Ime dneva: Frizerjem pomagajo zapolniti termine

Po zgledu letalske industrije so razvili rezervacijski sistem za ponudnike storitev.

Objavljeno
02. september 2016 20.34
Ekipa startupa Pricejet 2.9.2016 Ljubljana Slovenija [Ekipa startupa Pricejet 2.9.2016 Ljubljana Slovenija]
Barbara Pavlin
Barbara Pavlin

Ljubljana − Spletna platforma PricePilot ponudnikom storitev, kot so frizerski in kozmetični saloni ali diagnostični centri, pomaga, da s ponudbo spletnih rezervacij po spremenljivih dinamičnih cenah, zasedejo svoje razpoložljive zmogljivosti. Uporabljali ga bodo tudi saloni v Singapurju.

Mitja Poljšak je idejo za spletno platformo PricePilot dobil pred leti, ko je želel rezervirati igrišče za tenis, a je na spletu težko prišel do telefonske številke. Pregledal je obstoječo ponudbo in kmalu ugotovil, da ne obstaja takšen rezervacijski sistem za male ponudnike, kot bi si ga želel. Odločil se je, da bo po zgledu letalske industrije tudi za druge storitve naredil nekaj podobnega. Frizerski in kozmetični saloni so se za začetek pokazali kot najprimernejši.

Tako so v podjetju Pricejet začeli razvijati spletno platformo PricePilot, ki ponudnikom storitev, kot so frizerski in kozmetični saloni ali diagnostični centri, pomaga, da s ponudbo spletnih rezervacij po spremenljivih dinamičnih cenah zasedejo svoje razpoložljive zmogljivosti. Tako ponudnikom s pomočjo računalniškega algoritma pomagajo optimizirati prihodke, povečati povpraševanje in tudi povečajo zvestobo rednih strank. S pomočjo avtomatiziranega spletnega oglaševanja prek googla in facebooka, kjer merijo uspešnost oglaševanja, pa pomagajo tudi pridobivati nove stranke.

Uporabnikom storitev (potrošnikom) pa omogočajo samopostrežno in zasebno izbiro storitev ter vnaprejšnjo informacijo o ceni želene storitve. S PricePilotom rešujejo tudi težavo nesamozavesti strank, saj je marsikomu dostikrat nerodno preveriti, koliko stane posamezna storitev, ali zahtevati drugega izvajalca, in ne tistega, ki se oglasi na telefon.

Plačajo za najem platforme

V Sloveniji platformo uporablja že 50 salonov. Ponudniki plačujejo mesečni pavšal za najem platforme za nastavljanje cen in rezervacije terminov, ki se razlikuje glede na velikost ponudnikov storitev in stopnjo avtomatizacije oglaševanja.

Poljšak pravi, da je trg, na katerega so se podali, velik in eden zadnjih, ki se ga bo dotaknila digitalizacija. Glavna konkurenca so vsi drugi ponudniki spletnih rezervacij oziroma tržnic, na katerih so vsi ponudniki združeni na enem mestu (na primer Booking.com in Airbnb.com za nepremičnine). Prednost platforme Pricejet pa je naravnejši in bolj samopostrežen rezervacijski proces, zavezanost naprednemu dinamičnemu nastavljanju cen ter avtomatizirano lokalno spletno oglaševanje. Poljšak vidi priložnost v tem, da postanejo orodje za večje salone in verige.

Najprej v Singapur

Tako se kmalu podajajo v tujino. Najprej v Singapur, kjer je potrošnja tovrstnih storitev in izdelkov največja. Tam so že odprli pisarno in imajo že nekaj testnih uporabnikov. Do Singapurja so prišli s pomočjo nemškega investitorja Erika Lorenza, ki na tem trgu že ima povezave. Hkrati je Singapur dobra odskočna deska za azijsko regijo.

Osvajali bodo še Avstrijo, Švico in Nemčijo. Poljšak pravi, da je v tujini konkurenca drugačna kot pri nas, saj ponudniki storitev že uporabljajo druge sisteme za razporejanje terminov, zato jih je treba prepričati, da je PricePilot boljši.

Ekipa, ki stoji za PricePilotom, šteje pet rednih članov in sedem občasnih sodelavcev. S širitvijo v tujino pa bodo ekipo povečali, saj moraš biti na trgu fizično navzoč, pojasnjuje sogovornik. »Stranke ponavadi rešitev, kot jih ponujamo, ne iščejo same, zato moraš do njih priti sam in jim izdelek predstaviti,« razlaga Poljšak.

Platformo PricePilot so poleg omenjenega nemškega investitorja finančno podprli še Silicijevi vrtički, angelski investitor Jugoslav Petković in Slovenski podjetniški sklad s konvertibilnim posojilom SK 50.