Ime dneva: Tomaž Erjavec, Oculus

Spogledujejo se z regijo Adriatik. Podpisali so pogodbo z investitorjem, ki jim bo omogočil hitrejši razvoj in širitev.

sob, 22.03.2014, 09:00
Na naši spletni strani smo v infografiki zbrali vsa dosedanja imena dneva, sproti pa dodajamo tudi nova. Pri tem računamo tudi na vašo pomoč. Vabljeni ste, da na elektronski naslov imedneva@delo.si pošljete svoje predloge, kdo naj bo ime dneva.

Ljubljana – V Oculusu se ukvarjajo z najsodobnejšo tehnologijo sledenja pogleda in so specializirani za uporabniško izkušnjo in testiranje oglasov.

Kot pravi partner v podjetju Tomaž Erjavec, je v njem kar precej časa zorela želja po samostojni poti. Nekaj izkušenj si je nabral v podjetjih Danone, Bosch in Medis, kjer se je veliko naučil. »Ampak če znam nekaj narediti dobro, zakaj ne bi to naredil sam, in tako sem začel razmišljati o metodologijah in sodobnih tehnologijah, ki pomagajo reševati probleme uporabnikov. Odkril sem Eye tracking, postal radoveden, nato pa zbral denar in se odpravil na izobraževanje v London, Barcelono in Stockholm,« o začetkih Oculusa govori Erjavec.

Naprava, ki meri gibanje oči

Podjetje se ukvarja z raziskovanjem in svetovanjem na področju uporabniške izkušnje, ki odloča, ali bo izdelek uspel ali propadel. Uporabljajo najsodobnejšo tehnologijo na področju nevroznanosti t. i. Eye tracking. »Gre za napravo, ki meri gibanje oči (na milimter in milisekundo natančno). Zakaj je to pomembno? Večino informacij dobimo skozi naš vizualni kanal in z našo tehnologijo lahko na nezavedni ravni odkrijemo, kateri elementi pritegnejo pozornost in kateri ne,« pravi Erjavec.

Njihovo storitev uporabljajo pri testiranju prodajnih mest, spletnih strani, oglasov in embalaže. Med uporabniki so Simobil, NLB, Celtra, Zavarovalnica Triglav, Hoteli Bernardin, NKBM, TS media, GSK in Telemach. Letos so začeli zelo dobro. »Predvsem si želimo povečati število zadovoljnih klientov, zelo sem vesel, da se veliko tistih, za katere smo delali uporabniška testiranja lani, vračajo, saj so našo storitev prepoznali kot ključno pri doseganju zastavljenih ciljev in zadovoljnih uporabnikov,« o zadovoljstvu strank pove Erjavec. Malo se spogledujejo z regijo Adriatik, te dni pa so podpisali pogodbo z investitorjem, ki jim bo pomagal pospešiti razvoj in širitev. Sodelujejo tudi z nevroznanstveniki, s katerimi so že naredili nekaj pilotnih projektov med fMRI slikanjem možganov, ki je zelo obetajoče področje. Sodelujejo s strokovnjaki iz Švice, Švedske in Združenih držav Amerike, poleg tega sodelujejo tudi z GEA College, fakulteto za logistiko, fakulteto za management, fakulteto za družbene vede, Inštitutom Jožef Stefan in naravoslovnotehniško fakulteto.

Redno sodelujejo s strokovnjaki

V ekipi Oculusa redno sodelujejo štirje, raznovrstnih profilov, od ekonomista, družbenega informatika, računalničarja do psihologa. Bolj ko izobrazba sodelavcev, je pomemben interes po specifičnemu delu (digital, dizajn) in pripravljenost na učenje, pravi Erjavec. Odvisno od zahtevnosti projektov pa k sodelovanju povabijo tudi zunanje sodelavce, ki imajo specifična znanja in so strokovnjaki na svojih področjih.

Kaj pa konkurenca? »Želeli bi si, da bi bilo več konkurence, predvsem zato, ker je to prespektivna storitev in je dela dovolj za vse. Smo zelo ozko specializirani in bi lahko rekel, da je to naša ključna prednost – delamo tisto, kar znamo, in se držimo fokusa. Veliko damo na strokovnost, sodelujemo s strokovnjaki doma in v tujini. Sodelujemo neposredno s strankami, raziskovalnimi hišami (Valicon, Mediana) in marketinškimi agencijami (Pristop, Renderspace),« o prednostih Oculusa govori Erjavec.

Prijavi sovražni govor