Ime dneva: Ekipa Kawboom

Zabavno mobilno igro, ko prijateljem nastavljaš tempirane bombice, bodo najprej spreizkusili pri domačih uporabnikih.

sob, 14.06.2014, 09:00

Ljubljana – Ekipa Kawboom je izdelala zabavno igro za mobilne telefone, s katero so se uvrstili med najboljše na slovenskem Imagine cupu in finaliste pospeševalnika ITIME. Včeraj so zagnali kampanjo množičnega financiranja na platformi IndieGoGo.

»Želeli smo ustvariti koncept, ki je enostavno razumljiv in temelji na zabavi, ki jo igralci čutijo, ko premagujejo svoje prijatelje. Pri tem smo upoštevali še zanimivo vedenje uporabnikov pametnih telefonov, da povprečno kar 150-krat dnevno pogledajo na svoj telefon,« o začetni ideji razlaga Niko Senekovič, v ekipi zadolžen za marketing in poslovni razvoj. Igralci igre Kawboom svojim prijateljem podtikajo prijazne tempirane »bombe«. Napaden prijatelj mora bombo pravočasno odkriti in jo podtakniti nekomu drugemu preden se izteče čas.

»Zakaj smo si izbrali ravno bombe, ki so neobičajni lik za igre, je povezano s tem, da način igranja Kawboom izhaja iz preproste otroške igre, kjer je potrebno žogo oziroma »bombo« uloviti in podati naprej v manj kot treh sekundah, drugače izpadeš. Kot otroci smo uživali in zapravljali ure in ure ob tako preprostem konceptu. Zakaj ne bi uživali še odrasli?,« razlaga Senekovič.

Še nakaj popravkov in nadgradenj

Prva različica igre za windows phone je sicer že na trgu, vendar je zaenkrat zaklenjena samo za Slovenijo. »S tem želimo na majhnem trgu najprej preizkusiti igro, odpraviti hroščke, analizirati vedenje igralcev in jo na podlagi podatkov izboljšati, preden jo bomo lansirali na svetovni trg. Igra je v osnovi že zelo daleč razvita, čaka pa nas še veliko dela na popravkih in nadgradnjah, saj imamo veliko zamisli, ki jih želimo vključiti v osnovni koncept,« pravi Senekovič.

Zagnali so kampanjo IndieGoGo, katere cilj je zbrati 4000 evrov, da lahko izvedejo minimalna naročila za plišaste igrače, povezane z liki iz igre, ki so del njihovega poslovnega modela, in zaženejo spletno trgovino. Drugi del načrta v primeru uspešne kampanje je vlaganje v razvoj igre za operacijska sistema android in iOS, za kar bodo morali ekipo povečati za dva programerja.

Idej za nove igre ne manjka

Dolgoročno želijo pripraviti še nekaj zabavnih iger. »Zavedamo se, da tudi v primeru uspeha ene igre, ta ne bo večno ustvarjala prihodkov, ampak bo treba razvijati vedno nove. Idej za nove igre nam ne manjka,« še pove Senekovič.

Srednješolci in moški

Pri analizi trga mobilnih iger so ugotovili, da sta za njih ključni dve skupini uporabnikov. Srednješolci in študenti so tisti, ki najraje tekmujejo s svojimi prijatelji. Še raje pa se nato hvalijo drugim prijateljem, kako so premagali sošolce. »Zaradi te neverjetne sposobnosti širjenja glasu te skupine tako v resničnem svetu, kot preko družbenih omrežji, dajemo tej skupini velik poudarek,« pravi Senekovič.

Druga skupina so moški srednjih let, ki igre igrajo bolj za sprostitev po napornem delovnem dnevu. Analize namreč kažejo, da predvsem moški stari med 30 in 35 let, ki imajo stresne in naporne službe, zelo pogosto igrajo mobilne igre. »Za nas je pri tej populaciji najbolj zanimivo, da se prav oni najpogosteje odločajo za nakupe virtualnih dobrin znotraj mobilnih iger,« še dodaja.

V ekipi je trenutno pet sodelavcev: dva programerja, ki študirata na fakulteti za elektrotehniko, računalništvo in informatiko v Mariboru, dizajnerka Marija Potočnik, ki študira v Grazu, projektni vodja (novopečeni magister ekonomskih in poslovnih ved) ter študent magisterskega programa na Ekonomsko-poslovni fakulteti.

Prijavi sovražni govor