InMobi v tekmi s Facebookom in Googlom

Čez nekaj let bodo pošiljali oglase kar poltretji milijardi ljudi na dan.

Objavljeno
26. oktober 2015 12.29
Andrej Kotar, gospodarstvo
Andrej Kotar, gospodarstvo

Indijski ponudnik oglaševalskega omrežja za mobilne telefone je tretje največje tovrstno podjetje na svetu in namerava v prihodnje na tem področju resno tekmovati tudi s Facebookom in Googlom.

Indijsko podjetje InMobi, ki ponuja oglaševalske storitve za mobilne naprave, je bilo ustanovljeno leta 2007 v Bangaloru. Sprva se je imenovalo mKhoj in je ponujalo iskalnik, ki je deloval s pošiljanjem besedilnih sporočil, nato je ustvarilo omrežje za oglase na mobilnih napravah. Leta 2009 se je preimenovalo v InMobi in isto leto postalo največje podjetje z oglaševalskim omrežjem za mobilne naprave v Južni Afriki. Odprl je tudi predstavništva v Evropi in se naslednje leto razširil v Severno Ameriko.

Vodstvo podjetja pravi, da bi radi tekmovali s priznanimi podjetji iz Silicijeve doline, in za zdaj jim to zelo dobro uspeva. InMobi se je namreč razvil v tretje največje podjetje na svetu za oglaševanje na mobilnih napravah, ki se zelo hitro širi in ponuja izjemne razvojne možnosti. Podjetje, ki zaposluje 900 ljudi v 24 predstavništvih v 17 državah, na tem področju zaostaja samo za Facebookom in Googlom.

InMobi je lani objavil 720 milijard oglasov na mobilnih telefonih več kakor milijardam uporabnikov, vodstvo pa upa, da bodo čez nekaj let pošiljali oglase kar 2,5 milijarde ljudi na dan. Podjetje se mora za svoj uspeh zahvaliti hitri širitvi pametnih telefonov in tabličnih računalnikov ter temu, da je Indija medtem postala tretji največji trg za pametne telefone na svetu.

Ambiciozno vodstvo napoveduje, da namerava podjetje resno tekmovati s Facebookom in Googlom ter ogroziti njun vodilni položaj pri oglaševanju na mobilnih napravah.