Ime dneva: Eva Zupančič, Sunesis

Delujejo v niši, ki bo po napovedih na leto rasla 33-odstotno. Prihodnje leto bodo postopoma osvajali tuje trge.

Objavljeno
08. avgust 2014 16.45
Barbara Pavlin, gospodarstvo
Barbara Pavlin, gospodarstvo

Ljubljana – Ekipa Sunesisa je bila med petimi finalisti za naziv startup leta, za svojo storitev Kumuluz pa so dobili tudi nagrado za najbolj inovativno storitev računalništva v oblaku v okviru Eurocloud award Slovenija. Podpisali so že dve pogodbi in merijo na globalni trg.

Direktorica Eva Zupančič pravi, da se je ideja za integracijsko platformo Kumuluz izoblikovala kot rezultat večletnega raziskovalnega dela na področjih razvoja informacijskih sistemov, integracije, računalništva v oblaku ter varnosti in zaupanja.

»S prehodom v računalniški oblak dobiva integracija aplikacij nove razsežnosti. Na primer: podjetje, ki želi del svojih aplikacij preseliti v oblak, jih mora integrirati z drugimi aplikacijami, ki jih uporablja za podporo poslovanju. Izvedba takšnih integracij je zahtevna, zahteva veliko znanja in časa. Naša integracijska platforma Kumuluz ta problem rešuje z nekaj izvirnimi tehnološkimi inovacijami in na ta način omogoča vzpostavitev integracij preprosteje in hitreje,« razlaga Zupančičeva.

Do konca leta nova različica

V nasprotju s klasičnim pristopom, ki poteka tako, da so vse aplikacije povezane med sabo, platforma Kumuluz aplikacijo implementira po načelu vozlišča, kar pomeni, da je za vsako aplikacijo potrebna le ena povezava. S tem se bistveno pospeši razvoj integracij. Zupančičeva pravi, da je vzpostavitev integracij glede na konkurenčne proizvode od 32- do 80-odstotno bolj učinkovita, odvisno od števila aplikacij in kompleksnosti integracije.

Prvo delujočo različico platforme že imajo in z njo podpirajo najpomembnejše funkcionalnosti. Letos nadaljujejo intenzivni razvoj, tako da bodo do konca leta pripravili novo, izboljšano različico, s katero merijo na globalni trg. V prvem obdobju so to predvsem velika in srednja podjetja ter ponudniki storitev v oblaku. Podpisali so že dve pogodbi, prvo s podjetjem Akrapovič, navezujejo pa tudi stike na trgih zunaj Slovenije in načrtujejo, da bodo prihodnje leto postopoma začeli osvajati tuje trge.

Boljši in cenejši od konkurence

Na trgu obstaja več parcialnih konkurentov, nobeden med njimi pa ne podpira vseh funkcionalnosti Kumuluza. »Najbližji konkurenti so MuleSoft CloudHub, Informatica Cloud in Dell Boomi, vsi trije pa poleg integracije podpirajo samo še upravljanje podatkov (MDM). Četrti pomemben konkurent SnapLogic pa podpira samo integracijo. Vsi omenjeni produkti se pomembno razlikujejo tudi po tehnološki zasnovi in načinu delovanja,« razlaga Zupančičeva.

Platforma je prav tako konkurenčna glede cene, saj je njena cena povprečno več kot 20 odstotkov nižja od konkurence, več kot polovico ugodnejši pa so tudi celotni stroški lastništva.

Želijo biti tehnološko najbolj dovršeni

Sunesis želijo postati ponudnik tehnološko najbolj dovršene integracijske platforme v oblaku (angl. Integration Platform as a Service). »Naš cilj je pripraviti najboljšo celostno ponudbo na področju integracije v oblaku in zadeti sweet-spot ciljnih segmentov uporabnikov. Verjamemo, da imamo vizijo, potencial, znanja, motivacijo in zagnanost, da bomo postali in ostali ponudnik tehnološko najnaprednejših in najinovativnejših integracijskih rešitev na globalnem trgu v segmentu oziroma niši integracije v oblaku, ki predstavlja trg z velikim potencialom in visoko stopnjo rasti,« poudarja Zupančičeva.

Trg omenjene niše je vreden od 3,5 do štiri milijarde evrov na leto, po oceni družbe Gartner Group pa bo v naslednjih letih rastel najmanj 33 odstotkov na leto.