Ime dneva: Obelisk poleg EU in ZDA zanima še Južna Amerika

Stavijo na premišljen vstop na trg, večino prihodkov pa bodo vlagali v nadaljnji razvoj.

Objavljeno
23. maj 2013 19.12
Barbara Pavlin, gospodarstvo
Barbara Pavlin, gospodarstvo
Ljubljana – Obelisk je prvi zmagovalec pospeševalnika idej ITIME+. Komisijo so prepričali s svojim inovativnim pristopom in stopnjo razvitosti poslovne ideje. Pogovarjali smo se z vodjo podjetniškega tima Klemenom Peternelom.

Ekipa razvija ShopVoice, ki je namenjen upravljavcem spletnih trgovin in drugih prodajnih spletišč, ki želijo svoje obiskovalce čim učinkoviteje spremeniti v stranke.

Kako je nastala ideja za storitev ShopVoice?

Inspiracija za storitev so bile raziskave, ki kažejo na izjemno velik pomen dobre uporabniške izkušnje pri nakupovanju v spletni trgovini. Glede na to, da izhajamo iz sveta telekomunikacij, smo se vprašali, kako lahko izboljšamo komunikacijo med obiskovalcem in agentom spletne trgovine. Zamislili smo si rešitev, ki omogoča vzpostavitev brezplačnega klica neposredno iz spletnega brskalnika in agentu ponuja bogate informacije o obiskovalcu. Zelo pozitivno lahko ocenjujemo tudi dejstvo, da trg spletne prodaje na globalni ravni izjemno hitro raste, možnost učinkovite komunikacije med trgovcem in potencialnimi kupci pa postaja čedalje nujnejša za uspešno poslovanje.

Kot zmagovalcu vam je pripadla tudi denarna nagrada. Kaj boste z denarjem?

Nagrada 20.000 evrov bo v celoti usmerjena v trženje in pospeševanje prodaje. Govorimo predvsem o storitvah, ki pomembno prispevajo k prepoznavnosti našega produkta med potencialnimi kupci, hkrati pa je zanje potreben denarni vložek. Z veseljem tudi ugotavljamo, da nam je zmaga prinesla dodatno medijsko izpostavljenost, ki prinaša nove povezave – tudi s potencialnimi partnerji v tujini.

Kakšne načrte imate in kako jih boste dosegli?

Kratkoročno si veliko obetamo od premišljenega vstopa na trg, kjer bomo večino prihodkov vlagali v nadaljnji razvoj. Prvi dobiček tako načrtujemo v drugem četrtletju 2014. Trenutno nam domače okolje omogoča, da dobro preverimo svojo storitev in tudi zastavljen poslovni model. Seveda pa vsak dan sproti spoznavamo, da bo treba meriti širše oziroma globalno. Poleg EU in ZDA je za nas tako zelo zanimiv tudi trg Južne Amerike. Spletna prodaja tam zelo narašča, ljudje pa so tehnološko zelo ozaveščeni in željni uporabe najnovejših rešitev. Seveda moramo temu prilagoditi tudi prodajni model. V prvi fazi smo potencialne stranke razdelili na majhne, srednje in velike (enterprise). Te zadnje bomo naslavljali ločeno, saj imajo specifične potrebe, velikokrat pa zahtevajo tesno integracijo s sistemom. Po drugi strani nameravamo pridobiti male in srednje kupce po lokalnih integratorjih. Trenutno se dogovarjamo z integratorji doma in v tujini. V drugi fazi bomo storitev začeli ponujati neposredno v oblaku, kjer je dejansko že zdaj.

Koliko vas sodeluje v projektu in ali se bo ekipa v kratkem kaj povečala?

Naša ekipa šteje štiri posameznike, aktivno pa iščemo dodatnega človeka, ki nam bo pomagal pri trženju in prodaji. Seveda pa ves čas iščemo nove sodelavce, ki bi lahko s svojim talentom in prizadevnostjo pomembno prispevali, da bo pot do končnega uspeha lažja in še bolj zanimiva.