Gorenje želi s komercialnimi zapisi zbrati 30 milijonov evrov, s čimer bi razpršilo vire kratkoročnega financiranja, ki ga potrebuje za sezonsko financiranje poslovanja, saj med letom njihova dinamika gibanja denarnega toka ni enakomerna, z izdajo komercialnih zapisov pa lahko izboljšajo stroške financiranja.
Potencialnim vlagateljem Gorenje že danes predstavlja svoje delovanje, načrte in pogoje izdaje komercialnih zapisov. Te bodo začeli obrestovati 3. februarja, čeprav tokrat ne bodo pripisovali obresti, temveč bodo zapise po tisoč evrov, pri čemer je najmanjši nakup lahko 10.000 evrov, prodajali s popustom. Kolikor je mogoče ugotoviti, se bodo ti gibali med 1,9 in 2,1 odstotka vrednosti zapisov na letni ravni. Šele če v prvem krogu Gorenje ne bo zbralo ciljne vrednosti financiranja s komercialnimi zapisi, bo v drugem krogu mogoče kupiti za manj kot deset tisoč evrov komercialnih zapisov.
Prodajo komercialnih zapisov za Gorenje tokrat izvaja NLB.