Ker se dražbe ni udeležil nihče, je Markovič Časova že napovedala, da bo šla v nov poskus prodaje, a se bo pred tem z Družbo za upravljanje terjatev bank (DUTB) poskušala dogovoriti, kakšna bi bila primerna cena za kompleks, da ne bi po nepotrebnem sklicevali preveč zaporednih dražb.
Iz mariborskega proizvajalca avtobusov, ki je s pomočjo kitajskega kapitala nastal na pogorišču nekdanje TVM v poslovni coni Tezno, so že v sredo sporočili, da se tokratne dražbe ne bodo udeležili, še naprej pa ostajajo zainteresirani za nakup, zato so stečajni upraviteljici posredovali svojo ponudbo za nakup poslovnega kompleksa.
Stečajna upraviteljica je potrdila, da je prejela ponudbo sedanjih najemnikov, ki so prostore pripravljeni kupiti po likvidacijski ceni, ta pa znaša nekaj manj kot štiri milijone evrov. Pri tem je poudarila, da se mora s takšno ponudbo Durabusa strinjati tudi DUTB.
Ob omenjenem največ vrednem premoženju propadlega podjetja, ki je bil del sistema V&V Zdenka Pavčka, se Markovič Časova že nekaj časa zaman trudi prodati tudi zemljišče na Teznem, nad katerim ima hipoteko Probanka. Kljub petim dražbam na okoli milijon evrov ocenjeno zemljišče doslej ni zanimalo nikogar, zato je že predlagala prenos zemljišča na Probanko.
Durabus je sicer v sredo, ker še vedno čaka na dva milijona evrov že odobrene državne finančne spodbude, na premiera Mira Cerarja naslovil odprto pismo, v katerem od njega terjajo odgovor, ali vlada namerava spoštovati dane obljube, pri tem pa poudarjajo, da so naveličani obljub.
Danes so se na to temo oglasili tudi iz Mestne občine Maribor, kjer obžalujejo zaplete, ki so nastali pri dodeljevanju omenjene finančne spodbude za neposredno tujo investicijo za razvoj proizvodnje do okolja prijaznih tehnološko najsodobnejših mestnih avtobusov. Kot so zapisali, je to samo še dodaten pokazatelj odnosa državnih uradnikov in politikov do mesta in regije.