Gorenje raste z Askom in Panasonicom

Prestižno blagovno znamko bodo osamosvojili, prvi aparati za Panasonic že na sejmu IFA

Objavljeno
07. september 2014 20.02
Berlin, 7.9.2014, Razstavni prostor Gorenja na sejmu IFA in predsednik
Brane Piano, Celje
Brane Piano, Celje

Berlin - Gorenje z nekdaj švedsko blagovno znamko hišnih aparatov, ki jih izdelujejo v Velenju, že ustvari okoli desetino prihodkov. Gorenjev strateški partner Panasonic Co. pa je na sejmu IFA v Berlinu že predstavil prve skupaj razvite aparate in napovedal še obširnejše sodelovanje s slovenskim izdelovalcem gospodinjskih aparatov.

Največji sejem zabavne elektronike in gospodinjskih aparatov IFA, ki je vsaj v »gospodinjskem« delu tudi po mnenju predsednika uprave Gorenja Franja Bobinca že postal največji tovrstni sejem v svetu, sicer obstaja že 90 let, aparati za dom pa so na njem prisotni šele 7 let. Gorenje se na njem letos predstavlja z najnovejšo generacijo vgradnih kuhalnih aparatov ter z ekskluzivno serijo kuhinjskih aparatov znamke Asko.

Sejem je posrečena kombinacija na prvi pogled nesorodnih panog vsaj za proizvajalce gospodinjskih aparatov, saj se inovativne rešitve in tehnologije v tej panogi vedno pogosteje in hitreje prepletajo s svetom zabavne elektronike in pametne telefonije.

Ob tem, ko Gorenje nadaljuje z uvajanjem inovacij v izdelke, s čimer pogosto prehiti velike in uveljavljene proizvajalce celo v Nemčiji ter ustvarja trende - recimo letos s posnemanjem njihovih že več let znanih barvnih hladilnikov, kjer v Nemčiji Gorenje še vedno drži polovični tržni delež - se Gorenje vse izraziteje uveljavlja na drugih celinah. Tam predvsem z blagovno znamko Asko, s kateri imajo velike ambicije.

Bobinac je v Berlinu razkril, da bodo skušali prodajo izdelkov Asko povečati na četrtino Gorenjevih prihodkov, jo pa bodo tudi drugače organizirali. Tako je konec avgusta za Gorenje za direktorja segmenta Asko že imenovalo Mattea Camesasca (prej Masserati, BMW, ...).

Sredi sejma IFA v Gorenju še ne želijo razpredati o uspešnosti letošnje sejemske predstavitve, a zgovoren je podatek, da so lani na njem sklenili petino več poslov kot leto prej, izvršni direktor Gorenja za prodajo v zahodni Evropi Klemen Prešeren pa le domneva, da bo poslov spet več. Kljub temu, da se Gorenje na sejmišču in prav nič sramežljivo kaže skupaj z največjimi - Mielejem, AEG idr.