Delničarjem Lisce dividende v višini 1,60 evra bruto

Od 1,7 milijona evrov lanskega bilančnega dobička bo Lisca za dividende namenila 1,44 milijona evrov.

Objavljeno
16. junij 2014 16.42
Je. G., Delo.si, STA
Je. G., Delo.si, STA
Sevnica − Delničarji sevniške Lisce so na današnji skupščini odločali o uporabi bilančnega dobička za zadnje poslovno leto, upravi in nadzornemu svetu pa so podelili razrešnico. Od 1,7 milijona evrov lanskega bilančnega dobička bo Lisca za dividende namenila 1,44 milijona evrov, kar znaša 1,60 evra bruto za delnico.

Po skupščini, ki je potekala na sedežu družbe v Sevnici, so iz Lisce za STA potrdili, da so delničarji potrdili vse predlagane sklepe. Po teh bo preostanek bilančnega dobička za preteklo leto − nekaj več kot 257.000 evrov − ostal nerazporejen, skupščina pa bo o njegovi uporabi odločala v prihodnjih letih.

Za revizorja poslovanja družbe v tekočem letu so delničarji Lisce imenovali ljubljansko revizijsko hišo KPMG Slovenija.

Skupina Lisca, ponudnik predvsem ženskega perila in kopalk svojih blagovnih znamk, ki zaposluje približno 650 ljudi, je lani ustvarila 29,2 milijona evrov prodajnih prihodkov oziroma desetino več kot predlanskim. Njen lanski dobiček je znašal 1,7 milijona evrov, dobiček pred obrestmi, davki in amortizacijo (EBITDA) pa nekaj manj kot štiri milijone evrov.

Generalni direktor Lisce Goran Kodelja je za STA povedal, da jim je EBITDA omogočil, da so bankam vrnili lani nekaj več kot tri milijone evrov posojil, letos pa da jih bodo vrnili še za približno milijon evrov.

Skupina sicer dolguje še približno osem milijonov evrov, glede na razmerje med EBITDA in obveznostmi do bank, ki znaša ena proti dva, pa so z bankami dosegli konsolidacijo, je dodal.

Glede tekočega poslovanje je generalni direktor navedel, da so v prvih dveh mesecih letos poslovali nekoliko bolje, kot so načrtovali, in glede na isto lansko obdobje ustvarili osem odstotkov več prodajnih prihodkov.

Skupina Lisca, ki na domačem trgu proda približno petino svojih izdelkov, nadaljuje širjenje svoje prodajne mreže po Sloveniji, kjer imajo 25 svojih in franšiznih prodajaln, svojo prodajo pa širijo tudi na Češkem.

Hkrati okrepljeno delujejo na drugih evropskih trgih. Svojo prodajo povečujejo v Italiji, Nemčiji in na Nizozemskem na zahodu, na vzhodu pa v Rusiji, na Češkem in v Turčiji. V Nemčiji prodajo že desetino svojih izdelkov, v Italiji in na Nizozemskem pa so prodajo lani povečali za polovico.

V Rusiji imajo še veliko manevrskega prostora, na Češkem, kjer so predlanskim ustanovili svojo hčerinsko družbo, pa imajo v Pragi dve lastni prodajalni. Sicer na Češkem načrtujejo še več svojih trgovin, večji preboj pa načrtujejo predvsem zunaj domovine in balkanskih držav, je še povedal Kodelja.