Ime dneva: Jagros, uspeh s trgovsko ponudbo za krajane

V podjetju Jagros bodo širili svojo prodajno mrežo, pri tem jim gre na roko tudi kriza.

sob, 15.12.2012, 12:00

Ljubljana – Družinsko trgovsko podjetje Jagros iz Podplata pri Rogaški Slatini je v zadnjem mesecu odprlo dve novi poslovalnici. Iščejo še nove priložnosti, poslovanje jim raste, letos za osem odstotkov, enako načrtujejo tudi v 2013.

V Trnovski vasi pri Ptuju so prevzeli prej sicer Tuševo franšizo podjetja Epson, ki so jo v nekaj dneh preoblikovali v supermarket Jager, kjer zdaj na nekaj več kot tisoč kvadratnih metrov prodajnih površin kupcem ponujajo sveže meso v mesnici, široko ponudbo živil in tudi tehničnega blaga.

Boštjan Jager, vodja trženja, pravi, da so kupci pozitivno sprejeli spremembo lastnika trgovine, promet poslovalnice pa je pod njihovim upravljanjem skoraj za polovico višji, kar kaže, da so izbrali pravo strategijo ponudbe, ki je prilagojena lokalnemu prebivalstvu.

Še eno poslovalnico so odprli v Mestinjah pri Podplatu, kjer kupci doslej niso imeli trgovine, zdaj pa se na 1800 kvadratih razprostira novi supermarket z mesnico in tehnična trgovina z gradbenim materialom ter restavracija.

Družina Jager je lastnica podjetja Jagros, začetki poslovanja trgovin Jager pa segajo v leto 1989, ko so v Tržišču v Rogaški Slatini zgradili in odprli prvo lastno trgovino s kava barom. V trgovini sta se zaposlila starša, Franc Jager, kot direktor, in Marija Jager ter dve sodelavki, razlaga Boštjan Jager. Poleg tega je imela družina Jager doma še aktivno kmetijo, kjer so redili do sto govedi.

»Pozneje smo kmetijsko dejavnost opustili in se posvetili trgovski, s širjenjem maloprodajne mreže na območju najprej šmarske občine, pozneje širše Štajerske. Začetki poslovanja in nadaljnja leta je bilo financiranje podjetja izključno z lastnimi sredstvi z malo posojili bank, vseskozi smo se dokazovali s skupnim delom vse družine, otroci so se še izobraževali,« dodaja Franc Jager.

Zdaj imajo 26 poslovalnic, 400-članski kolektiv, poslovanje pa bodo še širili tudi zunaj večjih mest. Njihov format prodajalne je trgovina, kjer kupec lahko opravi nakup tudi v kratkem času. »Jager Trgovine dajejo primerno prodajno izkušnjo in kupca pretirano ne ‘posiljuje’ z blagom, saj opažamo, da je kupec postal previden, racionalen, dobro preračuna prednosti med ceno in kakovost. Kupcem ponujamo tudi program ‘naredi sam’ z obširno ponudbo ročnega orodja in drugih tehničnih programov, kar sicer ni v navadi v trgovinah tega formata, a želimo biti blizu kupcu,« pravi Boštjan. V prihodnjih letih bodo še širili svojo maloprodajno mrežo na lokacijah, kjer ocenjujejo, da je trgovska ponudba še potrebna in ni pretirana. »Iščemo tudi morebitne priložnosti za različne prevzeme posameznih lokacij, ki jih nakazuje trenutna kriza na finančnem področju,« dodaja Franc.

Kljub sedanji krizi je poslovanje podjetja Jagros stabilno in vseskozi zaznava rast. Letos bo ta osemodstotna, podoben načrt imajo tudi za prihodnje leto. Do zdaj so se nam vsi načrti uresničili, upamo, da bo enako v prihodnje, pravijo Jagri. In kakšen je njihov recept za uspešno poslovanje? Preprosto: učinkovito vloženo znanje, izkušnje in delo.

Prijavi sovražni govor