Atlantic Grupa povečala prihodke in dobiček

Atlantic Grupa je začela tržiti izdelke Unileverja za slovenski in hrvaški trg. Blagovni znamki Knorr in Hellmann's je nekoč prodajala takrat še slovenska Kolinska.

Objavljeno
30. julij 2014 17.46
Mirna 01.06.2011 - predsednik uprave Atlantic Grupa (Droga Kolinska) - Emil Tedeschi.foto:Blaz Samec/DELO
V. T., gospodarstvo
V. T., gospodarstvo

Ljubljana - Atlantic Grupa, ki je večinska lastnica Droga Kolinske, je v prvem šestmesečju povečala tako prihodke kot dobiček. Hrvaška skupina je ustvarila 327,2 milijonov evrov prihodkov od prodaje, kar je 2,1-odstotka več kot v enakem obdobju lani, pod črto je ostalo za 17,5 milijonov evrov čistega dobička, kar je 14,8 odstotna rast.

Najvišjo, več kot 20-odstotno rast prodaje, so v prvem polletju dosegli na slovenskem trgu, na katerem skupina ustvari dobrih 15 odstotkov prodaje. Na hrvaškem trgu, na katerem skupina proda največ, je bila rast 8,2-odstotna, za dva odstotka pa so povečali prodajo na trgih Rusije in drugih držav nekdanje Sovjetske zveze.

Atlantic Grupa je od letos tudi distributer izdelkov Unileverja za slovenski in hrvaški trg in trži Unileverje blagovne znamke Knorr, Hellmann's, Axe, Rexona, Brut, Signal, Coccolino, Domestos, Cif .... Ob tem velja spomniti, da je blagovni znamki Knorr in Hellmann's nekoč tržila tudi Kolinska.

Med večjimi projekti, ki jih izpostavljajo v Atlantic Grupi, je gradnja nove tovarne energetskih ploščic Multipower v Novi Gradiški. Investicija je vredna 16 milijonov evrov. Kot napovedujejo v skupini, bo tovarna v prvem letu obratovanja zagotovila 50 delovnih mest, na dolgi rok pa naj bi tam ustvarili 160 novih delovnih mest.