Ime dneva: Orodje za dvig spletnega tržnega deleža

Platforma je namenjena nestrokovnjakom in med drugim omogoča spremljanje trga ter konkurence.

Objavljeno
13. januar 2017 19.08
Barbara Pavlin
Barbara Pavlin

Ljubljana – Podjetje Seovisor, ki je razvilo orodje s področja optimizacije za spletne iskalnike, je platformo lansiralo za podjetja, ki merijo na ameriški trg. Namenjena je nestrokovnjakom in med drugim omogoča spremljanje trga ter konkurence.

Spremljanje dinamike spletnih trgov je za mala in srednje velika podjetja težavno. Neplačani zadetki spletnih iskalnikov pa so zanje izjemno pomembni, saj pomenijo večino prometa, ki pride s spletnih iskalnikov.

Težava je v tem, da mala in srednje velika podjetja večinoma nimajo potrebnih informacij, znanja za doseganje neplačljivih prvih pozicij na spletnih iskalnikih oziroma nimajo razvitih poslovnih procesov, ki bi jim omogočili doseganje visokih uvrstitev na spletnih iskalnikih.

Rešitev ponujajo pri Seovisorju, kjer so razvili platformo s področja optimizacije za spletne iskalnike (SEO) Seovisor, ki vključuje inovativne koncepte v industriji iskalnega marketinga. Produkt, ki je dobil tudi investicijo SK75 Slovenskega podjetniškega sklada, rešuje problem spremljanja dinamike spletnih trgov ugodneje, kot velika podjetja plačujejo za te namene.

»Seovisor je platforma za nestrokovnjake. Namenjena je tradicionalnim marketinškim oddelkom v podjetjih, ki ni nujno, da imajo strokovnjaka za SEO. Izpostavljamo tudi enostavnost uporabe in module, ki jih naši konkurenti nimajo. Platformo predstavljamo tako, da ne ponuja samo analiz, ampak podjetjem omogoča, da si sama pomagajo izboljšati uvrstitve v spletnih iskalnikih,« o tem, kakšne so njihove prednosti pred konkurenco razlaga direktor podjetja Seovisor Goran Krajačič.

Med potencialne kupce spadajo tudi podjetja, ki želijo delovati na trgih več držav hkrati in imajo težave pri spremljanju ter obvladovanju konkurence.

Pregled nad razmerami na spletnem trgu

Med funkcionalnostmi, ki jih, kot pravi Krajačič, uvrščajo pred tekmece, so spremljanje uvrstitev v spletnih iskalnikih, spremljanje svežih objav, spremljanje omemb blagovne znamke po spletu, spremljanje socialnih signalov in spremljanje trga ter konkurence.

»Podjetja s tem orodjem dobijo vpogled v to, kakšen je njihov spletni tržni delež. Če v realnem svetu podjetja nekako vedo, kakšne deleže imajo, pa na spletu ni tako. Ne vedo, ali imajo še kaj prostora za širjenje, ali jim storitve, ki jih plačujejo, prinašajo kakšne koristi in podobno,« pravi Krajačič in dodaja:

»Poročila, ki jih dobijo s pomočjo Seovisorja, so zanimiva tudi za direktorje, da imajo pregled nad stanjem na spletnem trgu. V marketinških oddelkih pa lahko s pomočjo naših pajkov, ki iščejo po Googlu, vidijo, kaj počne konkurenca, prepoznajo najboljše prakse, dobijo pravočasno informacije o tem, kaj deluje v njihovi tržni niši, kje so priložnosti in lahko te informacije uporabijo v svojo korist.«

Vstopili na ameriški trg

Platforma je že na voljo vsem malim in srednjim podjetjem ter start-upom, ki merijo na ameriški trg. »Tam je trg najbolj razvit, pa tudi zaradi jezika je laže,« o tem, zakaj odločitev za lansiranje platforme za ameriški trg, pravi Krajačič. Za brezplačen preizkus orodja za slovenski trg zbirajo predprijave prek spletne strani. Pripravljajo pa se tudi na vstop na nemškega.

Prvotno je bilo njihovo orodje namenjeno strokovnjakom za SEO, ugotovili pa so, da se želijo usmeriti neposredno na podjetja in njihov strokovni kader. »S tem se je naš trg zelo razširil, naše potencialne stranke pa so postala vsa podjetja, ki jim je splet pomemben. Nabor strokovnjakov za SEO je namreč zelo omejen, običajno pa tudi že uporabljajo neka orodja,« razlaga sogovornik.

Razvoj platforme so na začetku financirali sami, dobili sredstva podjetniškega sklada, zdaj pa tudi že prihodke na trgu. Z investitorjem bi se povezali, če bi se izkazalo, da jim lahko omogoči preprostejšo in hitrejšo rast.