V igralniško prihodnost Hit z novim produktom

Nov produkt Pulse Arena, ki združuje zabavo, različne vrste iger na srečo in komunikacijo.

Objavljeno
25. avgust 2016 15.28
M. F. K., STA
M. F. K., STA
Nova Gorica - V novogoriški družbi Hit odgovor na vprašanje o tem, kakšna bo igralniška prihodnost, iščejo skupaj s podjetjem Interblock, s katerim bodo ponudili nov produkt Pulse Arena. Z njim ciljajo na mlajše generacije, saj združuje zabavo, različne vrste iger na srečo in komunikacijo. Investicija bo prinesla tudi nove zaposlitve.

Kot so povedali danes na novinarski konferenci v Novi Gorici, bodo produkt predstavili decembra v Hitovem igralniško-zabaviščnem centru Perla v Novi Gorici. Gre za prvo tovrstno ponudbo v Evropi, 11 jih bo Interblock letos postavil v Severni Ameriki, je povedal direktor Interblocka Joc Pečečnik.

Različne igre na eni igralni napravi

Pulse Arena bo ponudila igranje različnih iger na eni igralni napravi. Igralec bo ob tem lahko spremljal druge dogodke, skupinske igre, na velikem ekranu Pulse Arene pa se bodo ob igrah in posebnih sporočilih predvajali video posnetki ali neposreden prenos športnih dogodkov in podobno.

V Hitu ob sodelovanju z Interblockom ciljajo na nove goste, hkrati pa pričakujejo, da bo nov produkt predstavljal motiv za dodaten obisk obstoječih gostov in kroženje gostov med Hitovimi destinacijami. Trenutno je povprečna starost obiskovalcev Hitovih igralnic nekaj nad 50 let, z novo ponudbo pa ciljajo tudi na mlajše generacije.

Investicija vredna 700.000 evrov

Hit bo za preureditev prostorov Perline diskoteke v Pulse Areno ter uporabo Interblockove igralniške opreme investiral 700.000 evrov, še nekaj več bo v projekt vložil Interblock. Pečečnik je poudaril, da v projekt vstopajo kot partner, ne kot prodajalec opreme.

V Perlini Pulse Areni bo gostom na voljo 45 igralnih mest, štiri vrste iger, velika video stena, zabavni program in prilagojena gostinska ponudba. V Hitu zato načrtujejo zato nove zaposlitve igralniškega in gostinskega kadra, po besedah predsednika uprave Hita Dimitrija Picige jih bodo zaposlili okrog deset.

Zadovoljni s poslovanjem

V Hitu so sicer zadovoljni z letošnjim poslovanjem. V prvih sedmih mesecih letos so imeli 88,9 milijona evrov bruto realizacije. Od tega so 76,1 milijona evrov ustvarili z igralniško dejavnostjo, kar predstavlja dobrih pet odstotkov več kot v enakem lanskem obdobju, deset milijonov evrov z gostinstvom in 2,7 milijona evrov z ostalimi dejavnostmi.

Hitove igralnice so v tem obdobju beležile 800.000 obiskov, kar je 3,4 odstotka več kot v enakem obdobju lani, v hotelih pa so gostje ustvarili 97.000 nočitev ali dobrih pet odstotkov več kot v letu 2015. Podoben trend rasti se po besedah Picige nadaljuje tudi v avgustu.