Atlantic Grupa z večjimi prihodki

Atlantic Grupa - Rast prodaje in neto dobičkonosnosti v prvem kvartalu

Objavljeno
29. april 2015 17.04
M.K., gospodarstvo
M.K., gospodarstvo

Zagreb - Hrvaška družba Atlantic Grupa je v prvem letošnjem četrtletju zabeležila 154,4 milijona evrov prihodkov od prodaje, kar je tri odstotke več kot v enakem lanskem obdobju. Čisti dobiček je narasel za 39,3 odstotka na 5,8 milijona evrov.

Dobiček iz poslovanja (EBIT) znaša 9,6 milijona evrov, kar je za 14,2 odstotka manj kot v enakem lanskem obdobju, so zapisali v današnjem sporočilu, objavljenem na spletni strani družbe.

Kot so izpostavili v podjetju, so sredi marca začeli proizvodnjo v novi tovarni energijskih ploščic v Novi Gradiški. Na ta način so sklenili največji investicijski ciklus v zgodovini družbe, vreden 13 milijonov evrov.

Kot uspešnega so ocenili tudi začetek integracije srbske družbe Foodland, ki je s svojo blagovno znamko Bakina tajna okrepila ponudbo Atlantic Grupe.

Lastne blagovne znamke družbe predstavljajo 63,1-odstotni delež prodaje podjetja. Med blagovnimi znamkami, ki jih nameravajo dodatno krepiti v regiji, sta tudi Cockta in Barcaffe, na mednarodnih trgih pa Argeta in Donat MG, so dodali.

Ravno znane slovenske blagovne znamke so močno prispevale k zvišanju prihodkov družbe v Sloveniji, ki so bili v primerjavi s prvim lanskim trimesečjem višji za šest odstotkov. Prodaja v Sloveniji je bila tretja po vrednosti glede na regije, v katerih posluje Atlantic Grupa.

V prvem trimesečju so najbolj okrepili prodajo na hrvaškem trgu - za 11,7 odstotka, na Hrvaškem pa še vedno beležijo največji delež vseh prihodkov ali 25,8 odstotka. Prodaja v Srbiji, ki je z 22,6 odstotka njihov drugi največji trg, pa se je izboljšala za 6,3 odstotka.

Do konca letošnjega leta se bodo usmerili predvsem v nadaljevanje krepitve in internacionalizacije poslovanja, je v današnjem sporočilu poudaril predsednik uprave Atlantic Grupe Emil Tedeschi.