Ali je Planet TV naprodaj?

Telekom Slovenije ob namigih, da se za Planet TV menda zanimajo različni kupci: »Podrobnosti ne moremo razkrivati.«

Objavljeno
20. september 2012 19.11
Aleš Stergar, gospodarstvo
Aleš Stergar, gospodarstvo
Ljubljana – Planet TV se je na televizijskih zaslonih prvič pojavil s torkovim prenosom nogometne tekme, nogometaši pa bodo najnovejši televizijski kanal po sedanjih napovedih povsem obvladovali vse do novembra. Šele takrat naj bi Planet TV ponudil tudi druge vsebine – če ga Telekom Slovenije ne bo že pred tem prodal.

Ob namigih, da se za Planet TV menda zanimajo različni kupci, v Telekomu Slovenije priznavajo, da so od napovedi svojega vstopa na televizijski trg, projekt so nadzorniki TS potrdili 29. februarja letos, opravili nekaj pogovorov, vendar podrobnosti ne morejo razkrivati. Pojasnjujejo, da se na slovenskem televizijskem trgu dogajajo spremembe, kar je bilo ne nazadnje tudi pričakovano, saj smo tako rekoč edina evropska država, v kateri deluje le ena prava komercialna televizija.

V matični družbi in hčerinski družbi TSmedia so odprti za najrazličnejše oblike sodelovanja, pri čemer je njihov ključni cilj zadovoljevanje želja in pričakovanj gledalcev, ki jim želijo ponuditi izbiro ter čim bolj kakovosten in pester program, poudarjajo v TS. V ekipi nove televizije so znana televizijska imena, ki se jim pripisuje desna provenienca. TSmedia naj bi prodajal samo televizijski program, medtem ko naj bi spletni Planet Siol, ki se propagira kot vodilni slovenski digitalni medij, ohranili.

Novi predsednik uprave Telekoma Slovenije Rudolf Skobe, ki je kot dovčerajšnji prvi mož TSmedie idejni vodja Planeta TV, je ob prevzemu nove funkcije povedal, da je bila odločitev za televizijo premišljena, dobro načrtovana, zato verjame, da bo uspešna. Hkrati je zavrnil namigovanja, da za projektom stoji politika. Če bi bilo tako, bi bilo popolnoma neresno, je pred tedni dejal.

Rahlo neresno je vendarle dejstvo, da bodo do novembra na Planet predvajali samo tekme Lige prvakov. Mladi upokojenec, dovčerajšnji predsednik uprave TS Ivica Kranjčevič, je ob odhodu iz Telekoma Slovenije dejal, da je zagovornik velikega poka in starta v celoti, ker misli, da bo vsak drugačen začetek manj komercialno uspešen. Zavedajoč se očitkov, da se okrog nove televizije zbirajo samo bolj desni kadri, je opozarjal, da bo končni razsodnik trg in da bo ta sprejel verodostojen informativni program, ki ima v Sloveniji večji vpliv na poslovno uspešnost televizije kot kje drugje.