Hrvaški Orbico prevzel slovenski Everet

S tem so pridobili blagovne znamke, ki jih niso imeli. Orbico bo do leta 2020 prihodke povečal na štiri milijarde evrov.

Objavljeno
14. februar 2017 17.51
Ba. Pa., STA
Ba. Pa., STA
Zagreb − Hrvaška družba Orbico je konec januarja prevzela slovensko distribucijsko skupino Everet. Nakup je za hrvaške medije potrdil lastnik hrvaške distribucijske družbe Branko Roglić, ki je tudi časni konzul Slovenije na Hrvaškem. Načrtuje, da bo Orbico do leta 2020 povečal prihodke na štiri milijarde evrov, potem ko jih je imel lani 1,8 milijarde evrov.

Roglić je povedal, da so prevzeli skupino Everet, ki je leto 2015 končala z več kot 33 milijonov evrov prometa ter nekaj manj kot 45.000 evrov dobička. V 12 državah distribuirajo približno 130 blagovnih znamk.

»Prevzeli smo Everet, ki je eden največjih distributerjev parfumov in kozmetike v regiji. Gre za po velikosti drugo distribucijsko družbo kozmetičnih izdelkov na območju, na katerem poslujemo tudi mi. Po velikosti so takoj za nami,« je Roglić izjavil za današnji Jutarnji list.

Kot je dodal, so s prevzemom Evereta dobili blagovne znamke, ki jih niso imeli. Sledi združevanje skupine Everet v Orbico Beauty, ki je del Orbico skupine. Pričakuje sinergijske učinke, ki naj bi že letos okrepili prihodke od kozmetike na 200 milijonov evrov. Prihodki skupine Orbico naj bi letos dosegli dve milijardi evrov.

Roglić je tudi dejal, da bo Orbico nadaljeval s širjenjem svoje maloprodajne mreže Orbico Beauty v Zagrebu in Ljubljani, potem ko je trgovine odprl v Splitu, na Reki in v Beogradu.

Izpostavil je, da so lani poslovali v 19 državah ter imeli več kot 20 milijonov evrov dobička, za letos pa načrtuje 35 milijonov evrov dobička.

»Do leta 2020 nameravamo uresničiti štiri milijarde evrov prometa, delno z novimi prevzemi, delno z organsko rastjo, delno pa tudi z vstopom na nove trge, predvsem v zahodni Evropi,« je napovedal Roglić.

Letos pričakuje občutno večji promet na Poljskem ter v Romuniji in Ukrajini.

Orbico distribuira vodilne kozmetične blagovne znamke, vključno z naravno kozmetiko. Z Everetom pa bodo dobili tudi nekatere druge prestižne blagovne znamke v kozmetiki in parfumih, kot so L'Oreal Produits de Luxe, Calvin Klein, Cerruti, Davidoff, Bvlgari in podobne.