Atlantic Grupa se osredotoča na dve glavni izvozni območji

Strateška reorganizacija celotnega distribucijskega poslovanja: za vzhod bo odgovoren Srećko Nakić, za zahod pa Bojan Klarić.

Objavljeno
31. avgust 2015 19.01
B. K., gospodarstvo
B. K., gospodarstvo
Ljubljana – Atlantic Grupa je izvedla strateško reorganizacijo celotnega distribucijskega poslovanja, da bi jo tako prilagodila strateškim ciljem internacionalizacije. Kot so sporočili iz družbe, se bo v začetku septembra distribucijska dejavnost razdelila na dve glavni območji: vzhodno in zahodno. Vzhodno območje bo obsegalo Jugovzhodno Evropo, baltske države in regijo SND, zahodno območje pa Srednjo in Jugozahodno Evropo, nordijske države ter vse čezmorske trge.

Za vzhodno območje je zadolžen njegov podpredsednik Srećko Nakić. Poročali mu bodo vsi direktorji, odgovorni za poslovanje na Hrvaškem, v Srbiji, v Sloveniji, Makedoniji, na Baltiku, Kosovu, v Romuniji in Bolgariji ter v  sektorjih Horeca in Otroška hrana. Sicer bodo poslovali tako kot doslej, ob pomoči vseh poslovnih in podpornih funkcij. Za predsednika zahodnega območja je bil imenovan Bojan Klarić.

Z Multipowerjem, kot vodilno evropsko znamko športne prehrane, ter skupino Atlanticovih močnih regionalnih blagovnih znamk, ki imajo viden položaj v jugovzhodni Evropi, navzoče pa so tudi na zahodnih trgih in imajo močan mednarodni potencial (Argeta, Bakina tajna, Donat Mg, Cedevita, Bebi) bodo poslovne aktivnosti usmerjene na izgradnjo in krepitev lastnih distribucijskih in prodajnih zmogljivosti - najprej v državah zahodne Evrope, sporočajo iz Atlantic Grupe. Njihov končni cilj je razviti kakovostno lastno distribucijsko podporo celotnemu Atlanticovemu portfelju na vseh ključnih mednarodnih trgih.