Ime dneva: Gregor Rebolj, Klika

Softverske storitve iz Ljubljane po vsem svetu. Pred kratkim so končali projekt v Nigeriji.

Objavljeno
25. april 2014 19.23
vidic rebolj
Barbara Pavlin, gospodarstvo
Barbara Pavlin, gospodarstvo

Ljubljana – Klika vodi raziskovalno-razvojni in eksperimentalni laboratorij za softverske rešitve s poudarkom na mobilnih platformah in obdelavi podatkovnih zajemov v realnem času.

Podjetje so leta 2003 ustanovili Andrej Bratko, Luka Ferlan, Borut Jerič, Žiga Mahkovec in Gregor Rebolj, ki so hoteli ustvariti sodoben inovacijski center za razvoj programske opreme. Devet let po tem je Klika postala del globalne skupine Sportradar, enega vodilnih svetovnih ponudnikov podatkov in statistik, povezanih s športom, ter naprednih tehničnih rešitev, kjer so prevzeli naloge centra za razvoj mobilnih aplikacij.

»S Sportradarjem smo se srečali med širjenjem v tujino, kjer smo ponujali razvoj mobilnih aplikacij z izjemno uporabniško izkušnjo, in Sportradar je bil ena od strank. Po uspešno opravljenem projektu smo se začeli pogovarjati o tesnejšem sodelovanju in na koncu smo se dogovorili za združitev,« o tem, kako so postali del švicarske skupine, razlaga Gregor Rebolj, direktor Klike.

Vstop na svetovni trg

Kot del globalne skupine imajo v Kliki možnost dela na produktih za svetovni trg, pri tem pa imajo neomejen dostop do športnih podatkov. Tako so možnosti za razvoj novih produktov praktično neomejene. S pridružitvijo švicarski skupini je Klika pridobila svetovno prodajno mrežo in možnost širitve svojih storitev po vsem svetu, saj je Sportradar navzoč v praktično vseh državah sveta. Tako produkte, ki so narejeni v Ljubljani, uporabljajo na vseh kontinentih. »Nedavno smo uspešno končali projekt v Nigeriji in zdaj se pripravljamo na svetovno nogometno prvenstvo s stranko na Kitajskem. Nove priložnosti pa v prihodnje vidimo predvsem v Aziji in Afriki ter čez kakšno leto tudi v Severni Ameriki,« pravi Rebolj.

Primerno rasti tudi zaposlujejo

Temu primerno povečujejo tudi število zaposlenih, zdaj imajo blizu 80 inženirjev, razvojnikov, prodajnikov in vodij projektov. Razpisanih imajo še nekaj odprtih delovnih mest, iščejo pa izkušene ljudi, ki imajo poleg znanja tudi željo po ustvarjanju in delu v izjemni ekipi. »Ker hočemo rasti nadzorovano, zelo pozorno izbiramo zaposlene in njihovega števila nočemo povečevati za več kot 20 odstotkov na leto,« razlaga Rebolj.

Od konkurence se razlikujejo tudi po tem, da delujejo v različnih vertikalah, od športnih stav, dela z medijskimi podjetji, športni analitiki, od prenosa video posnetkov, do dela z virtualnimi športi in igrami, ki so povezane s športom, ter izkoriščajo sinergije med njimi. Tako so v Sloveniji med njihovimi strankami banke, zavarovalnice, medijske hiše, ljubljanski potniški promet, slovenske železnice.