Ime dneva: Na dogodke brez vstopnice in gotovine

Družba Olaii je v sistem za organizacijo prireditev povezala spletno prodajo vstopnic, brezgotovinsko plačevanje na dogodkih in davčne blagajne POS.

Objavljeno
19. avgust 2016 15.59
Cveto Pavlin
Cveto Pavlin

Ljubljana – Družba Olaii v Tehnološkem parku Ljubljana razvija napredne rešitve, namenjene organizaciji dogodkov. Poleg že uveljavljenega brezgotovinskega sistema plačevanja so razvili tudi novo spletno platformo za organizatorje dogodkov, ki prinaša nov svež pristop pri prodaji vstopnic.

Spletna stran je namenjena klubom, organizatorjem koncertov in festivalov, konferencam ter glasbenim skupinam, prinaša pa številne prednosti, kot so samostojno urejanje in dodajanje dogodkov in različnih vstopnic, prodajno mrežo z več kot 300 prodajnih mest, preprosto kontrolo dostopa na dogodku, odpravo vseh nepotrebnih stroškov ter preprosto, varno, hitro in uporabniku prijazno prodajo na spletu.

Med 20 najboljšimi zagonskimi podjetji v Evropi

Olaii je mlado inovativno slovensko zagonsko podjetje, ki se je razvilo pod okriljem enega največjih slovenskih podjetij s področja informacijskih tehnologij Xlab, vendar se je od njega nato osamosvojilo in šlo svojo pot. V okviru španskega pospeševalnika Impact, pri katerem so prejeli 100.000 evrov nepovratnih sredstev, so bili predlani v Madridu med skoraj tisoč kandidati izbrani med najboljših 20 inovativnih zagonskih podjetij na evropskih tleh.

In od kod nenavadno ime Olaii? Gre za kodno ime projekta, s katerim niso želeli aplikacije poimenovati preveč opisno, je pa sestavljanka španščine in turščine ter predstavlja besedno kombinacijo 'val dogodkov'. Kodno ime projekta so sprva nameravali spremeniti, vendar so ga nato obdržali.

Napredni sistem za plačevanje

Ideja ekipe Olaii je, da organizatorju dogodkov omogoči dodatne načine, kako obiskovalcem ponuditi vstopnice. Že drugo leto pa razvija tudi druge napredne rešitve, ki so del večjega sistema, v katerega so povezali spletno prodajo vstopnic, brezgotovinsko plačevanje na dogodkih in davčne blagajne POS.

»Ekipa Olaii gradi na ideji, da ustvari dogodek, popolnoma brezskrben in brez nepotrebnih motenj za organizatorja in obiskovalce. Želimo, da organizatorji prevzamejo popoln nadzor nad realnim dogajanjem pred dogodkom, med njim in po njem, obiskovalcem pa omogočiti, da se na dogodku osredotočijo le na najpomembnejše – zabavo. Merimo na sodelovanje z organizatorji glasbenih, filmskih, kulturnih, športnih, kulinaričnih in drugih dogodkov vseh velikosti doma in v tujini.

Celoten sistem vsebuje spletno prodajo vstopnic, kontrolo dostopa, napredne POS-terminale, sistem za brezgotovinsko plačevanje s karticami in zapestnicami ter prilagojeno mobilno aplikacijo za pametne telefone,« pojasnjuje član ekipe Olaii Jure Kastelic, sicer po poklicu ekonomist. Drugi člani ekipe so programerji z univerzitetno izobrazbo, in sicer Martin Širok, Boris Savić, Anže Brvar, Polona Remic in Klemen Kastelic.

Denar na kartici ali zapestnici

Sistem na samem dogodku deluje tako, da vsak obiskovalec prejme kartico ali zapestnico s tehnologijo NFC in nanjo naloži želeno vsoto denarja. Kartico ali zapestnico nato ves čas trajanja dogodka uporablja kot plačilno sredstvo. Koncept olajša delo tako organizatorjem kot obiskovalcem. Zaradi hitrejšega pretoka in preproste uporabe se zmanjšajo čakalne vrste, odpravijo se človeške napake in kraje denarja. Reši pa se tudi težava z upravljanjem gotovine. Brezgotovinski sistem je najbolj primeren za glasbene festivale, športne dogodke in nočne lokale.

»Naša spletna platforma Olaii.com omogoča organizatorjem popolno kontrolo nad prodajo vstopnic, obiskovalcem pa preprost in varen nakup. Ta je mogoč prek spletne strani ali na prodajnih mestih po vsej Sloveniji, in sicer v trafikah 3DVA in na bencinskih servisih OMV. Vstopnice lahko na spletu ponudi vsak. Po registraciji na strani si lahko organizatorji dogodkov v le nekaj minutah ustvarijo prodajni račun in začnejo spletno prodajo še isti dan.

Organizatorji imajo popolno svobodo nad ustvarjanjem in urejanjem dogodkov, v zaledni pisarni pa imajo popoln nadzor nad prodajo vstopnic v realnem času. Po svoji želji lahko dodajajo in omejujejo prodajo glede na njihove potrebe,« pojasnjuje Jure Kastelic iz družbe Olaii.

Večji preboj v tujino v prihodnjem letu

Prednosti inovativnega načina prodaje vstopnic uporabljajo že številni organizatorji dogodkov, med katerimi so klubski festival Kurzschluss v Ljubljani, študentska prireditev Škisova tržnica, festival komedij Panč, največji slovenski elektronski festival ECO, letos največji koroški študentski glasbeni festival KKŠ Summer Fest, primorski festival Lakeness, kranjska Layerjeva hiša, konferenca pozitivnih idej TADxMaribor, italijanski festival Project X in drugi. Samo to poletje je sistem uporabilo več kot 50.000 obiskovalcev različnih prireditev in dogodkov.

Pri Olaii se ozirajo tudi v tujino. Stopili so že v stik z organizatorji dogodkov na sosednjih trgih Hrvaške, Italije, Avstrije in Nemčije. Zato večji preboj v tujino napovedujejo v prihodnjem letu.