Adria Airways zadovoljna z novimi linijami, število potnikov raste

Letala edinega slovenskega letalskega prevoznika so v prvem polletju prepeljala okoli 478.000 potnikov.

Objavljeno
16. avgust 2014 13.25
šipić letališče
Ma. Ja., Delo.si, STA
Ma. Ja., Delo.si, STA
Brnik − Adria Airways je v prvem letošnjem polletju zabeležila skoraj sedemodstotno rast števila potnikov. Z novimi linijami, ki so jih uvedli s poletnim voznim redom, so zadovoljni, piše Slovenska tiskovna agencija.

V Adrii Airways podatkov o številu prepeljanih potnikov in izidu iz poslovanja v prvih sedmih mesecih še ne razkrivajo, je pa iz podatkov o prometu, ki jih je ta teden objavil državni statistični urad, razvidno, da letos beležijo rast števila prepeljanih potnikov. Letala edinega slovenskega letalskega prevoznika so tako v prvem polletju prepeljala okoli 478.000 potnikov, kar je 6,6 odstotka več kot v enakem lanskem obdobju, samo junija pa so zabeležili nekaj več kot 110.000 potnikov oziroma 3,8 odstotka več kot junija lani.

Kot so za STA pojasnili v Adrii Airways, v poletnih mesecih, ko je turistična sezona na višku, največ potnikov z njimi potuje v Frankfurt, Zürich, München, Moskvo, Bruselj in na Dunaj. To so sicer tudi pomembna evropska vozlišča oziroma pomembne destinacije za slovenske podjetnike in v primeru Bruslja tudi politike, zato njihove priljubljenosti ne gre pripisati samo turistični sezoni.

Z letošnjim poletnim voznim redom so uvedli tudi nekaj novih linij, dodaja STA. Z novima linijama iz Ljubljane v Varšavo in Prago so zadovoljni, saj je zasedenost celo presegla njihova pričakovanja. Tudi leti v London, ki so jih uvedli na novo, so dobro zasedeni, prav tako se dobro polnijo linije Tirana - Frankfurt, Priština - Malmö in München - Lodž.

V družbi, ki letos po več letih negativnega poslovanja pričakuje dobiček, razmišljajo tudi o novih linijah. Kot je na nedavni novinarski konferenci povedal prvi mož družbe Mark Anžur, se prihodnje leto morda obetajo redni leti iz Ljubljane v Stockholm in v Barcelono ali Madrid, hkrati pa bi radi še naprej razvijali svojo bazo na Poljskem in v Tirani.

Racionalizirajo tudi floto, saj želijo zmanjšati število letov in leteti z večjimi letali, dodaja STA. Trenutno še vedno poteka postopek prodaje letala CRJ200, poimenovanega Fox, ki je junija opravil zadnji polet. Letalo z 48 sedeži so že nadomestili z novim CRJ900 nextgen. V floti ima tako zdaj 11 letal − airbus A319, dve letali airbus A319, šest letal CRJ900 in dve letali CRJ200.