Eurosender z novim investitorjem išče nove kadre

Do konca leto načrtujejo 40 novih zaposlitev v ljubljanski pisarni.

Objavljeno
01. marec 2018 15.09
Eurosender - Logistika
Barbara Pavlin
Barbara Pavlin
Ljubljana – Slovensko zagonsko podjetje Eurosender je dobilo novega investitorja, luksemburško telekomunikacijsko in poštno podjetje POST Luxembourg.

O višini vložka tako imenovane finančne runde A partnerji nočejo govoriti, kot pravi direktor in soustanovitelj podjetja Eurosender Tim Potočnik, pa je bolj pomembno, da so s tem dobili tudi logistično znanje, razvejeno mrežo kontaktov po vsem svetu in stabilno infrastrukturo.

»Z njihovo pomočjo bomo lažje uresničili cilje, to je, da postanemo največji spletni center za logistične storitve v Evropi,« je dejal Potočnik, ki je Eurosender ustanovil skupaj z Janom Štefetom. Investicijo bo ekipa izkoristila za nadaljnji razvoj in širitev podjetja, nadgradnjo sistema in razvoj novih storitev.

Vse to pa pomeni, da bodo potrebovali nove kadre, predvsem prodajnike, programerje, tekstopisce in zaposlene za pomoč uporabnikom. »Iščemo digitalne poklice 21. stoletja, ki obvladajo čim več jezikov,« je izpostavil Potočnik in nadaljeval:

»Iščemo ljudi, ki si želijo osebnostno rasti, se učiti in si upajo prevzeti odgovornost. Dovoljujemo napake, če se iz njih kaj naučimo.«

Do konca leta bodo v ljubljanski pisarni zaposlili 40 ljudi iz Slovenije in tujine. Zato so se preselili tudi v večje prostore, ki so jih zasnovali in opremili z mislijo na zaposlene.

Štiri pisarne v Evropi

Eurosender je vodilni evropski ponudnik za spletno rezervacijo pošiljk, ki ima pisarne v Ljubljani, Gdansku, Berlinu in Londonu. Razvili so spletno platformo, ki uporabnikom (največ je študentov na izmenjavi ter malih in srednjih podjetij) omogoča, da enostavno, hitro in ugodno pošljejo paket ali paleto. Ugodne cene pri partnerskih podjetjih, med katerimi so DPD, DHL in GLS, jim uspe doseči z združevanjem povpraševanja strank. Pri tem jim je v pomoč tudi sistem, ki ga razvijajo.

»Z vsako transakcijo smo boljši, ker imamo sistem, ki se uči,« je razložil Potočnik. V prihodnje pa se vidijo kot outsourcing za logistiko za mala in srednja podjetja, pri čemer s tehnologijo izberejo, kdo je najbolj primeren logist.

Iščejo enostavne in uporabne rešitve

Vse to je prepričalo luksemburško pošto, da je investirala v Eurosender. »Zanimajo nas tehnološka rešitve, ki delujejo in so enostavne za uporabnike,« je povedal vodja logistične divizije pri POST Luxembourg Achim Taylor. »S sodelovanjem z Eurosenderjem bomo lažje diverzificirali naš portfelj in ponudbo storitev, hkrati pa povečali vpliv na digitalnem trgu,« je dejal in poudaril, da ostajajo kot dolgoročni investitor.

Lani je Eurosender zrasel za več kot dvakrat, prihodki pa so v treh letih obstoja narasli na 2,5 milijona evrov. Med najbolj donosnimi trgi so hrvaški, portugalski in španski. Še posebej uspešna pa je destinacija med Hrvaško in Irsko, kjer živi in dela veliko Hrvatov.