Ime dneva: Idejo za aplikacijo dobil na potovanjih

V razvoj aplikacije za program zvestobe vložili 80.000 evrov. Prihodnje leto aktivneje na tuje trge. 

Objavljeno
25. september 2015 18.24
Barbara Pavlin, gospodarstvo
Barbara Pavlin, gospodarstvo

Ljubljana – V podjetju spletnaPostaja so razvili aplikacijo Vipster, ki ponudniku zgradi bazo strank in mu omogoči redno komunikacijo z njimi. Idejo za produkt je direktor podjetja Marko Maher črpal iz potreb trga, ne samo slovenskega, ampak tudi globalnega. V preteklih letih je namreč veliko potoval po svetu, zasebno in poslovno, in je bil ves čas na preži za idejami, ki imajo potencial na globalnem trgu.

»Vipster je namenjen vsem trgovinam, restavracijam, barom, salonom, fitnesom, trgovinam, skratka vsem lokacijam, ki se srečujejo z obiski strank. Vsem tistim, ki si želijo s svojimi rednimi strankami bolj usmerjeno in ciljno komunicirati, jih nagraditi za zvestobo in povečati frekvenco njihovih obiskov,« razlaga Maher. Prav tako je aplikacija namenjena posameznikom, ki pogosto obiskujejo določeno lokacijo in si želijo, da bi za redne obiske dobili neko ugodnost.

Vipster je za uporabnike brezplačen, medtem ko naročniki oziroma ponudniki (restavracija, bar, salon, trgovina) plačajo mesečno naročnino. »Dodatno priložnost za monetizacijo vidimo v ugodnostih, ki jih zagotovijo dobavitelji, kot so na primer pijače v restavracijah, s katerimi se dogovorimo za sodelovanje in promocijo izbrane blagovne znamke. Na primer ugodnost za uporabnika bo v tem primeru plačam 1, dobim pa 2 kozarčka vrhunske penine,« razlaga Maher.

Zaščita uporabnika pred neželjeno poštno

Kot pravi je prednost Vipsterja pred konkurenco v tem, da z njim ponudnik zbira povratne informacije svojih zvestih strank, ki se ne ustavijo pri zaposlenemu, ampak pridejo neposredno in izključno do odgovornih oseb, torej niso javno objavljene. Naročniki poleg povratnih informacij dobijo tudi poročila o trendih obiskov po starosti, spolu, frekvenci obiskov, vračanju strank, zadovoljstvu strank in podobno.

»Verjamemo, da je prihodnost spleta in mobilnega marketinga v kakovostni in personalizirani informaciji, ki kupcu predstavlja dodano vrednost in ne še eno nezaželjeno pošto več,« meni Maher. Zato so se zavzeli za varovanje uporabnikov. Naročniki namreč lahko pošljejo sporočila v omejenem številu in upoštevajoč statistične podatke, na primer moškim med 20 in 30 let, ki so jih obiskali trikrat v zadnjem mesecu. »Ne morejo poslati sporočila niti osebi X niti priti do kontaktnih podatkov, preko katerih bi jih zasipali s količino informacij. Uporabnikom tako zagotavljamo prave in koristne informacije, vezane na ozek nabor izbranih ponudnikov, kamor se uporabnik z veseljem vrača,« doda Marko Maher.

Skalabilnost ključni cilj

Razvoj in izpopolnjevanje ideje Vipster je trajalo tri leta, konceptualna in tehnična izvedba pa je potekala predvsem od letošnjega marca do septembra. Investicija v razvoj je že presegla 50.000 evrov in se bo, upoštevajoč stroške poslovnega razvoja, približala 80.000 evrom do konca leta. Razvoj produkta in poslovanja na tuje trge financira spletnaPOSTAJA, ki je tudi lastnik produkta. Za trženje na slovenskem trgu pa so ustanovili podjetje Vipster.

Zaenkrat so poslovni načrti za širitev v tujino še v pripravi, zato jih še ne želijo razkriti. »V prvi vrsti si želimo dobiti dovolj testnih podatkov iz slovenskega trga, da lahko načrte smiselno peljemo naprej. S tujimi trgi se bomo sicer aktivno začeli ukvarjati v začetku prihodnjega leta. Pri snovanju produkta smo kot ključni poslovni cilj predvideli njegovo skalabilnost. To pomeni, da je možno produkt hitro in enostavno plasirati na nov trg, uvajanje prodajne in skrbniške ekipe pa je hitro in učinkovito,« razlaga Maher. Vipster je trenutno na voljo v slovenščini in angleščini, do konca oktobra jo bodo prevedli še v nemščino, italijanščino, francoščino in hrvaščino.