništvo.

»Menimo, da lahko s projektom ustvarimo močno blagovno znamko, ki bo pozitivno prispevala k dogajanju v slovenskem ekološkem podjetništvu. Želimo zaokrožiti naše dejavnosti in doslej zbrane ugotovitve, znanja, stike … uporabiti za uspešno izvedbo podjetniških zajtrkov. Projekt je potreben, saj smo po mreženju in izmenjavi informacij prepoznali potrebo zelenih podjetnikov in posameznikov, ki to hočejo postati. Do teh ugotovitev smo prišli s pilotno izvedbo prvega eko podjetniškega zajtrka, kjer smo na podlagi takojšnjega odziva in kasnejše spletne ankete opazili veliko zanimanja za ekološko obarvane dogodke. Dogodek je presegel naše prostorske zmožnosti, zato smo morali med prijavljenimi opraviti selekcijo,« pravi Matej Godnič iz Umanotere.

Prvi namen projekta je krepitev zelenega podjetništva v okviru zelene ekonomije, ciljna skupina projekta so zeleni podjetniki, ki se bodo med seboj povezovali na zajtrkih.

»Namen je torej mreženje s ciljem krepitve specifičnih znanj za zeleno podjetništvo na eni strani in pridobivanje teh znanj na drugi strani. S tem se vzpostavi celotna veriga od proizvodnje, predelave, pa vse do končnih kupcev. Slikovit primer smo doživeli na našem prvem testnem zajtrku, kjer smo gostili podjetnico Fanči Perdih iz podjetja Amarant. Perdihova je pritegnila proizvajalce ekološke hrane, ponudnike zelenih malic in kosil, predstavnike šol in vrtcev. Vse naštete udeležence lahko dojemamo kot potencialne kupce končnih izdelkov. Veseli nas, da so udeleženci dobili vse potrebne informacije, podjetniki pa oporo pri svojih eko idejah, kar krepi ekološki podjetniški sektor,« pravi Godnič.

Drugi namen je, da z javnim predstavljanjem dobrih praks sektor zelenega podjetništva umestijo v v okolje. »Zeleni podjetniki s komuniciranjem razvijajo svoj trg in dosegajo potrošnike oziroma potencialne kupce svojih izdelkov oziroma storitev. Po drugi strani pa dosežejo tudi tiste, ki niso neposredno povezani s projektom ter jih lahko primeri dobrih praks in dosežki podjetnikov navdušijo za zeleno podjetništvo. Potencialno povabljeni zeleni podjetniki so že pokazali interes za sodelovanje,« še pojasni Godnič.