Hot svoje ponudbe ne bo dražil

Novi mobilni operater z novo poslovno filozofijo in Hoferjevo prodajno mrežo.

Objavljeno
10. maj 2017 13.45
HOT
Aleš Stergar
Aleš Stergar

Ljubljana − Hofer, usmerjen k strankam, bo jutri svojo ponudbo dopolnil še z mobilnimi komunikacijami. Generalni direktor tukajšnje trgovske družbe Matevž Martinuč tudi pri mobilni telefoniji napoveduje za ugodno ceno tudi ugodno − kakovostno, preprosto, pošteno − ponudbo.

Ponudba, ki jo je na današnji predstavitvi napovedala izvršna direktorica slovenskega HoT mobila in Ventocoma, ki je mobilni virtualni operater, Eva Aljančič, je v primerjavi s konkurenco cenovno ugodna, predvsem pa v novem operaterju zagotavljajo, da se njihove storitve ne bodo podražile (razen v primeru višjih davkov ali regulatornih sprememb), če pa se bodo njihovi svežnji pocenili, bodo nižje cene veljale za vse, tudi v tistem trenutku obstoječe uporabnike.

Dodatnih (skritih) stroškov preprosto ne bo, prav tako ni visokih provizij in pogojevanja najnižjih cen z vezavo. Ker uporabnikom ni treba skleniti naročnine, nimajo nobenih stroškov z menjavo paketov, brezplačno pa lahko spreminjajo tudi nastavitve svojih uporabniških računov prek spletne strani www.hot.si in mobilne aplikacije Moj HoT. Tako lahko sami spreminjajo nastavitve porabe, polnjenja računa ali samodejnega podaljševanja zakupljenih paketov. Pri plačevanju za storitve si lahko izberejo načine plačevanja, s katerimi se izognejo plačilu provizij (na primer kreditne kartice, PayPal ...). Plačati bo treba le menjavo kartice sim (2 evra), menjavo številke (5 evrov) in prenos številke v Hot (po letu 2018 pet evrov). In vse to v digitalnem okolju, ki si ga izbere vsak sam, brez čakanja.

Uporabniki lahko izbirajo med plačevanjem za storitve mobilne telefonije po porabi ali svežnji z zakupom enot za klicanje in pošiljanje sporočil ter prenosa podatkov za obdobje 30 dni. Novost je možnost samodejnega ali/in polsamodejnega polnjenja.

Eva Aljančič pojasnjuje, da Hot noče biti nišni operater, konkurirati želijo največjim operaterjem, na trgu imajo dolgoročne cilje − zato bodo čakali tudi na uporabnike, ki so trenutno »vezani« pri drugih operaterjih.

Hot bo tako čez noč mobilni operater z največ poslovalnicami v državi − z 82 Hoferjevimi trgovinami, ki bo storitve ponujal na omrežju A 1, kakor se je predkratkim preimenoval Simobil.

Eva Aljančič vidi potencial v razširjenosti mobilne telefonije v Sloveniji, kjer je penetracija resda 115-odstotna, a s tem za 20 odstotnih točk nižja kot v EU. Potencial je tudi 300.000 letnih menjav operaterjev (od tega jih 200.000 prenese tudi številke).